To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III GEN Techniczne - Outlander 3 2014 2.2 Diesel dymi na biało

Outlander32014 - 30-12-2023, 14:25
Temat postu: Outlander 3 2014 2.2 Diesel dymi na biało
Na wstępie witam wszystkich forumowiczów.

Kupiłem 3 tygodnie temu Outlandera 2014 2.2 Diesel 150.000 przebiegu.

Dostałem przy zakupie 2fv we robione wałki balansowe + sprzęgło, dwumasa i rozrząd.

Dzisiaj po odpaleniu i przejechaniu 2KM pojawił się biały dym delikatnie na jałowym i więcej podczas dodawania gazu. Po przejechaniu 1km problem ustąpił całkowicie. Potem po godzinie przerwy podobny problem, też ustąpił po niecałym kilometrze.

Nie jestem pewny czy plynu chłodniczego ubyło w zbiorniku bo nie sprawdzałem przed. Jest go minimum więc zakładam że tak.

Teraz pytanie czy to napewno uszczelka pod głowicą czy są inne opcje.

Z góry bardzo dziękuję za każdą odpowiedź i pozdrawiam.

[ Dodano: 30-12-2023, 14:57 ]
Outlander32014 napisał/a:
Na wstępie witam wszystkich forumowiczów.

Kupiłem 3 tygodnie temu Outlandera 2014 2.2 Diesel 150.000 przebiegu.

Dostałem przy zakupie 2fv we wrzeniu robione wałki balansowe + sprzęgło, dwumasa i rozrząd.

Dzisiaj po odpaleniu i przejechaniu 2KM pojawił się biały dym delikatnie na jałowym i więcej podczas dodawania gazu. Po przejechaniu 1km problem ustąpił całkowicie. Potem po godzinie przerwy podobny problem, też ustąpił po niecałym kilometrze.

Nie jestem pewny czy plynu chłodniczego ubyło w zbiorniku bo nie sprawdzałem przed. Jest go minimum więc zakładam że tak.

Teraz pytanie czy to napewno uszczelka pod głowicą czy są inne opcje.

Z góry bardzo dziękuję za każdą odpowiedź i pozdrawiam.

To masz - 30-12-2023, 18:01

Outlander32014 napisał/a:
Nie jestem pewny czy plynu chłodniczego ubyło w zbiorniku bo nie sprawdzałem przed. Jest go minimum więc zakładam że tak.

U mnie jest minimum, bo tyle nalałem w trakcie wymiany, więc twoje założenie może być nietrafione, szczególnie jeśli nie sprawdzałeś :P

Outlander32014 napisał/a:
Teraz pytanie czy to napewno uszczelka pod głowicą czy są inne opcje.

Chociażby lejący wtryskiwacz, którego defekt będzie widoczny właśnie na początku pracy silnika, gdy komora spalania i katalizator nie są rozgrzane.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group