Outlander I GEN Techniczne - mocowanie maglownicy
killerek41 - 10-06-2024, 20:53 Temat postu: mocowanie maglownicy Cześć wszystkim macie może jakieś namiary na zamienniki MR510407/MR403503, bo wstępnie zakupiłem Febest MAB-007, a miałem dylemat pomiędzy MAB-141.
MR510407 zakupiłem MGB-KA4T jak się okazało zabrakło w magazynie na Shoopie znalazłem zestaw, ale znów schody z wysyłką.
https://shopee.com.my/Steering-Rack-Rubber-Bush-Set-left-right-Mitsubishi-Airtrek-2.0cc-4G63-4G63T-NA-TURBO-2001-2008-2.0-i.25384344.7308174242?sp_atk=a8d720b4-0482-4e0e-8302-e947e0e403e9&xptdk=a8d720b4-0482-4e0e-8302-e947e0e403e9
Wszystko spowodowane maglownica lata jak szalona jakby nie była przykręcona do sanek, które mechanik wymieniał z 1,5 roku temu, a trzeba by ustawić zbieżność przód tył po wymianie wahacza przedniego i tylny poprzeczny z śrubą mimośrodkową.
Gdzies znalazłem żeby wymienić maglownice trzeba opuścić sanki. Robił ktoś? jak i co po kolei odkręcać
Johnnybravoojb - 08-10-2024, 08:02
Wydaje mi się, że temat najbardziej prasuje do mojego problemu, a nie chce zakładać nowego. Dopiero "uczę się Outlandera" i przy wymianie przednich sanek zdemontowałem je bez wyjmowania maglownicy. Sugerując się materiałami na forum, stwierdziłem jednak, że łatwiej będzie to poskładać z maglem przykręconym już do sanek.
I tu problem ... Przy dolnym krzyżaku zaznaczyłem wzajemne położenie krzyżaka i wałka maglownicy, jednak przy jej wyjęciu kolumna rozpięła się w połowie (w miejscu gdzie jest wsuwana na zacisk), a kierownica nie była zablokowana w żaden sposób. I teraz wasze sugestie ... Czy mogę to poskładać "pi razy oko", zrobić zbieżność (będę wymieniał też końcówki drążków kierowniczych) i ustawić kierownicę na wprost już na koniec razem z całym "pajączkiem" od kierunkowskazów ? W sensie czy jest taka techniczna możliwość, przestawienia całości na wprost. Chciałbym uniknąć późniejszych problemów i w najgorszym wypadku przestawiania kolumny na wieloklinie, metoda prób i błędów, żeby na wprost było na wprost 😅.
|
|
|