To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - [CY3A 1.8] Radio android i akcesoria (tak zwane opcje).

MiGoni - 17-11-2024, 13:33
Temat postu: [CY3A 1.8] Radio android i akcesoria (tak zwane opcje).
Witam :mrgreen:
Nie jestem mechanikiem, nie jestem elektrykiem, jestem zwykłym fanem Mitsubishi szczególnie Lancer'a, a EVO to już w ogóle...
Jednak nie przeszkodziło mi to podjąć się samodzielnego przerobienia fabrycznego radia na 'jaka by nie była' stację multimedialną, tylko po to aby nie puszczać piosenek z transmitera BT z gniazdka zapalniczki.. :twisted:

Stworzyłem temat w celu informacyjnym z jakimi przeszkodami i doznaniami przyszło mi się zmierzyć po zakupie i odbiorze paczki z chińską Radiostacją Android z dodatkami, w moim przypadku jest to 'jakiś chińczyk' - ProJack 9001 od polskiego dostawcy, po opiniach i sugestiach w opisie sprzedawcy zdecydowałem się na wersję 4gb.
W zestawie znajdowały się: 2 małe niededykowane kamerki (back-cofania oraz rear-rejestrator z przodu), kabelek RCA do VideoOut(dla dedykowanej kamery cofania) z dwoma antenkami BT i WiFi na kostce 3pinowej, 2 kable USB (podpinane z tyłu radia na kostki 6 i 4 pinowe), wiązka zasilająca, wiązka wielopinowa z kablami RCA i kablem jackiem :lol: do mikrofonu oraz modem SIM (który pinami znajduje się w tej kostce), do koszyka osobno wrzuciłem zewnętrzny mikrofon oraz interfejs OBDII BT ELM327, a potem jeszcze musiałem i tak dokupic wiązkę z CanBusem (choć według opisu jest przeznaczony do lancerów z Rockford'em lub z budowaną fabrycznie nawigacją).

Po krótkim prologu mogę przejść do wstępu. Tu już zacznę rozwijać przeszkody, o których wspominałem wcześniej, nie są one uporczywe, w niczym nie przeszkadzają o ile jest się świadomym co się kupuję i jest się gotowym na ewentualne poprawki czy niedogodności. Po kolei...