To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Pomocy! Problem ze skrzynia biegów badz ze sprzęgłem

Anonymous - 05-05-2007, 21:55
Temat postu: Pomocy! Problem ze skrzynia biegów badz ze sprzęgłem
Jechałem i zatrzymałem się gdy chciałem ruszyć nie moglem. Wrzucam bieg a auto (pajero 1987) wolniej jechało niż na terenowej jedynce aż w pewnym momencie stan±. W rzucam bieg a samochód stoi w miejscu nic nie brzęczy a ni nie ¶mierdzi.Próbowałem go zapalić na biegu i normalnie zapalił nic nie szarpało. nie wiem co sie stało? :cry: :|
Rafal_Szczecin - 05-05-2007, 22:15

sprzeglo kaput :D
wichura1 - 05-05-2007, 22:21

Albo Hydraulika sprzęgła, o ile masz hydrauliczne sterowanie sprzęgła.
Anonymous - 05-05-2007, 22:51

no jest hydrauliczne sprzeglo

[ Dodano: 05-05-2007, 22:52 ]
a ile by kosztowała naprawa tego :?:

josie - 06-05-2007, 17:11

wichura1 napisał/a:
Albo Hydraulika sprzęgła, o ile masz hydrauliczne sterowanie sprzęgła.


Jakby hydraulika padła to nie dałoby rady biegu wrzucić (cały czas skrzynia byłaby zasprzęglona)

Ew. po wci¶nięciu sprzęgła przytarł się wałeczek którym porusza wysprzęglik przy skrzyni i "zostawił" wci¶nięte sprzęgło. Ale byłaby istotna różnica w naciskaniu sprzęgła

wojmi1 - 07-05-2007, 14:54

przy 4 wd moze byc kwestja wysuniecia poloski z mechanizmu roznicowego np. tylni most wtedy silnik chodzi roznicowka ci daje moment na kolo o najmniejszym oporze.
Rozwiazanie: musisz wrzucic blokade centralnego mechanizmu roznicowego i blokade osi / przednia, tylna/

[ Dodano: 07-05-2007, 14:56 ]
Rafal_Szczecin, twoja diagnoza jest ok ale musialo by dojsc do zerwania tarczy sprzeglowej

Anonymous - 07-05-2007, 16:50

josie napisał/a:

Ew. po wci¶nięciu sprzęgła przytarł się wałeczek którym porusza wysprzęglik przy skrzyni i "zostawił" wci¶nięte sprzęgło. Ale byłaby istotna różnica w naciskaniu sprzęgła

Ato nawet moze byc to. Durzo by bylo z tym roboty?

wojmi1 - 07-05-2007, 17:13

gronkow, musisz i tak wyciagnac skrzynie by usunac lepiej zajrzyj przez rewizje lub otwor lapy czy ci
pracuje zespol docisku -ktos musi wtedy wciskac sprzeglo a ty obserwujesz z kanalu. przy lapie masz oslone gumowa zabezpiecza przed blotem - musisz ja sciagnac. jezeli zauwazysz ze na lapie jest lozysko dociskowe i sie przesuwa tzn nie to co pisze joasie.
Jezeli znajdzieszszpare i stwierdzisz ze po wrzuceniu biegow walek sprzeglowy sie obraca to problem masz dalej tj skrzynia biegow jezeli na wale masz obrot to mechanizm roznicowy itd

Krzyzak - 07-05-2007, 19:59

nie kazda skrzynia ma gume na lapie - w 4G37 jest, ale juz w 4G15 nie
Anonymous - 07-05-2007, 21:34

ale ten ma gume na lapie
wojmi1 - 08-05-2007, 12:53

gronkow napisał/a:
ale ten ma gume na lapie

no to latwiej zajrzec do srodka zwroc uwage bo moze miec tez tzw rewizje jest to otwor w oslonie sprzegla zaslepiony -- blaszka przykrecona dwiema srubkami .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group