Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - 6A13TT CO? JAK, GDZIE, KIEDY???
DamianBlue - 07-05-2007, 21:25 Temat postu: 6A13TT CO? JAK, GDZIE, KIEDY??? Jak w temacie, gdzie montowali taki silnik, tzn w jakim modelu??? Ktoś może taki ma??? Ile to pali??? Jakie ma osiągi???? WOgóle taki silnik dotarł do Polski??? Piszcie, bo jak się o nim dowiedziałem to normalnie białej gorączki dostałem . Sam mam 6A13 i myśłałem że to najsilniejsza jednostka, a tu prosze podwójne Turbo. Chciałbym posłuchac jak brzmi taki silnik ech... No wypowiadajcie sie
Krzyzak - 07-05-2007, 22:17
Galant VR4 97-??? chyba 02
osiagi - oidp ok. 285 KM
DamianBlue - 07-05-2007, 22:44
Znalazłem troche na wikipedi i na naszym forum o kombi'99 i sedanie tez '99
Vmax ok 265km/h
280KM
ale czy sa takowe w Polsce??? I czy bywały z kierownica po prawiej stronie? No i jaka cena bo raczej nie mała... ale jak zaczne zbierać już teraz
Hubeeert - 07-05-2007, 23:28
DamianBlue, gdybys bardziej poszperal w forum wiedzialbys, ze:
1. Nie bylo z kierownica po lewej stronie
2. Jest jeden na Lubelszczyznie z silnikiem od VR4 ale chyba nie mechanika (pisal o tym truespinmice
3. Cena -> www.ebay.co.uk hasla Legnum lub Galant VR4
Gra warta swieczki pod warunkiem, ze masz pieniadze na porzadnie zrobiona przekladke i eksploatacje takiego samochodu.
Krzyzak - 08-05-2007, 09:45
no moze niedlugo sie taki pojawi we Wrocalwiu, ale ciiiii ja nic nie wiem
Anonymous - 08-05-2007, 20:02
Witam wszystkich.
Jestem tu nowy ale widzę że ktoś pyta o moje auto?
Jestem szczęśliwym posiadaczem Galanta VR-4 z w/w silnikiem
Pozdro
DamianBlue - 08-05-2007, 20:11
Nevman1 napisał/a: | Witam wszystkich.
Jestem tu nowy ale widzę że ktoś pyta o moje auto?
Jestem szczęśliwym posiadaczem Galanta VR-4 z w/w silnikiem
Pozdro |
No stary to odpowiadaj szybko ile pali ci to monstrum??? Czy ma założone zawory upustowe"blow-off"??? Tzn czy syczy jak zdejmujesz noge z gazu??? Ale najbardziej inetersuje mnie spalanie
Anonymous - 08-05-2007, 20:20
DamianBlue napisał/a: |
No stary to odpowiadaj szybko ile pali ci to monstrum??? Czy ma założone zawory upustowe"blow-off"??? Tzn czy syczy jak zdejmujesz noge z gazu??? Ale najbardziej inetersuje mnie spalanie |
Pali? jak smok:
trasa - 12l (bo przecież nie da się jechać 90km/h
miasto - 15l (przy bardzo delikatnej nodze i dobrze ustawionym AT)
tor - około 40l
turbiny mają własne "blow-offy" - ciche. można zmienić bez problemu na "syczące".
6 sek do setki a potem około 8sek do następnej
Więcej info dla anglojęzycznych na stronie mojego klubu w UK http://www.clubvr4.com/ niestety forum tylko dla zarejestrowanych ale oprócz forum i tak jest tam sporo wiedzy.
DamianBlue - 08-05-2007, 20:50
Nevman1 napisał/a: | Pali? jak smok:
trasa - 12l (bo przecież nie da się jechać 90km/h
miasto - 15l (przy bardzo delikatnej nodze i dobrze ustawionym AT) |
Heh ja mam zwykłe 6A13 i takie samo spalanie:)
tzn do 40litrów raczej bym nie doszedł ech.... a mógłbyś jakieś zdjecia przesłać mi na meila??? Albo dźwięk silnika?? Bo to musi byc miód(bez skojarzeń) dla ucha:D
Anonymous - 08-05-2007, 21:01
DamianBlue napisał/a: |
Heh ja mam zwykłe 6A13 i takie samo spalanie:)
tzn do 40litrów raczej bym nie doszedł ech.... a mógłbyś jakieś zdjecia przesłać mi na meila??? Albo dźwięk silnika?? Bo to musi byc miód(bez skojarzeń) dla ucha:D |
To dzięki skrzyni Nivecs II. Skubana mądra jest i uczy się twojego stylu jazdy i po jakimś czasie kuma co i jak i można jeździć naprawdę ekonomicznie jak na takie auto i 280koni na 4 kołach .
Zdjątka zaraz załaduję na forum.
DamianBlue - 08-05-2007, 21:13
http://cgi.ebay.co.uk/199...1QQcmdZViewItem
ludzie wejdźcie na ten link ja do mojego już nie wsiąde chyba
Anonymous - 08-05-2007, 21:17
Zdjęcia jak obiecałem
   
Silnik postaram się zapodać jak będzie po czyszczeniu w ten weekend
Pozdro
[ Dodano: 08-05-2007, 20:23 ]
DamianBlue napisał/a: | http://cgi.ebay.co.uk/1997-GALANT-LEGNUM-VR-4-TWIN-TURBO-ESTATE-Fully-Loaded_W0QQitemZ140114910166QQihZ004QQcategoryZ18230QQrdZ1QQcmdZViewItem
ludzie wejdźcie na ten link ja do mojego już nie wsiąde chyba |
Faktycznie super sztuka ale starsza od mojego o 4 lata (wersja przed faceliftingiem, przód od nowszego montowany samodzielnie) a to już jest różnica szczególnie w takim aucie.
Pozdro
piwkotom - 08-05-2007, 21:31
Nevman1, rozumiem ze przyjezdzasz na zlot????????
DamianBlue - 08-05-2007, 21:33
DziękiNevman1 za tak szybką odpowiedź Ech jest czego pozazdrościć.
Anonymous - 08-05-2007, 21:38
piwkotom napisał/a: | Nevman1, rozumiem ze przyjezdzasz na zlot???????? |
Jeżeli mówisz o JAPFEST w UK to tak ale jeśli o Polsce to sorry... Chciałbym ale to raczej niemożliwe
[ Dodano: 08-05-2007, 20:39 ]
DamianBlue napisał/a: | DziękiNevman1 za tak szybką odpowiedź Ech jest czego pozazdrościć. |
Pozazdrościć to może nie bo sa lepsze fury na tej ziemi ale w granicach finansowego rozsądku to chyba najlepsza możliwa opcja.
Dzięki i Pozdro.
[ Dodano: 08-05-2007, 20:43 ]
A informacyjnie to wersja RALLIART. Jedna z 200 sztuk oficjalnie sprowadzonych przez ralliart do UK. Ma wnętrze recaro i momo ( co widać na zdjęciach ) oraz zawieszenie EVO.
Reszta jeżdżąca po UK to prywatne importy z Japonii gdyż tylko tam i w Australii oraz bodajże Nowej Zelandii były one oficjalnie dostępne w salonach. Maja "zwykłe" wnętrze (drewno i skóra na zwykłych siedzeniach, nie kubełkowych), kierownice ( czteroramienną czasami z drewnianymi wstawkami) i zawieszenie.
|
|
|