Problemy techniczne - jakie wtryskiwacze .
piotruś - 12-05-2007, 19:05 Temat postu: jakie wtryskiwacze . Witam mam okazję kupić części z galanta 1,8 /91r wyglada jak silnik4g37 który mnie interesuje . ze szrotu ponieważ samochód nie jeżdził na LPG. jeszcze jest cały i będzie rozbierany na życzenie oczekuję porady- jak sprawdzić wtryskiwacze ? ....czym się odróżnia 1,8 8v od 2,0 8v.?.......japaneze powiedział że wtryski -kolorami ale tam są z końcówką białą a ja mam czarne .jak sprawdzić przepływkę.?... ...........samochód pewnie nie odpala więc tu cały problem ze sprawdzaniem ..............czekam na porady .............
Krzyzak - 13-05-2007, 21:45
zewnetrznie wtryski moga byc identyczne - tylko wkladajac do silnika sprawdzisz czy sa OK
jesli zas chodzi o same silniki, to 1.8 ma swiece rozmieszczone rownomiernie a 2.0 ma 2 i 3 cylinder obok siebie
piotruś - 17-05-2007, 17:26
No tak to jest silnik 2.0 nie 1,8 bo są 2i 3 cylindry obok siebie .ale czy części bedą pasowały do 1,8 ? czy są minimalne różnice i na co zwrócić szczegulną uwagę .interesują mnie -wtryski w szczegulności ważne czy na silniku 1,8 bedą działać ..........prawa półoś z przegubem kpl. ........przepływomierz ..........sonda lambda .........być może skrzynia biegów i spreżarka klimy , i ile można zapłacić za coś takiego . podobno przyjechał na szrot o własnych siłach .oczekuję porad bo chce zabezpieczyć mojego eclipse
Krzyzak - 18-05-2007, 09:38
wtryski na 99% sa inne (inna wartosc dawkowanego paliwa w jednostce czasu), ale fizycznie pasowac beda - nie robilem takiego eksperymentu, nie wiem jak bedzie to chodzic
sprezarka klimy i przeplywomierz tez sa te same i beda pasowac
sonda lambda po przerobieniu bedzie pasowac (1.8 ma 1 kabelek a 2.0 wiecej)
reszta (skrzynia, polosie) nie pasuje
piotruś - 02-06-2007, 14:59
No i tak....... wziołem te wtryski z dwólitrówki do mojego 1,8 (też 4G37) wziołem przepływke,krokowy , weże gumowe ,przepustnice kpl. , przewody silikony idealne i wiele drobnych gratów - cena ok.100zł jedno pytanie czy ktoś przewiercał rozstaw śrób piasty i tarcz hamulcowych ? ....bo tamte wyglądają super ale są na cztery śruby a ja mam na 5 śrób . i jak to jest z aparatem zapłonowym ja mam na cztery przewody i nie ma wyjścia na piąty.a z galanta wyjołem na pięć .... i cewkę .czy można w przyszłości przełożyć do mojego w razie potrzeby? .jedna sprawa -najważniejsza wtryskiwacze po założeniu działają bez zarzutu ..jak narazie .
Karol208 - 02-06-2007, 19:37
Ja mam w swoim 2.0 8V zalozone od 1.8 8V . Silnik pracuje tak samo nie odczulem roznicy mialem N210H a teraz mam B210H
piotruś - 03-06-2007, 11:06
Nurtuje mnie tylko jedna sprawa dotycząca wtryskiwaczy , lekko peknięta porcelanka wtryskiwacza , czy to ma jakiś wpływ na jego pracę ?.....chodzi mi oto czy taki wtryskiwacz inaczej mówiąc (nie leje ) chyba nie trudno było by zrobić stanowisko do badania wtryskiwaczy .montując listwę wtryskową z wtryskami i podłanczając pompę paliwa a może ma ktoś z maniaków coś podobnego do sprawdzania ?........
Karol208 - 03-06-2007, 21:42
sluchaj ja sprawdzilem wtryski odkrecajac listwe i przytrzymywalem wtryski palcami a ojciec odpalal samochod i bylo widac ktore wtryski leja a ktore sa ok
piotruś - 29-07-2007, 21:23
Panowie lepszy numer podczas rozbiórki tego gala 2,0 wyjolem z niego ECU i co się okazało miał wlożony z silnika 1,8 i ponoć chodził normalnie . jego pompa paliwa w porównaniu do mojej wyglądała jak nowa i pracuje teraz w moim eclipse .
|
|
|