LPG - Czy moge zalozyc gaz do moje furki ????
Anonymous - 07-06-2007, 23:30 Temat postu: Czy moge zalozyc gaz do moje furki ???? witam wszystkich moglbym zaczerpnac kilku informacji na temat instalacji gazowej do mitsubishi Stariona 2.0 turbo IC chcial bym zalozyc instalacje gazowa odpada Sekwencja ze wzgledu na koszty chyba ze ktos ma jakas ciekawa oferte moj budzet mi na to nie pozwala rozmawialem z wieloma osobami i kazdy mowi mi co innego
mam informacje ze mozna zalozyc instalacje trzeba tylko zamontowac specjalny reduktor do turbo oraz do tego BLOS i niby wszystko smiga czy moglby mi ktos cos poradzic znacie jakiegos dobrego gazownika w poblizu grudziadza prosze o info jakie kolwiek naprawde szczerze dziekuje moga byc nr gg lub jakie kolwiek namiary z checia podjade sie dowiem
takie cudka niby montuje i dziala
http://moto.allegro.pl/it...cja_malopo.html
http://obd2.pl/forum/files/blos1.jpg
a to fotka mojego silnika
w zakladce members/ oktawian jest moje auto
http://www.starion.prv.pl/
Dziekuje wszystki za uwage pozdrawiam Mitsumaniak
Rafal_Szczecin - 07-06-2007, 23:32
masz taki samochod i chcesz go pokarac gazem ?
Bartek - 08-06-2007, 06:16
Ile chcesz za Stariona????
Jak drogo jeździ - kup CC700 i zagazuj......
Karwoś - 08-06-2007, 16:45
A co to znaczy - sekwencja odpada bo za droga - tzn ile chcą za zagazowanie takiego??
A panowie - skoro ktoś chce zagazować samochód i pyta o to czy da się to zrobić to sprawa dlaczego to robi mało powinna nas obchodzić. Ale o tym już było nieraz na forum.
Sekwencja do teg osamochodu to pewnie wydatek ok 3000zł. Ale mogę się mylić oczywiście. Najważniejszy jest oczywiśćie porządny reduktor.
A tak z ciekawości zapytam ile Ci pali taki samochód w mieście - ale przy normalnej jeździe a nie zamulaniu??
Bartek - 08-06-2007, 18:17
Karwoś,
po 1. nie kala się kultowych aut gazem......
po 2. To jest silnik TURBO
po 3. nie kala się kultowych aut gazem......
po 4. Jak w tym wieku auta ma co pompować, znaczy jeszcze nie jest w opłakanym stanie
po 5. nie kala się kultowych aut gazem......
po 6. sekwencja do tego silnika to wydatek minimum 5-6 tysi, ponieważ potrzebny byłby kompletny układ sterujący benzyną - na jego podstawie sekwencje obliczają czas wtrysku gazu, a tu jest........ gaźnik
po 7. nie kala się kultowych aut gazem......
po 8. Starion nie był, nie jest i nigdy nie będzie autem oszczędnym, więc jak ktoś chce oszczędzać - polecam CC700 z gazem
po 9. nie kala się kultowych aut gazem......
JCH - 08-06-2007, 19:08
Bartek napisał/a: | nie kala się kultowych aut gazem...... | Bo
Hubeeert - 08-06-2007, 19:12
JCH napisał/a: | Bartek napisał/a: | nie kala się kultowych aut gazem...... | Bo |
Chocby z powodu takiego, ze gniazda zaworowe dlugo tego nie wytrzymaja, pierscieniom sie to nie spodoba a instalacja z mikserem nie wchodzi w gre juz na pewno.
Zagazowanie tego samochodu to tak jakby przerobka na wtrysk paliwa - da sie zrobic, nawet koszty sa juz podane. Co prawda ja bym je przemnozyl ale to moje zdanie.
Ten samochod jest stary.
Ten samochod wciaz jezdzi.
Ten samochod dlugo na gazie nie pojezdzi...
I stawiam funty przeciwko kopiejkom, ze kupno nowego silnika nie jest ani proste ani planowane gdyby cos sie z tym stalo.
JCH - 08-06-2007, 19:24
Hubeeert napisał/a: | Chocby z powodu takiego, ze gniazda zaworowe dlugo tego nie wytrzymaja, pierscieniom sie to nie | Gniazda zaworowe i pierścienie w Mitsu są inne (gorsze) niż w starych Poldkach i tym całym niemieckim badziewiu co to na gazie jeździ?
Rafal_Szczecin - 08-06-2007, 21:51
ale to jest silnik turbo ,i penwo turbinka tez szybciej niz na benzynie powie " papa "
to jest auto kultowe i wg mnie nie powinno sie je karac gazem .
Hubeeert - 08-06-2007, 22:03
JCH napisał/a: | Hubeeert napisał/a: | Chocby z powodu takiego, ze gniazda zaworowe dlugo tego nie wytrzymaja, pierscieniom sie to nie | Gniazda zaworowe i pierścienie w Mitsu są inne (gorsze) niż w starych Poldkach i tym całym niemieckim badziewiu co to na gazie jeździ? |
Jacek
W silniku turbodoladowanym temperatury wystepujace w komorach spalania roznia sie od tych znanych z silnikow niedoladowanych. Sa wyzsze. Gaz ma temperature spalania wyzsza niz benzyna. To znaczy jego mieszanka z powietrzem.
Moze o tym nie wiesz ale na przyklad Peugeot wypuszczajac na rynek fabryczna wersje przystosowana do zasilania LPG zmienil nie tylko gniazda zaworowe ale tez pewne szczegoly dolotu i samej glowicy.
A stare Poldoloty na gazie z trudem wytrzymywaly 40-60 tys km... Wiem bo jezdzilem dwoma.
Argumenty podnoszone przez Ciebie - ze my niby nie bo nie - z calym szacunkeim ale moglbys uznac, ze nawet nie ja, ale Bartek wie o Mitsu wiecej niz najlepsi mechanicy z ASO.
Pozdrawiam
zwolin - 09-06-2007, 00:27
JCH napisał/a: | Bartek napisał/a:
nie kala się kultowych aut gazem......
Bo |
Bo wygląda to jak pół d...py zza krzaka. Takie auta są po to, by czerpać przyjemność z jazdy nimi, a nie kląć na gazownię.
JCH - 09-06-2007, 08:12
Hubeeert napisał/a: | W silniku turbodoladowanym.... | Wiesz tak samo jak ja, że jeżdżą Imprezy i Forki na LPG.
Hubeeert napisał/a: | Argumenty podnoszone przez Ciebie - ze my niby nie bo nie - z calym szacunkeim ale moglbys uznac, ze nawet nie ja, ale Bartek wie o Mitsu wiecej niz najlepsi mechanicy z ASO. | I właśnie od takiego kogoś jak Bartek oczekiwałbym konkretu. Bo:
- a
- b
- c
Tak aby czarno na białym wyszło właścicielowi, że albo się nie opłaca, albo zajedzie silnik, albo jeszcze coś tam. Argumenty "nie bo nie" do mnie nie przemawiają.
Co to w ogóle jest kultowe auto?
zwolin napisał/a: | Bo wygląda to jak pół d...py zza krzaka. Takie auta są po to, by czerpać przyjemność z jazdy nimi, a nie kląć na gazownię. | Daruj. Tu nie wątek o gustach i o "wyglądaniu" zza krzaka. Facet chce czerpać przyjemność z jazdy i szuka porady, to jak wiesz, to mu podpowiedz jakie są problemy i przeciwwskazania. Ja przy okazji też skorzystam bo nie wiem i dlatego pytam - a szukam alternatywy dla diesla.
Kląć na gazownię? Może trzeba zmienić gazownię?
zwolin - 09-06-2007, 14:49
JCH napisał/a: | Daruj. Tu nie wątek o gustach i o "wyglądaniu" zza krzaka. |
Ok. Daj mi namiary na gazownię, która zrobi to profesjonalnie, i za rozsądne pieniądze. W Polsce są chyba, o ile się nie mylę dwie firmy, które potrafią profesjonalnie zagazować uturbiony silnik, dając gwarancję na całość roboty, a nie tylko na zamontowane graty. Problem jest w tym, że koszt takiej instalacji stawia pod znakiem zapytania sens takiej inwestycji.
Instalacja w wykonaniu "typowych" gazowników to moim zdaniem porażka dlatego że:
- każda naprawa silnika to olbrzymie koszty i jeszcze wieksze komplikacje ze zdobyciem części
- niedoświadczony gazownik nie dysponujacy hamownią za chińskiego boga tego nie zestroi
- ja widziałem, jak wygląda uturbiony silnik, który popracował troche na zbyt ubogiej mieszance (a o taką nietrudno w instalacjach gazowych średniej powiedzmy delikatnie klasy). Nikomu tego widoku nie polecam.
Reasumując: zakładanie gazu do auta, w którym każda awaria spowodowana ww istalacją powoduje długie wakacje dla auta i bardzo poważne wydatki dla właściciela jest moim zdaniem błędem. Naprawdę lepszym rozwiązaniem jest zakup drugiego, ekonomicznego auta. Chyba, że znajdziesz gazownię, która da Ci pisemną gwarancję, że założona przez nich instalacja nie zabije silnika.
JCH , wybacz, ale dla mnie instalacja gazowa w autach typu subaryna wygląda naprawdę okropnie. Po co kupować auto i je kastrować??Takie jest moje zdanie na ten temat i tyle.
JCH - 09-06-2007, 20:26
zwolin napisał/a: | W Polsce są chyba, o ile się nie mylę dwie firmy, które potrafią profesjonalnie zagazować uturbiony silnik, dając gwarancję na całość roboty, a nie tylko na zamontowane graty. Problem jest w tym, że koszt takiej instalacji stawia pod znakiem zapytania sens takiej inwestycji. | Czyli jednak są Sens takiej inwestycji zależy od przebiegów jakie się nimi robi. Im więcej tym szybciej się zwraca. A że te auta nie palą mało to tym wcześniej nastąpi moment zwrotu.
zwolin napisał/a: | dla mnie instalacja gazowa w autach typu subaryna wygląda naprawdę okropnie. Po co kupować auto i je kastrować? |
JCH napisał/a: | Daruj. Tu nie wątek o gustach i o "wyglądaniu" zza krzaka. | Patrz, a Niemcy fabrycznie montują i do tego za darmo http://www.subaru-ecomatic.de/
Hubeeert - 10-06-2007, 00:06
JCH napisał/a: | Wiesz tak samo jak ja, że jeżdżą Imprezy i Forki na LPG. |
Tak wiem. Tyle, ze to nowe konstrukcje a to 4G63T pamieta jeszcze konstrukcyjnie i materialowo dziadka Gierka.
Litosci Jacek. Ten silnik zeby go zagazowac nalezaloby rozebrac, zrobic remont, przystosowac do gazu i wreszcie modlic sie zeby to wytrzymal. Tyle, ze to nieoplacalne.
|
|
|