Eclipse - Ogólne - [1G - 1,8 v.USA] Mitsubishi Eclipse - kilka pytań
Anonymous - 13-06-2007, 19:04 Temat postu: [1G - 1,8 v.USA] Mitsubishi Eclipse - kilka pytań Witam
Kupiłem dzisiaj Mitsubishi Eclipse tzn. dałem zadatek i odbieram go koło 1 lipca.
Mitsubishi Eclipse 93r. wersja amerykańska 1.8 benzyna + gaz 130KM, alufelgi, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby, lusterka, klimatyzacja, tempomat, centralny zamek, autmoatyczne pasy bezpieczeństwa, radio CD z MP3, cena 7500zł.
Co o nim sądzicie?
Anonymous - 13-06-2007, 19:39
hmmm male rozczarowanei 130 koni na pewno nie ma... jesli nie sekwencja to i zabierze Ci jeszcze pare koni... troche slabe moim zdaniem:> w GSach 150 konnych narzekami na brk "mocy":> wiec kupiles toczydelko ale ogolnie bardzo fajny samochodzik:)
Anonymous - 13-06-2007, 19:41
Silniki podobno wytrzymałe. Podoba mi sie.
Ale wole 2.0 150 koni
Taniej bym Ci swojego sprzedał wyremontowanego na igłę ;]
Ale witaj nowy posiadaczu eclipse. ;]
Anonymous - 13-06-2007, 19:54
No to mnie troszke zmartwiliście z KM.
[ Dodano: 17-06-2007, 13:26 ]
Oto fotki mojego Eclipse, przepraszam za jakość.
I jak ?
HouseM - 28-06-2007, 23:39
Wojtas a jakie masz oznaczenie silnika ? 4G37 ?
Anonymous - 01-07-2007, 13:46
Witam
Odebrałem moje Eclipse ale mam pewien problem. Otóż samochód jak stoi w miejscu ma 500 obr/min i gaśnie, wrzucam na luz dojeżdżam na skrzyżowanie obroty spadają i znowu gaśnie, co może być przyczyną?
Adaho_krak - 01-07-2007, 14:31
Wojtas, najprawdopodobniej silniczek krokowy, ale takie pytania w Eclipse - Techniczne, pozatym na ten temat masz wszystko w temacie Eclipse FAQ (temat przyklejony w dziale Eclipse - Techniczne).
karol - 03-07-2007, 04:14
Powodow takich problemow moze byc wiele-sprawdz czy tak samo zachowuje sie przy zasilaniu gazem i wacha.
Poza tym jak tak patrze na Twoje fotki to cos mi sie nie zgadza-Eclipsy z motorem 1,8 nie mialy garba,poza tym chyba produkowali je tylko do 91r.
Zrob fotke silnika to wszystko sie wyjasni,albo sam porownaj zdjecia z forum z tym co masz pod maska.
HouseM - 04-07-2007, 15:20
Jak kolega ma 1,8 to nie ma silniczka krokowego. A problem z obrotami najczęściej spowodowany jest złą regulacją obrotów. I własnie od tego należy zacząć.
Strona Krzyżaka bardzo dokładnie opisuje taką regulację.
|
|
|