[96-02]Colt CJ0 - [CJ1A 1.3] Oring pod aparat zapłonowy - malutka uszczeleczk
Anonymous - 15-06-2007, 11:55 Temat postu: [CJ1A 1.3] Oring pod aparat zapłonowy - malutka uszczeleczk Proszę o pomoc, gdzie w okolicach Warszawy mogę kupić oring pod aparat zapłonowy do Colta 1.3 - 1998 r. Wymieniałem przewody zapłonowe i zauważyłem wyciek powiedzieli mi w sklepie że to oring. POMOCY
[ Dodano: 15-06-2007, 11:56 ]
a może ktoś mi da namiar na dobrego mechaniora do MIsia. Pozdrawiam
Rafal_Szczecin - 15-06-2007, 12:17
jezeli nie jest ona za duza, mozesz sprobowac wyciaciac taka uszczelke na wzor z okladki z zeszytu. ja tak wlasnie zrobilem przy wymianie termostatu , bo przy zdejmowaniu pekla uszczelka, tak wiec najpierw odrysowalem wzor a potem wycialem z okladki z zeszytu, i bangla
Hugo - 15-06-2007, 17:08
Rafal_Szczecin napisał/a: | mozesz sprobowac wyciaciac taka uszczelke na wzor z okladki z zeszytu | Tylko żeby zeszyt nie miał z żadnej strony "śliskiej" okładki. Bo nie uszczelni.
Anonymous - 15-06-2007, 21:35 Temat postu: Re: Oring pod aparat zapłonowy - malutka uszczeleczk
adart2 napisał/a: | Proszę o pomoc, gdzie w okolicach Warszawy mogę kupić oring pod aparat zapłonowy do Colta 1.3 - 1998 r. | Japan Cars, Inter Cars, Japan Auto, Nippon Auto, Nippon Cars, Hipol... Cena oryginału w ASO to 160 PLN.
adart2 napisał/a: | a może ktoś mi da namiar na dobrego mechaniora do MIsia. | Znam takiego jednego, ale bardzo cienko u niego z czasem. A co się dzieje z Misiem? Może pomożemy.
Zakładam, że chodzi Ci o gumowy o-ring. Jeśli piszesz właśnie o nim, żadne sztukowanie uszczelek z papieru nic nie pomoże. W grę wchodzi tylko nowy gumowy uszczelniacz.
Bartek - 15-06-2007, 23:33
Wyjąć, zabrać na wzór, podjechać do dowolnego sklepu z o-ringami, zapłacić ok. 1 zł, wsadzić, ustawić zapłon i cieszyć się brakiem wycieku.
Nie pamiętam wymiaru, tylko grubość 3,5 mm
Hubeeert - 15-06-2007, 23:35
Bartek napisał/a: | podjechać do dowolnego sklepu z o-ringami, zapłacić ok. 1 zł, wsadzić, ustawić zapłon i cieszyć się brakiem wycieku |
Sprawdzic czy nie puchnie w oleju i benzynie zanim sie wlozy.
Miroslaw1305 - 16-06-2007, 13:28
Jeśli nie dostaniesz wymiaru to kup dłuższy otej samej średnicy rozetnij ,przytnij na długość i sklej czołowo klejem do gumy . Nie morze być klej twardy po sklejeniu .
Sprawdzone wielokrotnie przy nietypowych oringach ,w samochodach i obrabiarkach,gdzie pracują na większych ciśnieniach
POWODZENIA
Anonymous - 16-06-2007, 16:53
Ok, mozna go przeciac, ale ni eprzecinaj nigdy prostopadle a pod ukosem, wtedy uzyskasz wieksza plaszczyzne sklejana.Pozdrawiam
Bartek - 16-06-2007, 17:11
Hubeeert napisał/a: | Sprawdzic czy nie puchnie w oleju i benzynie zanim sie wlozy. |
Jak się pochwali, że to kawałem silnika, to dostanie olejoodporny. Wodny O-ring jest tańszy
Hubeeert - 16-06-2007, 19:56
Bartek a pamietasz jak w Hipolu kupowales czesci do Colta gregorbu? Miales dostac dobre a dostales ekhm
Moje poduszki pod silnik tez przyszly w rozmiarze 50% oryginalu.
Anonymous - 01-08-2007, 11:21
hopaki, wielkie dzięki za pomoc udało mi się dostać podobny w sklepie dla ciężarówe! Teraz nie cieknie. Pozdrawiam wszystkich
|
|
|