To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - Pomocy - wycieki i tłumik i inne

lukasz12 - 29-06-2007, 22:32
Temat postu: Pomocy - wycieki i tłumik i inne
Zajrzałem dokładnie pod samochód i widok który tam jest nie przedstawia się za dobrze.

Czy ktoś zna może dokładne wymiary tego łącznikia tj. średnica i długość i gdzie ewentualnie takie coś dostać?



Kwestia druga - miska olejowa od skrzyni - zawilgocona - czy to ze względu na nie wymienioną uszczelke po otwieraniu miski? (prawdopodobnie genialny mechanik nie dał nowej uszczelki gdy wymieniali skrzynie - pora na zmianę mechanika)


I jeszcze trzecie primo. Odkryłem ze zdziwieniem i niepokojem że jednak przy przekładaniu skrzynki nie została zamieniona płytka sterująca tj. w samochodzie z 95 jest skrzynka '91 i płytka '91 (pomimo że miała byc skrzynia 91 i płytka '95).
Czy zacinanie sie zaworów w płytce mogłoby tłumaczyć szarpanie i opóźnienia przy redukcji 2-1 ? (reszta biegów chodzi niewyczuwalnie)
Czy zamiana płytki jest możliwa bez większych problemów? Ewentualnie wymiana samych cewek? (chciałbym to zrobić przy okazji wymiany filtra w skrzyni)

Anonymous - 05-07-2007, 01:27

lukasz12 napisał/a:
Czy ktoś zna może dokładne wymiary tego łącznikia tj. średnica i długość i gdzie ewentualnie takie coś dostać?


Dokładne wymiary to 30 cm długości i 5 cm średnicy - ze względu na długość trudna do dostania ale zawsze można użyć 25-tki i dospawać jakiś pierścień lub pospawać do kupy dwe 15-stki.

lukasz12 napisał/a:
Kwestia druga - miska olejowa od skrzyni - zawilgocona - czy to ze względu na nie wymienioną uszczelke po otwieraniu miski? (prawdopodobnie genialny mechanik nie dał nowej uszczelki gdy wymieniali skrzynie - pora na zmianę mechanika)


Raczej trudno jest zdemontować starą uszczelkę w całosci. Więc albo założył na silikon, albo przy wymianie na nową nie doczyścił pozostalości starej uszczelki...jedno jest pewne czas na zmiany... :)

lukasz12 napisał/a:
I jeszcze trzecie primo. Odkryłem ze zdziwieniem i niepokojem że jednak przy przekładaniu skrzynki nie została zamieniona płytka sterująca tj. w samochodzie z 95 jest skrzynka '91 i płytka '91 (pomimo że miała byc skrzynia 91 i płytka '95).
Czy zacinanie sie zaworów w płytce mogłoby tłumaczyć szarpanie i opóźnienia przy redukcji 2-1 ? (reszta biegów chodzi niewyczuwalnie)
Czy zamiana płytki jest możliwa bez większych problemów? Ewentualnie wymiana samych cewek? (chciałbym to zrobić przy okazji wymiany filtra w skrzyni)


Nie zawsze taka przekładka jest możlwa gdyż są przynajmniej dwa rodzaje skrzyń tudzież płyt sterujących. Skoro jednak ta stara skrzynka w ogóle ruszyła na Twoim sterowniku, prawdopodobnie była wykonalna. Zabrakło więc po prostu chęci...gdyż jest z tym trochę zabawy.
Można wymienić same elektrozawory ale o ile pamiętam te od biegów 1 i 2 wymagają demontażu płyty sterującej...

Pozdrawiam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group