To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Ogólne - JAKI MACIEPRZEBIEG W SWOICH AUTACH I JAKIE USTERKI MIELISCIE

Anonymous - 08-07-2007, 20:20
Temat postu: JAKI MACIEPRZEBIEG W SWOICH AUTACH I JAKIE USTERKI MIELISCIE
WITAM
Mam taki zamysł abyscie wpisywali przebieg swoich aut ,jaki silnik i rocznik oraz co w swoich miskach do tej pory nawaliło
Ja mam aktualnie 145tysi w moim DID z 2002 roku( wersja po face liftingu) i powiem ze troche ubolewam nad jakoscia auta poprzedni MSS 1999 rok mial 170 tys i nic mnie w nim nie draznilo wszystko poprostu wzorowe nic sie nie psulo nic nie skrzypialo ,a w tym jakby dokuczacz kierowcy byl w cenie auta tu cos piszczy tu cos skwierczy troche mnie to drazni
W aucie nic nie wymienilem jeszcze no wiadomo klocki oleje i jeden komplet tarcz ale poza tym wszystko ok Ostatnio stardartowo właczniki szyb ale poza tym spokoj .
Poza tym zastanawiam sie ile wytzrymuja te silniki DID
Pozdrawiam

JCH - 08-07-2007, 21:53

No to zacznę. MSS 1.9 DID 90 tys. km. Jestem tydzień po przeglądzie. ASO dopatrzyło się:
- mocowanie amortyzatora prawy przód - do wymiany
- tuleje w wahaczach tylnych - do wymiany
- wahacze tylne wzdłużne - do wymiany
- wahacze tylne krótkie - do wymiany
Tak więc zamawiam części i zabieram się za wymianę ale tylko pkt. 1 i 2 bo ASO jak to ASO - wymienić by chciało wszystko.
Przy 75 tys km wymiana klocków hamulcowych tył (z przodu cały czas mam pierwsze klocki i stwierdzono, że do następnego przeglądu wystarczą).
Gdzieś przy 65 tys. km zaniepokoiła mnie praca pompy wspomagania kierownicy - ASO stwierdziło, że pompa do wymiany. Wizyta w niezależnym warsztacie zakończyła się sugestią, że w sumie to można jeździć a jak klęknie całkiem to się wtedy coś zrobi. I tak jeżdżę już 30 tys, km - różnicy nie widać i nie słychać.
Przy 30 tys. km nastąpiła inwazja "myszy na rozrząd Spejsa". Efekt - przeskok paska o 1 ząbek -> wymiana paska rozrządu :evil:
Przy 15 tys. km wymiana rolety bagażnika (rozklejała się) i jakieś manewry serwisu przy hałasujących szybach w przednich drzwiach, manewry oczywiście nieudane :badgrin:
W ub. roku połamał się najczęściej używany przycisk otwierania szyb.
I to chyba byłoby na tyle ..... Więcej grzechów nie pamiętam 8)

Anonymous - 10-07-2007, 12:42

2002 DiD z przed liftingu.

Sporo małych napraw jak był na gwarancji (oprócz jednej sprawy ale to dalej). Jak się gwarancja skończyła to w zasadzie nic sie nie psuje :D

Co prawda ASO też twierdził, że wachacze lada chwila do wymiany, ale to było ok 15tys temu i jest nadal dobrze.

Ale mam dwa pytania:
1. Czy nie lepiej serwisować poza ASO?? Ostatni przegląd w AutoTW i wyglądało mi na pełen profesjonalizm.

2. Czy w DiD'ach nie macie problemów z cieknącym olejem (poci się)?? Bo u mnie było to od samego początku i nikt sobie z tym nie mogł poradzić.

JCH - 10-07-2007, 14:29

minimus napisał/a:
Czy w DiD'ach nie macie problemów z cieknącym olejem (poci się)??
Zwracałem na to uwagę przy ostatnim przeglądzie ale odpowiedź była taka, iż mechanik umył wszystko i uznał, że ilość tego pocenia nie jest znaczna, raczej typowa, normalny objaw eksploatacji. Mam obserwować.
Anonymous - 10-07-2007, 20:22

Schowek na okulary 4600
Klocki hamulcowe tył 4500.
to tyle jak na razie. Ten schowek na okulary to mnie z równowagi wyprowadził. Ale o tym już pisałem

AD JHC
Te twoje wahacze, to mnie przeraziły, W mojej starej Xsarze po 140kkm wymieniłem drążki stabilizacyjne (tak to sie chyba nazywa) i to dlatego, że mnie mechanik namówił a nie że już na gwałt trzeba było. No jest przerażony :o :shock: I nic więcej (a sorki akumulator się rozleciał po 6 latach (ale to i tak było dobry jak diesla).
KAZAN :cry:

Anonymous - 10-07-2007, 20:46

Teraz ja:
rok 2004, DID 40000 przebigu:
1. roleta rozklejona
2. wku...ce terkotanie w skrzyni biegów (na luzie) niestety ASO twierdzi, że tak ma być nie do naprawienia...
;a tak to ładny jest ten Space Star... ale ta skrzynia mnie dobija, :( chyba będę muisiał sprzedac zanim rozsypie mi się na dobre. Jak Japońce mogli pozwolić sobie na taką francuską chałe!!!

Anonymous - 10-07-2007, 21:13

Dzieki za takie zainteresowanie piszcie dalej :wink:
Zeczywiscie w moim tez roleta jest rozklejona ale nie przejmuje sie tym zadnego dyskomfortu nie odczuwam istotna sprawa natomiast jest w DID pocenie sie silnika ale jest to spowodowane dosc luznym pasowaniem sprezarki TURBO na poczatku zalalem olejem 5W40 i sie zaczeło lac ,serwis naszczescie naprostowal mnie i nakazal zmienic olej na minimum 10W40 i zeczywiscie skonczyl sie wyciek ale pocenie moge zaobserwowac ,powiem tak olewam to oleju nie musze dolewac miedzyprzegladami wiec nie ma sie co martwic czyli podsumowanie :
Przebieg -140 000 km
- roleta rozklejona ( nieistotne nie ruszam dziala nadal prawidłowo)
- komplet tarcz chamulcowych (120 000km)
- włacznik otwierania szyb (140 000km)
- pocenie sie turbo ( nieistotne normalka)
- jakies wsciekłe swierszcze tu i tam oczywiscie odgłosy paliwa slyszalne w kabinie

JCH - 10-07-2007, 21:36

space-star napisał/a:
wku...ce terkotanie w skrzyni biegów (na luzie) niestety ASO twierdzi, że tak ma być nie do naprawienia...
Jak ma być :shock: :?: :!:
Nie ma tak być. Nic nie terkocze na luzie w skrzyni. Biegiem do ASO - rok 2004 to póki gwarancja jeszcze jest niech wymieniają :!:

[ Dodano: 10-07-2007, 21:42 ]
kazan napisał/a:
Te twoje wahacze, to mnie przeraziły
Rozmawiałem wczoraj na GG ze stefanem - też się zdziwił, bo jego MSS ma 160 kkm przebiegu i nic. No cóż .... jak już napisałem wcześniej ASO trochę zapobiegawczo diagnozuje. Inny warsztat stwierdził, że wystarczy wymienić tuleje. I to też mam zamiar wkrótce zrobić. Nie są to jakieś straszne pieniądze więc chyba warto. Podobno da się je wymienić (tuleje) bez demontażu całych wahaczy (w Dziale Carismy było). No zobaczymy :roll:
jawlo - 10-07-2007, 22:06

Rocznik 2002 po liftingu. Przebieg 105tys.
Przy 40tys pęknięta osłona katalizatora - wymieniona na gwarancji.
Przy 95tys zwariował czujnik temperatury (urwany przewód we wtyczce) - mechanik naprawił gratis przy przeglądzie.
Na początku roku wysiadł tzn wyskoczył przycisk sterowania szybą kierowcy.
Niedawno schowek na okulary sam się otwiera :roll:

Anonymous - 12-07-2007, 09:30

SS 1.6 comfort-cik 2004 ,przebieg 40.000km
2000km- zalożony cd blaupunkt rozladował akumulator-taki feler tego modelu, wymiana na Alpine i jest ok.
przy 5000km założony lpg- sekwencja,na poczatku troche sie musial dopasować-drobne regulacje ale do teraz spoko bez problemow.
20.000km- wymieniona w ASO tylna-lewa szyba (jakiś debil pod makro kosił trawę i...)
37.000km- wymienione klocki
środek spokój

Anonymous - 13-08-2007, 20:22

mam MSS z 2000 roku, z przebiegiem 180000, ostatnio musiałem wymienić alternator i regulator napięcia a tak jest jak nówka
Anonymous - 17-08-2007, 09:21

Cześć.
Comfort 2004, przebieg 53 000 km.
- w drugim roku wymiana klapy bagażnika i maski - korozja ocynku - na gwarancji
- czyszczenie przepustnicy: po 25 000 i 40 000 km.
- klocki hamulcowe z tyłu po 35 000
- tarcze i klocki przód po 52000 - tarcza się zwichrowała i biło po kierownicy przy hamowaniu
- luźny przewód klimatyzacj wychądzący z kompresora - podobno szczelność trzyma ale jak się skończy lato to go dam do naprawy - trochę to bedzie kosztować: obspawanie przewodu 50-70 pln, napełnienie układu+próby szczelności 150-250 pln.
Poza tym jak u wszystkich coś trzeszczy w tapicerce itp.

Ogólnie nie jest źle.

P.

Anonymous - 31-08-2007, 17:46
Temat postu: Re: JAKI MACIEPRZEBIEG W SWOICH AUTACH I JAKIE USTERKI MIELI
Witam!

Space Star 1,6, 2003 r., 90 tys. przebiegu. Jedyna usterka to przewody wysokiego napięcia po 80 tys.

Pozdrowienia!

Anonymous - 31-08-2007, 18:02

MSS 1.9 DI-D 2003 Box Office, przebieg 75000:
- wymiana kompletu klocków przód i tył
- wymiana oleju na Mobil1 5W50
- wymiana płynu hamulcowego
Niedługo przy 90000 czeka mnie rozrząd i olej.

W zasadzie jak na razie wymiany typowo serwisowe 8)

Anonymous - 31-08-2007, 21:32

Space Wagon - 1994r., 2,00 16V + Lpg - przebieg 324 tys.km z małym hakiem ,
- wymiana akumulatora / przy 290 tys./
- amortyzatory przód i tył / przy 300 tys./
- klocki i tarcze przód przy 315 tys./
- świece średnio co 10 tys.km
- olej Mobil 1 5W50
- ostatnio zaszalałem i wymieniłem kable wysokiego napięcia/ chyba niepotrzebnie :roll: /
- tuleje gumowe stabilizatora średnio co 20-30 tys.km
a wszystko to od momentu kupna miśka i przebiegu 247 tys.km , oby tak dalej :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group