[92-96]Galant E5xA - Pytanie wsprawie ciśnienia na cylindrach?????
ćwiek - 19-07-2007, 15:53 Temat postu: Pytanie wsprawie ciśnienia na cylindrach????? Kupiłem silnik 2,0TD i przed zamontowaniem sprawdziłem ciśnienie na cylindrach i jest na nich spora różnica (32, 30,27,25) silnik nie używany od ok 2 miesięcy. Mam pytanie czy po założeniu może się unormować ciśnienie??????
czekoladka_1981 - 19-07-2007, 16:24
Zastosuj ceramizer dodatek do silników może pomoże:
Mitsubishi Galant
Pierwszy raz na temat ceramizerów trafiłem przez przypadek serfując po internecie. Kupiłem w 2002r. Mitsubishi Galant 1,8TD. Silnik był mocno zużyty. Brał ok. 3 L oleju na 1000 km. Chciałem go jakoś uzdrowić, a tradycyjny remont był dosyć drogi. Postanowiłem zastosować ceramizer. Zmierzyłem ciś. sprężania i trochę się załamałem. Nominalne powinno wynosić ok. 28 atm, a moim samochodzie było na I cyl 20atm,na II 21, na III 22, na IV 21. Zastosowałem 2 dawki. Praktycznie natychmiast po aplikacji środka silnik wyciszył się. Przejechałem zgodnie z zaleceniami ok. 2000 km i o dziwo zamiast dolewać na 1000 km 3 L oleju, zużycie spadło do 1 L. Byłem bardzo zadowolony z działania preparatu. Następny pomiar ciśnienia sprężania wyniósł I cyl. 25atm, II 24, III 26, IV 25. Pracowałem wtedy w PKS. Namówiłem zarząd na zastosowanie środka do silników w autobusach. Ale nie miałem możliwości obserwacji skutków działania, ponieważ zajmowała się tym inna osoba, ale wiem, że również zanotowano wzrost ciś sprężania. Jestem bardzo zadowolony z zastosowania ceramizerów, które kupiłem w Państwa Firmie. Gorąco je polecam tym, którzy chcą zaoszczędzić na kosztownych remontach silników czy układów napędu lub im zapobiec.
ćwiek - 19-07-2007, 18:11
Tylko ze ja kupiłem dopiero silnik i nie wiem czy to normalne jest bo silnik stał nie uzywany ok 2 miesięcy i sprawdzany był praktycznie na sucho czyli praktycznie bez oleju i silnik wo gule nie jest zamontowany w aucie. I czy ktoś wie jakie powinno być ciśnienie na cylindrach?
sampler - 19-07-2007, 20:30
ceramizera do silnika z turbo to bym nie polecal. Jeszcze moze sie zatkac magistrala olejowa i turbine szlak trafi. Chociaz do odwaznych swiat nalezy. Zacznij od proby olejowej pierscieni i bedziesz wiedzial na czym stoisz.
JaGrab3 - 20-07-2007, 09:33
Witam, jezel silnik byl sprawdzany na sucho, to po zalaniu olejem powinno byc lepiej, aczkolwiek w razie czego ja również polecam ceramizer, sam go uzywam i jestem bardzo zadowolony. sampler, ceramizer nie zapcha ci zadnych kanałów, wlewasz go do silnika ledwie 5ml to nie jest uszczelniacz, poczytaj sobie na ten temat rozwieje twoje wątpliwości.
|
|
|