To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Pytanie wsprawie ciśnienia na cylindrach?????

ćwiek - 19-07-2007, 15:53
Temat postu: Pytanie wsprawie ciśnienia na cylindrach?????
Kupiłem silnik 2,0TD i przed zamontowaniem sprawdziłem ciśnienie na cylindrach i jest na nich spora różnica (32, 30,27,25) silnik nie używany od ok 2 miesięcy. Mam pytanie czy po założeniu może się unormować ciśnienie??????
czekoladka_1981 - 19-07-2007, 16:24

Zastosuj ceramizer dodatek do silników może pomoże:

Mitsubishi Galant
Pierwszy raz na temat ceramizerów trafiłem przez przypadek serfując po internecie. Kupiłem w 2002r. Mitsubishi Galant 1,8TD. Silnik był mocno zużyty. Brał ok. 3 L oleju na 1000 km. Chciałem go jakoś uzdrowić, a tradycyjny remont był dosyć drogi. Postanowiłem zastosować ceramizer. Zmierzyłem ciś. sprężania i trochę się załamałem. Nominalne powinno wynosić ok. 28 atm, a moim samochodzie było na I cyl 20atm,na II 21, na III 22, na IV 21. Zastosowałem 2 dawki. Praktycznie natychmiast po aplikacji środka silnik wyciszył się. Przejechałem zgodnie z zaleceniami ok. 2000 km i o dziwo zamiast dolewać na 1000 km 3 L oleju, zużycie spadło do 1 L. Byłem bardzo zadowolony z działania preparatu. Następny pomiar ciśnienia sprężania wyniósł I cyl. 25atm, II 24, III 26, IV 25. Pracowałem wtedy w PKS. Namówiłem zarząd na zastosowanie środka do silników w autobusach. Ale nie miałem możliwości obserwacji skutków działania, ponieważ zajmowała się tym inna osoba, ale wiem, że również zanotowano wzrost ciś sprężania. Jestem bardzo zadowolony z zastosowania ceramizerów, które kupiłem w Państwa Firmie. Gorąco je polecam tym, którzy chcą zaoszczędzić na kosztownych remontach silników czy układów napędu lub im zapobiec. :wink:

ćwiek - 19-07-2007, 18:11

Tylko ze ja kupiłem dopiero silnik i nie wiem czy to normalne jest bo silnik stał nie uzywany ok 2 miesięcy i sprawdzany był praktycznie na sucho czyli praktycznie bez oleju i silnik wo gule nie jest zamontowany w aucie. I czy ktoś wie jakie powinno być ciśnienie na cylindrach?
sampler - 19-07-2007, 20:30

ceramizera do silnika z turbo to bym nie polecal. Jeszcze moze sie zatkac magistrala olejowa i turbine szlak trafi. Chociaz do odwaznych swiat nalezy. Zacznij od proby olejowej pierscieni i bedziesz wiedzial na czym stoisz.
JaGrab3 - 20-07-2007, 09:33

Witam, jezel silnik byl sprawdzany na sucho, to po zalaniu olejem powinno byc lepiej, aczkolwiek w razie czego ja również polecam ceramizer, sam go uzywam i jestem bardzo zadowolony. sampler, ceramizer nie zapcha ci zadnych kanałów, wlewasz go do silnika ledwie 5ml to nie jest uszczelniacz, poczytaj sobie na ten temat rozwieje twoje wątpliwości.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group