[92-96]Lancer CB0 - [CB4A 1.6] Wyciek oleju
Anonymous - 20-07-2007, 17:01 Temat postu: [CB4A 1.6] Wyciek oleju witam
jest to moj pierwszy post i chce zaznaczyc ze nie znam sie na samochdach, prosze sie nie smiac (bardzo )
czeka mnie wlasnie usuniecie tej usterki, nie wiadomo jeszcze dokladnie gdzie cieknie - silnik jest caly w oleju - po umyciu sie zobaczy
prosilbym o doradzenie gdzie szukac tanich czesci
tu gdzie mieszkam w sklepach na kazdy element i tak musze czekac i zamawiac wiec moze wykonam sam prace sklepu a marze przeznacze na inny zbozny cel....
i na jaka kwote teoretycznie powinienem sie przygotowac
Rafal_Szczecin - 20-07-2007, 17:21
nie wiadomo z czego leci, moze byc to np uszczelka pokrywy zaworow ( groszowa sprawa ) ale moze to byc tez cos powazniejszego .
najtansze czesci ma Japaneze, no i wysyla paczki
Japaneze
Marek Malik
telefon: (042) 215 44 02
GSM: 602 224 584
Anonymous - 21-07-2007, 19:32
Pojedź do mechanika i dokładnie sprawdź co to jest. U mnie trochę wyciekał olej i okazało się, że to była sprawka akurat uszczelki pokrywy zaworów. Koszt to około 60-90 zł w zależności od firmy.
Japaneze ma dobre ceny ale też możesz na allegro powysyłać zapytania do różnych dostawców.
BUBU - 22-07-2007, 05:26
Uszczelka aparatu zapłonowego też lubi przeciekać , i też groszowe sprawy.
Jakby to była uszczelka pokrywy zaworów , to kupuj z bardzo miękkiej gumy (z twardej i tak będą wycieki)
Hugo - 22-07-2007, 13:07
Banio napisał/a: | Koszt to około 60-90 zł | Nigdzie nie widziałem tak drogiej. Chyba w ASO jak już.
Anonymous - 22-07-2007, 22:43
Hugo napisał/a: | Banio napisał/a: | Koszt to około 60-90 zł | Nigdzie nie widziałem tak drogiej. Chyba w ASO jak już. |
No jasne. Podałem cenę uszczelki pod głowicę. Do pokrywy zaworów kosztuje 15-30 zł.
Anonymous - 22-07-2007, 22:49
Sprawdz odmę.
Xiff - 06-08-2007, 22:05
ja dałem 20 za uszczelke...
A co do mycia silnika to korzystajac z urlopu postanowilem sobie umyc serducho mojego miska... W tym samym celu co ty marrny... Wszysko na cacy mi sie umylo, z tym ze na drugi dzien misiek juz nie odpalil.. hehe
A juz bylem zapakowany zeby do zakopanego jechac z zona... Okazalo sie ze zalalem troche zbytnio aparat zaplonowy i wszystko w srodku mi zasniedzialo. Jakby kogos to tez spotkalo to pociesze ze przy pomocy scyzoryka mozna te naprawe w pol godziny skutecznie przeprowadzic
A co do cieknacego oleju, to u mnie akurat wlasnie uszczelka pod aparatem zaplonowym przepuszcza.
Pozdro..
Xiff
Anonymous - 10-08-2007, 15:03
no to ja juz jestem po podstawowych remontach
uklad wydechowy: wymiana lacznika elastycznego, spawanie rury
uklad hamulcowy: wymiana przewod elastyczny, beben
silnik: wymiana przewodow napiecia, swiece, kopulka z palcem, rozrzad z napinaczem, naprawa wentylator chlodnicy
i tak jak Xiff umylem silnik i zdziwilem sie bardzo ze samochod bez problemu odpalil, a jeszcze bardziej sie zdziwilem ze nie udalo mi sie dojechac do domu z myjni
po przejechaniu ok 1km zaczal sie dusic, potem zgasl i juz nie uruchomilem
misiek spokojnie sie suszyl a ja kompletowalem czesci: przewody, kopulka ....
teraz jak to stwierdzili fachowcy mam troche pojezdzic by zobaczyc gdzie kapie
i pytanie:
strasznie halasuje podczas jazdy, cos w stylu mocnego loskotu, szumu opon
czeka mnie jeszcze wymiana lozysk czy czegos tam przy kolach ?
czy ewentualnie wizyta w stacji diagnostycznej cos by mi powiedziala wiecej?
Anonymous - 10-08-2007, 15:20
marrny napisał/a: | strasznie halasuje podczas jazdy, cos w stylu mocnego loskotu, szumu opon czeka mnie jeszcze wymiana lozysk czy czegos tam przy kolach ?
czy ewentualnie wizyta w stacji diagnostycznej cos by mi powiedziala wiecej? |
Mogą hałasowac opony lub łożyska. Jeśli to drugie, dźwięk będzie metaliczny.
Hałas słychać z przodu czy tyłu? Jeśli z tyłu, sugeruję najpierw sprawdzić stan osłonek wokół bębnów. Jeśli skorodowały lub są po prostu pogięte, mogą ocierać o bęben i hałasować.
|
|
|