[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Witam!
Anonymous - 23-07-2007, 23:06 Temat postu: [CA4A 1.6] Witam! Witam serdecznie!!
Jestem tu nowy wiec postanowilem sie przywitac!
Mam COLTA CAO od 3 miesiecy, bardzo dlugo oczekiwalem za takim samochodem az wreszcie udalo sie zrealizowac mi moje marzenie.
Kupilem auto okazyjnie, jednak wiazalo sie to z pewnym nakladem pracy. Jako ze jestem mechanikiem i pracue w serwisie sam postanowilem zadbac o mojego Colta.
Tak wiec musialem wymienic synchronizator drugiego biegu (troszke mu sie zgrzytalo ), sprzeglo wraz z dociskiem, zrobilem przeglad auta ze standartowa wymiana plynow i filtrow, wyregulowalem luzy zaworowe i wymienilem laczniki stabilizatora. Musialem takze zamontowac nowy elastyczny lacznik ukladu wydechowego (wczesniej chodzil jakby mial 3 litry pojemnosci i 300 koni pod maska). Przy okazji prania tapicerki wyciszylem cale wnetrze co dalo naprawde swietne efekty. Przyciemnienie wszystkich szyb i wymiana kol na aluminowe 15 - tki odmienily auto z zewnatrz nie do poznania.
Mam nadzieje ze bede mogl sie dzielic z Wami moim skromnym doswiadczeniem oraz czerpac od Was wiele interesujacych informacji!
Pozdrawiam!!
P.S.
W najblizszym czasie postaram sie zalaczym zdjecia mojego auta (wczesniej musze wypolerowac lakier zeby to sie jakos prezentowalo )
karolgt - 24-07-2007, 01:35
Witamy na forum i czekamy na zdjecia:)
gratuluje udanego Colcika
Anonymous - 24-07-2007, 22:36
Cześć,
Colty mają tą przypadłość, że po pewnym przebiegu jest mały problem ze skrzynią biegów. Przy ruszaniu 1 wchodzi ze zgrzytem - oczywiście można wrzucić 2 i potem 1 i wtedy jest ok. Mam właśnie taki problem , może się orientujesz jak droga może być naprawa?