L200 Ogólne - nowe l200 vs nowy hilux 3.0 d4d
Anonymous - 27-07-2007, 08:15 Temat postu: nowe l200 vs nowy hilux 3.0 d4d Witam,
od jakiegos czasu z zainteresowaniem sledze posty dotyczace nowych 'pikapów', w szczegolnosci nowego l200. ostatnio zaciekawil mnie tez nowy hilux (ale tylko z tym mocniejszym silnikiem 3.0 d4d z landcruisera). co prawda mitsu zdecydowanie bardziej mi sie podoba, za to silnik chyba zdecydowanie na plus dla toyoty. nie wiem natomiast jak wypada konfrontacja tych aut jezeli chodzi o zawieche i napedy - ma ktos jakies info albo jakies doswiadczenia?
pozdrawiam!
Gene - 27-07-2007, 10:41
Prawie wszystko jest tak samo. Hil ma bardziej konserwatywne wnetrze. Elka tansza ma blokade tylnego mostu a drozsza ma układ aktywnej stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji (ASTC).
Anonymous - 27-07-2007, 16:42
Jeszcze dwa slowa w ramach ciekawostki - otrzymalem wlasnie info od jednego z dealerów toyoty, że według ich oficjalnego komunikatu sa problemy z silnikiem 3.0 d4d w hiluxie jeżeli chodzi o uruchamianie go w niskich temperaturach. Ok. + 5 stopni powoduje że nie można samochodu uruchomic. W związku z tym defektem Toyota Motor Poland oraz kraje o umiarkowanym klimacie nie sprzedają w/w silnika. Niestety ci co oferują w/w hiluxa utajniają ta informację przed klientami, lub sami nie są tego świadomi.
A na rynku polskim w/w silnik prawdopodobnie pojawi się w połowie 2008 po wprowadzeniu modyfikacji.
Tyle ich teorii. Ciekawe czy to prawda. Jeżeli tak, to w takm razie jeszcze przez jakis czas l200 rules
Hubeeert - 27-07-2007, 18:05
Gorzkim napisał/a: | Jeżeli tak, to w takm razie jeszcze przez jakis czas l200 rules |
A moze MMC wreszcie zdecyduje sie na wsadzenie do L200 silnika 3,2 DID z Pajero
Jackie - 28-07-2007, 13:30
Hubeeert napisał/a: | A moze MMC wreszcie zdecyduje sie na wsadzenie do L200 silnika 3,2 DID z Pajero |
Nie jest to wcale takie wykluczone. Może jak poczują oddech konkurencji na plecach to tak zrobią. Przypominam, że cały układ napędowy w L200 (od Intense SE w górę) jest tożsamy z Pajerakiem, czyli IMO nie powinno być większych przeszkód technicznych, innym tematem będzie wtedy cena tego auta, ale patrząc na wartości sprzedaży L200 w Polsce jakoś się nie boję, że NIE BĘDZIE sprzedawać
Pozdrawiam
tomekrvf - 28-07-2007, 19:49
Gorzkim napisał/a: | Jeszcze dwa slowa w ramach ciekawostki - otrzymalem wlasnie info od jednego z dealerów toyoty, że według ich oficjalnego komunikatu sa problemy z silnikiem 3.0 d4d w hiluxie jeżeli chodzi o uruchamianie go w niskich temperaturach. Ok. + 5 stopni powoduje że nie można samochodu uruchomic. |
To nie jest dokładnie tak. Po prostu Hilux 3.0 D4d nie jest oferowany z pakietem "cold area" w związku z tym nie posiada między innym elektrycznego dogrzewania elemntem PTC (w L200 nowym i Pajero jest grzałka 700W! która działa 2-stopniowo do temp silnika 75 stC), nie ma podgrzewania odmy z silnika i np dwóch akumulatorów, podgrzewacza paliwa w filtrze. Decyzja o nie sprzedawaniu hila 3.0 D4D jest tylko decyzją konserwatywnego zarządu toyoty a nie problem z zapalaniem poniżej 5 st C.
Jeszcze nie widziałem silnika D4D który nie paliłby na dotyk przy -15.
Jackie napisał/a: | Hubeeert napisał/a:
A moze MMC wreszcie zdecyduje sie na wsadzenie do L200 silnika 3,2 DID z Pajero
Nie jest to wcale takie wykluczone. Może jak poczują oddech konkurencji na plecach to tak zrobią. |
L200 jest oferowane z silnikiem 3.2 DID CR tyle że nie na Europę tylko na general export. Problemem są podatki i inne takie pierdy.
|
|
|