To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] kolektor od 1.8 lub 2.0??

Anonymous - 31-07-2007, 12:53
Temat postu: [CA4A 1.6] kolektor od 1.8 lub 2.0??
przed coltem miałem CIVICa 1.3 :) porażka 75KM ale czytałem kiedyś na forum civica że jakimś takim małym sposobem na podniesienie mocy jest wymiana kolektora wydechowego z jakiegoś większego silnika bodajże tam było że od 1.6 VTi czy cuś
czy ktoś wsadzał to colta 1.6 113Km jakiś kolektor od 1.8 GTi czy od czegoś mocniejszego??

Anonymous - 31-07-2007, 21:32

Raczej nie licz na takie modyfikacje
Anonymous - 01-08-2007, 13:47

a czemu?
Anonymous - 01-08-2007, 14:06

biedrzyk napisał/a:
a czemu?


a co da sama wymiana kolektora jak wszystkie sa 4-2-1 i podobnych wymiarow?

Anonymous - 01-08-2007, 14:32

jak już jesteśmy przy kolektorach. Do silnika 1,6 używane w jakich granicach powinny oscylować ceny? Bo prawdopodobnie mam pęknięty a spawać raczej sie nie opłaca? Pytam żeby nie przepłacić.

Thx

Anonymous - 01-08-2007, 14:39

za stowke juz kupisz uzywany tylko nie wiem czy sie oplaca w to bawic odkrecac skrecac chyba lepiej juz pospawac za pare groszy
sruba - 02-08-2007, 12:54

mugen napisał/a:
za stowke juz kupisz uzywany tylko nie wiem czy sie oplaca w to bawic odkrecac skrecac chyba lepiej juz pospawac za pare groszy


mialem ostatnio pekniety kolektor.
kolektor jest z zeliwa.
spawanie kolektora w specjalistycznym zakladzie spawalniczym to koszt (o ile dobrze pamietam) 300 pln. przy czym i tak trzeba go przeciez zdjac. wiec chocby skaly sr... krecenia srubek sie nie uniknie :wink:
uzywany kupilem za 100.

Anonymous - 02-08-2007, 20:12

Qrde nie sądziłem ze wymiana to taki problem...

Wydaje mi się że najwięcej problemów moze być z zardzewiałymi srubami.

sruba - 02-08-2007, 21:42

ale Ficu probowales juz cos robic ?
bo zardzewiale srubki przy kolektorze, wbrew pozorom, odkrecaja sie calkiem dobrze i nie ma z nimi problemow :wink:

Anonymous - 02-08-2007, 23:01

Sruba napisał/a:
ale Ficu probowales juz cos robic ?


Nie:) obczajam teren póki co
Sruba napisał/a:
bo zardzewiale srubki przy kolektorze, wbrew pozorom, odkrecaja sie calkiem dobrze i nie ma z nimi problemow


To czemu tyle narzekania na wymianę kolektora??

sruba - 03-08-2007, 00:12

Ficu865 napisał/a:
To czemu tyle narzekania na wymianę kolektora??


ale kto narzekal ?
to naprawde proste i wcale wiele czasu nie zajmuje.

Jogurt - 03-08-2007, 00:17

Sruba napisał/a:
Ficu865 napisał/a:
To czemu tyle narzekania na wymianę kolektora??


ale kto narzekal ?
to naprawde proste i wcale wiele czasu nie zajmuje.

pod warunkiem ze żadna śruba się nie urwie bo wtedy zdejmujemy główkę

sruba - 03-08-2007, 09:08

Jogurt napisał/a:
pod warunkiem ze żadna śruba się nie urwie bo wtedy zdejmujemy główkę


to kupujemy przed przystapieniem do odkrecania dobry odrdzewiacz (nie WD-40) i pozniej nasze obawy o urwanie czegokolwiek sa duzo mniejsze.
oczywiscie przypadki chodza po ludziach.
ale kto nie ryzykuje, ten nie ma.
poza tym, nie da sie dobrze pospawac kolektora uprzednio go nie zdejmujac...

Anonymous - 03-08-2007, 11:37

a no to sie dowiedziałem :)
mówię że w civicu 1.3 jak sie wsadzi kolektor od 1.6 to niby ma kilka koni więcej... sam sobie tego nie wymyśliłem :)
a tak poza to ja też mam spawany kolektor ( już był taki jak kupiłem fure )

Anonymous - 03-08-2007, 13:28

biedrzyk napisał/a:
mówię że w civicu 1.3 jak sie wsadzi kolektor od 1.6 to niby ma kilka koni więcej... sam sobie tego nie wymyśliłem


Może ktos Ci pomógł;) prawde mówiąc nie ma co wierzyć w takie przeróbki. Tuning tanim kosztem to wies tuning. Gdyby faktycznie to dawało by więcej mocy to czemu konstrutotzy samochodu na to nie wpadli?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group