[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] kolektor od 1.8 lub 2.0??
Anonymous - 31-07-2007, 12:53 Temat postu: [CA4A 1.6] kolektor od 1.8 lub 2.0?? przed coltem miałem CIVICa 1.3 porażka 75KM ale czytałem kiedyś na forum civica że jakimś takim małym sposobem na podniesienie mocy jest wymiana kolektora wydechowego z jakiegoś większego silnika bodajże tam było że od 1.6 VTi czy cuś
czy ktoś wsadzał to colta 1.6 113Km jakiś kolektor od 1.8 GTi czy od czegoś mocniejszego??
Anonymous - 31-07-2007, 21:32
Raczej nie licz na takie modyfikacje
Anonymous - 01-08-2007, 13:47
a czemu?
Anonymous - 01-08-2007, 14:06
biedrzyk napisał/a: | a czemu? |
a co da sama wymiana kolektora jak wszystkie sa 4-2-1 i podobnych wymiarow?
Anonymous - 01-08-2007, 14:32
jak już jesteśmy przy kolektorach. Do silnika 1,6 używane w jakich granicach powinny oscylować ceny? Bo prawdopodobnie mam pęknięty a spawać raczej sie nie opłaca? Pytam żeby nie przepłacić.
Thx
Anonymous - 01-08-2007, 14:39
za stowke juz kupisz uzywany tylko nie wiem czy sie oplaca w to bawic odkrecac skrecac chyba lepiej juz pospawac za pare groszy
sruba - 02-08-2007, 12:54
mugen napisał/a: | za stowke juz kupisz uzywany tylko nie wiem czy sie oplaca w to bawic odkrecac skrecac chyba lepiej juz pospawac za pare groszy |
mialem ostatnio pekniety kolektor.
kolektor jest z zeliwa.
spawanie kolektora w specjalistycznym zakladzie spawalniczym to koszt (o ile dobrze pamietam) 300 pln. przy czym i tak trzeba go przeciez zdjac. wiec chocby skaly sr... krecenia srubek sie nie uniknie
uzywany kupilem za 100.
Anonymous - 02-08-2007, 20:12
Qrde nie sądziłem ze wymiana to taki problem...
Wydaje mi się że najwięcej problemów moze być z zardzewiałymi srubami.
sruba - 02-08-2007, 21:42
ale Ficu probowales juz cos robic ?
bo zardzewiale srubki przy kolektorze, wbrew pozorom, odkrecaja sie calkiem dobrze i nie ma z nimi problemow
Anonymous - 02-08-2007, 23:01
Sruba napisał/a: | ale Ficu probowales juz cos robic ? |
Nie:) obczajam teren póki co
Sruba napisał/a: | bo zardzewiale srubki przy kolektorze, wbrew pozorom, odkrecaja sie calkiem dobrze i nie ma z nimi problemow |
To czemu tyle narzekania na wymianę kolektora??
sruba - 03-08-2007, 00:12
Ficu865 napisał/a: | To czemu tyle narzekania na wymianę kolektora?? |
ale kto narzekal ?
to naprawde proste i wcale wiele czasu nie zajmuje.
Jogurt - 03-08-2007, 00:17
Sruba napisał/a: | Ficu865 napisał/a: | To czemu tyle narzekania na wymianę kolektora?? |
ale kto narzekal ?
to naprawde proste i wcale wiele czasu nie zajmuje. |
pod warunkiem ze żadna śruba się nie urwie bo wtedy zdejmujemy główkę
sruba - 03-08-2007, 09:08
Jogurt napisał/a: | pod warunkiem ze żadna śruba się nie urwie bo wtedy zdejmujemy główkę |
to kupujemy przed przystapieniem do odkrecania dobry odrdzewiacz (nie WD-40) i pozniej nasze obawy o urwanie czegokolwiek sa duzo mniejsze.
oczywiscie przypadki chodza po ludziach.
ale kto nie ryzykuje, ten nie ma.
poza tym, nie da sie dobrze pospawac kolektora uprzednio go nie zdejmujac...
Anonymous - 03-08-2007, 11:37
a no to sie dowiedziałem
mówię że w civicu 1.3 jak sie wsadzi kolektor od 1.6 to niby ma kilka koni więcej... sam sobie tego nie wymyśliłem
a tak poza to ja też mam spawany kolektor ( już był taki jak kupiłem fure )
Anonymous - 03-08-2007, 13:28
biedrzyk napisał/a: | mówię że w civicu 1.3 jak sie wsadzi kolektor od 1.6 to niby ma kilka koni więcej... sam sobie tego nie wymyśliłem |
Może ktos Ci pomógł;) prawde mówiąc nie ma co wierzyć w takie przeróbki. Tuning tanim kosztem to wies tuning. Gdyby faktycznie to dawało by więcej mocy to czemu konstrutotzy samochodu na to nie wpadli?
|
|
|