L200 Ogólne - n L200 stabilizator z tyłu
Witold_Rybarz - 10-08-2007, 13:07 Temat postu: n L200 stabilizator z tyłu czy da się zamontować stabilizator na tył?
troszkę niebezpiecznie na pofalowanych zakrętach tył wyskakuje
wydaje mi się ze miało by to sens
Anonymous - 11-08-2007, 15:44
Tył ci skacze nie ze względu na brak stabilizatora tylko dlatego, że jest lekki a zawieszenie przystosowane do dużych obciążeń. Stabilizator, nawet gdyby dało się go złożyć, nic ci nie da
Januszl200 - 13-08-2007, 11:22
Ryży Koń napisał/a: | zawieszenie przystosowane do dużych obciążeń | To prawda. Chciałem szybko włączyć się do ruchu i nie mogłem wyjść na mokrej kostce. Miałem wrażenie, że jestem na bieżni w siłce - obroty są a ja w miejscu stoję. Pewnie 250 kg na skrzyni by to poprawiło. (L-ki mogą brać przecie tone, więc nie dziwne, że mają tylne zawieszenie dość twarde)
Anonymous - 13-08-2007, 21:13
Widziałem jak jedna pani prawnik wmontowała sobie w podłogę paki stalową płytę wyciętą na wzór dna i podobno sporo pomagało.
Ja wożę betonową pokrywę od studni, jakieś ~230 kg i jest luksior(szczególnie w zimie!). Resory przestały piszczeć i na dołkach nie podskakuje tak bardzo.
Raz wiozłem żeliwne zasuwy jakieś 900-1000 kg i fajnie wyglądał jak koła prawie chowały się za ranty
Student - 14-08-2007, 07:11
Normalnie kosmiczne rzeczy piszecie z tym wożeniem syfu na pace.
Anonymous - 14-08-2007, 08:36
No własnei też mnei to zaskakuje..... nie prosciej było sobie kupić plaskacza?
Januszl200 - 14-08-2007, 08:45
Student napisał/a: | kosmiczne rzeczy | Dobre
Kolega Kruel trochę odjechał z tym betonem. Ja nie woże niczego na zapas, wydaje mi się to zbędne, ale doświadczenie empiryczne nauczyło mnie pokory. Wiem na co stać mojego Pepe na drodze, w deszczu, załadowanego czy pustego.
miczon - 14-08-2007, 12:55
Kruel napisał/a: | Ja wożę betonową pokrywę od studni, jakieś ~230 kg i jest luksior(szczególnie w zimie!). Resory przestały piszczeć i na dołkach nie podskakuje tak bardzo. |
A masz to chociaż dobrze zamocowane? Rozumiem, że masz świadomość ilokrotnie wzrośnie masa tej pokrywy w momencie zderzenia czołowego przy prędkości 50km/h?. Nie zamocowa zetnie kabine razem ze wszystkim, co sie w niej znajduje...
Anonymous - 14-08-2007, 13:53
No jak bym czytał temat z foum Navary, tam koleś zamontował krawężniki betonowe na pace, Ryży.... ma racje,,,,,, kupić plaskatego i skończy się problem lekkiego tyłu.
Rafal_Szczecin - 14-08-2007, 14:03
Axer napisał/a: | No jak bym czytał temat z foum Navary, tam koleś zamontował krawężniki betonowe na pace, |
tez to czytalem
gosci byl za mocnym agentem przy wypadku kraweznik leci do przodu i gosc zostaje bez glowki ...
saphire - 14-08-2007, 16:38
No to skoro jeździcie większość czasu na pustego to może wyjąc po jednym piórku z każdej strony - będzie bardziej miękko - jak się da.
Januszl200 - 14-08-2007, 16:45
saphire napisał/a: | może wyjąc | Temat trochę odjechał. Myślę, że posiadacze pików dadzą sobie rade.
Anonymous - 14-08-2007, 19:16
Tak tak koniecznie wyjmijmy sobie po piórku z .... z czego kto lubi
saphire - 14-08-2007, 19:29
w końcu skoro komuś przeszkadza za twardy tył to niech sobie resory przerobi na bardziej miękkie albo wozi na pace 200 kilo piachu w workach
Anonymous - 15-08-2007, 15:38
Mimo wszystko to dziwne, że producenci jeszcze nie odkryli, że cała masa uzytkowników pikapów nie używa ich jako samochodów roboczych a jako terenowo-rekreacyjne (pomijam sporą grupę takich co to chcą tylko oryginalnie wyglądać). Myślę, że strzałem w dziesiątkę byłoby wypuszczenie modelu z możliwością wyboru rodzaju zawieszenia tylnego. Pewnie wielu użytkowników wolałoby bardziej komfortowy tył kosztem obniżenia ładowności do np. 600 kg.
Myślę że będę prorokiem
|
|
|