To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - n L200 stabilizator z tyłu

Witold_Rybarz - 10-08-2007, 13:07
Temat postu: n L200 stabilizator z tyłu
czy da się zamontować stabilizator na tył?
troszkę niebezpiecznie na pofalowanych zakrętach tył wyskakuje
wydaje mi się ze miało by to sens

Anonymous - 11-08-2007, 15:44

Tył ci skacze nie ze względu na brak stabilizatora tylko dlatego, że jest lekki a zawieszenie przystosowane do dużych obciążeń. Stabilizator, nawet gdyby dało się go złożyć, nic ci nie da
Januszl200 - 13-08-2007, 11:22

Ryży Koń napisał/a:
zawieszenie przystosowane do dużych obciążeń
To prawda. Chciałem szybko włączyć się do ruchu i nie mogłem wyjść na mokrej kostce. Miałem wrażenie, że jestem na bieżni w siłce - obroty są a ja w miejscu stoję. Pewnie 250 kg na skrzyni by to poprawiło. (L-ki mogą brać przecie tone, więc nie dziwne, że mają tylne zawieszenie dość twarde)
Anonymous - 13-08-2007, 21:13

Widziałem jak jedna pani prawnik wmontowała sobie w podłogę paki stalową płytę wyciętą na wzór dna i podobno sporo pomagało.

Ja wożę betonową pokrywę od studni, jakieś ~230 kg i jest luksior(szczególnie w zimie!). Resory przestały piszczeć i na dołkach nie podskakuje tak bardzo.

Raz wiozłem żeliwne zasuwy jakieś 900-1000 kg i fajnie wyglądał jak koła prawie chowały się za ranty :shock:

Student - 14-08-2007, 07:11

Normalnie kosmiczne rzeczy piszecie z tym wożeniem syfu na pace. :lol:
Anonymous - 14-08-2007, 08:36

No własnei też mnei to zaskakuje..... nie prosciej było sobie kupić plaskacza?
Januszl200 - 14-08-2007, 08:45

Student napisał/a:
kosmiczne rzeczy
:badgrin: Dobre
Kolega Kruel trochę odjechał z tym betonem. Ja nie woże niczego na zapas, wydaje mi się to zbędne, ale doświadczenie empiryczne nauczyło mnie pokory. Wiem na co stać mojego Pepe na drodze, w deszczu, załadowanego czy pustego. :mrgreen:

miczon - 14-08-2007, 12:55

Kruel napisał/a:
Ja wożę betonową pokrywę od studni, jakieś ~230 kg i jest luksior(szczególnie w zimie!). Resory przestały piszczeć i na dołkach nie podskakuje tak bardzo.

A masz to chociaż dobrze zamocowane? Rozumiem, że masz świadomość ilokrotnie wzrośnie masa tej pokrywy w momencie zderzenia czołowego przy prędkości 50km/h?. Nie zamocowa zetnie kabine razem ze wszystkim, co sie w niej znajduje... :?

Anonymous - 14-08-2007, 13:53

No jak bym czytał temat z foum Navary, tam koleś zamontował krawężniki betonowe na pace, Ryży.... ma racje,,,,,, kupić plaskatego i skończy się problem lekkiego tyłu.
Rafal_Szczecin - 14-08-2007, 14:03

Axer napisał/a:
No jak bym czytał temat z foum Navary, tam koleś zamontował krawężniki betonowe na pace,

tez to czytalem :)
gosci byl za mocnym agentem :D przy wypadku kraweznik leci do przodu i gosc zostaje bez glowki ...

saphire - 14-08-2007, 16:38

No to skoro jeździcie większość czasu na pustego to może wyjąc po jednym piórku z każdej strony - będzie bardziej miękko - jak się da.
Januszl200 - 14-08-2007, 16:45

saphire napisał/a:
może wyjąc
:oops: Temat trochę odjechał. Myślę, że posiadacze pików dadzą sobie rade.
Anonymous - 14-08-2007, 19:16

Tak tak koniecznie wyjmijmy sobie po piórku z .... z czego kto lubi :D
saphire - 14-08-2007, 19:29

:badgrin: w końcu skoro komuś przeszkadza za twardy tył to niech sobie resory przerobi na bardziej miękkie albo wozi na pace 200 kilo piachu w workach :badgrin: :twisted:
Anonymous - 15-08-2007, 15:38

Mimo wszystko to dziwne, że producenci jeszcze nie odkryli, że cała masa uzytkowników pikapów nie używa ich jako samochodów roboczych a jako terenowo-rekreacyjne (pomijam sporą grupę takich co to chcą tylko oryginalnie wyglądać). Myślę, że strzałem w dziesiątkę byłoby wypuszczenie modelu z możliwością wyboru rodzaju zawieszenia tylnego. Pewnie wielu użytkowników wolałoby bardziej komfortowy tył kosztem obniżenia ładowności do np. 600 kg.
Myślę że będę prorokiem :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group