Archiwum - [Cari 1.8 GDI] Czy Ktoś ją widział, czy ktoś oglądał tą - p
Anonymous - 15-08-2007, 23:18 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Czy Ktoś ją widział, czy ktoś oglądał tą - p Wczoraj opisałem swoje wątpliwości co do "tykania" silnika i innych tematów - otrzymałem odpowiedź (dzięki!).
Może ktoś jednak widział to auto? Prośba o info - uwagi i wszelkie spostrzeżenia.
Cena jest b.dobra - wiem, że nie ma idealnego i bezwypadkowego auta w super cenie - wiem...
Auto mam zaklepane i jestem na nie chyba zdecydowany - liczę jednak na Wasze opinie.
Auto było uderzone, jest już zrobione - wydaje mi się, że dobrze - ale może ktoś mnie naprostuje. Sprzedający mówił o naprawie (4 elementy) ale co jej było - ja nie znam się na tyle by zobaczyć na 100% prawdę...
Link:
http://otomoto.pl/index.p...how&id=C3188271
Numer ogłoszenia na OtoMoto:
C3188271
Z góry dzięki za opinię.
Piotr i Małgosia
Rafal_Szczecin - 15-08-2007, 23:20
jak dla mnie odpusc. za chwile bedziesz mial do kupienia auto klubowicza . pewne, i nie musisz sie obawiac, ze cos bedzie w nim nie tak szczegoly tutaj :
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3492
mlun - 16-08-2007, 21:24
No może chce GDI choć ta od stanika to wiadomo że nienaganna będzie.
Anonymous - 16-08-2007, 22:34
Rafał - wielkie dzięki! Jestem już umówiony ze Stanikiem na sobotę i dograłem już temat w salonie Volvo od którego muszę odkupić to auto. Jeszcze raz dzięki!
Anonymous - 16-08-2007, 23:46
Panowie cari od Stnaika to ja biore!!!!!!!!
Anonymous - 19-08-2007, 03:00
leon86 napisał/a: | Panowie cari od Stnaika to ja biore!!!!!!!! |
Sorki Leon , Cari Stanika juz jest zarezerwowana i zadatkowana w salonie Volvo ...
saphire - 19-08-2007, 08:53
No proszę, proszę jaki się popyt na Carismę zrobił
Chooper - 19-08-2007, 11:47
pobiją się chłopaki zaraz to może ja swoją na licytację wystawię
saphire - 19-08-2007, 13:02