To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 Ogólne - 6A12TT

mitsu_pl - 20-08-2007, 02:38
Temat postu: 6A12TT
Ostatnio kilku z forumowiczów wspominało coś o możliwości ściągniecia silników prosto z japoni. Interesuje mnie koszt ściągnięcia silnika 6A12TT najlepiej ze skrzynią i całym osprzętem (bo z samym silnikiem raczej dużo nie zdziałam) i kto mógłby się tego podjąć? Nie musi być koniecznie z japoni, ale ogólnie... Aby był cały zdrowy i na chodzie ;)
Anonymous - 24-08-2007, 19:46

koszt samego sprowadzenia zakladam ze statkiem bo poczta lotnicza bedzie duzo drozej to okolo 1000 dolarów zważywszy na ciężar i wielkośc(1 europaleta) nie lepiej kupic silnik od 3000 twin turbo????
mitsu_pl - 27-08-2007, 11:59

No może lepiej i łatwiej, tyle, że przy silniku 6A12tt obeszłoby się bez wiekszych przeróbek, bo to silnik z tej budy, a z tym 3000 twin turbo mogłoby być już nie ciekawie...
Anonymous - 28-08-2007, 11:30

na słowacji jest do kupienia galant VR4, mysle ze lepiej kupić cały i kombinować z przekładką, bo zawieszenie tez jest inne, hamulce itp itd.
Krzys - 28-08-2007, 11:41

Tomas79 napisał/a:
na słowacji jest do kupienia galant VR4, mysle ze lepiej kupić cały i kombinować z przekładką, bo zawieszenie tez jest inne, hamulce itp itd.

Jak możesz to podaj linka

Anonymous - 28-08-2007, 12:18

http://www.mobile.de/SIDt...11111265505970&
czekoladka_1981 - 28-08-2007, 13:58

a to nie przypadkiem 6A13TT
Bartek - 28-08-2007, 14:15

mitsu_pl,

Bardzo się mylisz.... 6g73 zastąpić 6g72tt będzie 1000000000x łatwiej niż 6a13tt

mitsu_pl - 30-08-2007, 01:05

Ja nawet nie myśle o0 włożeniu 6A13tt, bo to masa kłopotu i roboty, chodź nie mówie, że nie możliwe. Wolałbym jednak orginał z tej budy... ;) Najłatwiej i najprościej :)

Dostałem oferte całego 6A13tt wraz z całym napędem... to zmienia postać żeczy...

Krzys - 30-08-2007, 09:27

mitsu_pl napisał/a:


Dostałem oferte całego 6A13tt wraz z całym napędem... to zmienia postać żeczy...


Jaka to oferta??jeśli można wiedieć...
od autoR-a??

novy - 30-08-2007, 12:16

A czy na rynek Japoński był robiony może większy silnik niż 2,5v6 163KM z napędem na 1 oś? Bo jeśli tak to ja bym z chęcią wymienił serducho w moim SE :)
Krzys - 30-08-2007, 12:20

Były 3litrowe galanty,ale i też na europę...
Jakbyś był rzeczywiście chętny na swap to gadaj z autoR-em
On będzie sprowadzał we wrześniu z japonii cosik...
Ja tam sie pisze na 2.5TT i To jest najlepsze i najtańsze wyjście...

Anonymous - 30-08-2007, 13:16

Na rynek amerykanski byl robiony 3.5L V6 na przednia os. Byl to silnik montowany w Diamante. Kilku sie znalazlo co zminilo swoje 3.0 V6 w 3G Eclipsach (6G72) na ten 3.5L V6 (6g74) bez wiekszych przerobek.

Konieczne tylko bylo przeprogramowanie ECU na "lepsze" osiagi i szacunki goscia byly na jakies 250 KM na kolach czyli silnik mial szanse wychodzic nawet do 280-290 KM.

To byl bardzo prosty swap. Nie musial zmieniac skrzyni ani ECU. Tak na marginesie to te silniki sa sprzedawane za bezcenw USA. Wiem ze robili cos podobnego albo takiego samego na rynek japonski.

novy - 30-08-2007, 13:27

Krzys napisał/a:
a tam sie pisze na 2.5TT i To jest najlepsze i najtańsze wyjście...

Możesz coś więcej powiedzieć? Co to jest za silnik i jakie osiągi? No i jakiego rzędu to są kwoty na taką operację? Czy coś poza tym trzeba jeszcze zmieniać? Sprzęgło, skrzynia, hamulce etc.??

SZOG - 30-08-2007, 13:41

A może bu tu spytać ? http://www.yosino.ru/index3.html


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group