[04-13]Colt CZx - Wygłuszenie komory silnika - foto
michalp - 22-08-2007, 09:06 Temat postu: Wygłuszenie komory silnika - foto Parę razy padało pytanie o wygłuszenie komory silnika od strony kabiny. Tak to wygląda u mnie.
Hugo - 22-08-2007, 10:19
Sorry, bo ja tak nie za bardzo w temacie CZx, ale mam pytanie: czy to jest fabryczne wygłuszenie, czy robiłeś sam i jaki jest efekt?
michalp - 22-08-2007, 10:33
Colt juz miał to wygłuszenie, gdy go kupowałem. Montowane w salonie, na oryginalnych akcesoriach (gdzieś mam FV).
Żeby powiedzieć, jaki jest efekt, musiałbym porównać się z innym CZx-em pod względem hałasu wewnątrz kabiny, a nigdy tego nie robiłem. Ale nawet powyżej 4000 rpm nie jest jakoś strasznie głośno - myślę, że coś to dało.
Anonymous - 23-08-2007, 11:33
Czy jesteś w stanie określić kod tej części w systemie Mitsubishi?
Pozdrawiam
michalp - 23-08-2007, 13:11
tak, sprawdzę wieczorem w domu i napiszę. To są dwa elementy: wygłuszenie (mata) oraz komplet elementów mocujących.
W wątku tym otek napisał, że są to: mata 5915A042 i spinki MU481187.
Zweryfikuję i dam znać. Koszt: 211 pln (wtedy).
Anonymous - 23-08-2007, 13:21
Super, dzięki za informacje. Podejrzewam, że gdybym przyszedł do ASO bez tych numerków to zrobiliby conajwyżej wielkie oczy.
Jeżeli udałoby Ci się sprawdzić jaki jest numer wygłuszenia na gródź, a nie na maskę to byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam
michalp - 24-08-2007, 08:41
Oto numery:
spinki: MU 481187 (12szt*3,09PLN netto)
mata: MR959155 (136PLN netto)
Ceny sprzed dwóch lat.
Anonymous - 06-01-2008, 23:32
Kurcze to ja chyba pomyśle o zestawie zrób to sam
Anonymous - 13-06-2008, 11:49
Ja właśnie spróbowałem "pobawić" się sam.
Kupiłem na allegro maty wygłuszające do komory silnika. Udało mi sie wykleić tylko miejsca nad silnikiem (pod podszybiem), natomiast do grodzi nie dostałem się. Efekt mierny - w zasadzie brak róźnicy jeżeli chodzi o głośność, dodatkowo po paru miesiącach maty zaczęły się odklejać!! - ostatecznie zdemontowałem. Być może trafiłem na marne maty...
Podejście drugie było do klapy (wykładzina od dołu). Zastosowałem matę polietylenową (podwójna warstwa), a przyczepiłem je plastikowymi kołeczkami (można je dostać w każdym sklepie motoryzacyjnym). Jeden rodzaj kołeczków idealnie podpasował pod fabryczne dziurki w klapie od dołu (na ożebrowaniu). Koszt kołeczków - 5 PLN, koszt maty - 30 PLN. A co najlepsze myślałem, że zupełnie nic to nie da, a różnica jest. Może nie kolosalna, ale odczuwalna (zarówno w środku kabiny - szczególnie po odpaleniu, jak i na zewnątrz)
Jeżeli kogoś zainteresuje temat mogę zapodać fotkę.
Pozdrawiam!
Anonymous - 20-06-2008, 14:30
Możesz te fotki????
Anonymous - 20-06-2008, 16:13
bardzo prosze
Anonymous - 22-06-2008, 12:00
Serdeczne dzięki! Po urlopie zabieram się do roboty - o efektach powiadomię.
Tak nawiasem mówiąc mój CZ3 przejechał 70 tys.km i porusza się żwawo! Przyznaję, że przestałem zwracac uwagę na drobiazgi /myślę tu o niedomaganiach/ i dlatego zaniedbałem forum/. Za 2 tyg. podzielę się uwagami i spostrzeżeniami " w temacie" eksplo... ccz
|
|
|