To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] Padła pompa wody w CA0 1,8 GTi

polsaler - 16-05-2005, 21:08
Temat postu: [CA5A 1.8] Padła pompa wody w CA0 1,8 GTi
Więc tak !! Jadę sobie grzecznie przez miasto wpadam na rondo ale tam czerwone światło więc hamowanko i stanie w ładnym koreczku . Przeleciały dwie zmiany świateł a ja sie patrzę na wskaźniki i ... włos mi dęba stanął ( mimo że mało ich mam) Patrzę i oczom nie wierzę !!! Wskażnik temperatury na MAXIE !!!! Upsss!!! No tyo my z ronda i na chodnik . Okazało się ze pompa wody is dead . Dziwne jak na japońca .
Skończyło sie na odcholowaniu do warsztatu i strasznej dawce adrenaliny (ze strachu oczywiście . Teraz pytanko - Kto wie ile kosztuje taka pompka wody do CA0 Gti ???

josie - 16-05-2005, 21:16

Ja nie lubię naprawdę straszyć ale jak ta wskazówka była dłuższą chwilę na maxie to może się okazać że zaraz padnie uszczelka pod głowicą :( , jeśli już nie padła... Sprawdź jak wygląda olej i płyn chłodzący.
Misie nie lubią nadmiernego ciepełka :?

Anonymous - 16-05-2005, 22:44

jak moze wygladac plyn chlodzacy ktorego brak? padanie pompy wody polega na jej rozszczelnieniu a misie GTI kochaja ciepelko wiec spokojna glowa nie tak łatwo przepompowac wode do oleju w fabrycznie złozonym silniku.. pompa kosztuje 160 zl . japonczyk . o tych za 120 z JC nawet nie wspominam.
polsaler - 17-05-2005, 06:53

I w PIOTRKU CAŁA NADZIEJA - że się nie myli :wink: . Ale ja mu ufam bardziej niz własnej żonie :)
Anonymous - 17-05-2005, 10:43

ja sie kiedys tez tak wystraszylem.stalem w koreczku,muzyczka grala, nagle spogladam na wskazowke temp a ta powolutku do gory rosnie.nie bylo gdzie zjechac to zgasilem motorek,w trasie temp jest ok, a jak dluuuuuuuuuuuuuuuuuzszy czas postoi to zaczyna rosnac,w sumie nie sprawdzalem,ale moze wentylator sie za pozno wlacza.moze tak byc?plyn chlodniczy mam wymieniony 3 miesiace temu 8)
Anonymous - 17-05-2005, 11:06

w coltach powinno ciagle stac w tym samym poziomie, chocbys nie wiem co robil, palowal do odciecia albo stal w korku. moze wiatrak w ogole sie nie zalacza?
ROMEL - 17-05-2005, 11:36

Jeżeli nie zrobiłeś w takim stanie za dużo kilometrów to bedzie dobrze, z tego co wyczytałem to tylko po dojrzeniu złego położenia wskazówki zgasiłeś silnik i na holll.... o ile duuużo wcześniej wskazówka nie zaliczyła maxa ale.... bądźmy dobrej myśli....
Druga sprawa silnik będący w stanie, że tak powiem "przegrzania" nie będzie "za chiny" chodził na wolnych obrotach a Ty pisałeś że sobie stałeś na światłach a silniczek normalnie pracował ...

Teraz tak, co mogło byc powodem - na początek najbardziej prawdopodobne:
1- kostki kosteczki i kabelki + sam wentylator padaczka = wentylator nie chodzi
2- bardzo żadko ale... uszkodzony termostat w pozycji OFF.zatarcie....
3- ubytek płynu chłodniczego - nieszczelności chłodnica, węże itd...
4- pompa padaczka ....
5- uszczelka pod głowicą
6- pęknięta głowica
7- ....narazie starczy :roll:

teraz tak... nie wiem czy masz LPG - jeżeli masz to baaardzo możliwy jest pkt. 5,6 - czrny scenariusz....

Pozdro

polsaler - 18-05-2005, 07:14

Uffff !!! Skończyło się na strachu :) . Nowa pompa wody + rozrząd ( czy jak kto woli nierząd :P ) Wszystko szybciutko i bardzo sprawnie !
Colcik znów bangla !!!

Podziękowania dla Piotra "Magicka" !! chyba trzeba będzie postawić flaszkę i/lub zabrać na dupeczki jakieś w nagrode !!!

ROMEL dobrze że Twoje "proroctwa czarne" się nie sprawdziły !! :)

Anonymous - 19-05-2005, 00:55

a ze ja nie pije i nie pale od urodzenia to... :lol:
polsaler - 19-05-2005, 01:02

D U P E C Z K I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group