To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - [CB1 1.3] Dymi na niebiesko

Anonymous - 15-09-2007, 13:33
Temat postu: [CB1 1.3] Dymi na niebiesko
Witam, moj lancer (1.3 12V) zaczął ostatnio dymic na niebiesko mylace jest to ze nie caly czas tylko powiedzmy na zimnym silniku, jak chwile polatam to wszystko wraca do normy. Powiedzcie mi czy to moga byc pierscienie i uszczelniacze zaworow czy to moze byc jeszcze cos innego ? ewentualnie jaki bylby koszt tej imprezy. Aha sprawdzalem olej nie ubywa. Jak ktos zna temat to prosze o pomoc
Anonymous - 15-09-2007, 15:09

Sprawdz czy nie ubywa przypadkiem plynu chlodniczego.Byc moze masz wydmuchana uszczelke pod glowica.Pozdrawiam
Karwoś - 15-09-2007, 15:33

To chyba coś z uszczelniaczami, albo za dużo paliwka dostaje z niewiadomych względów.
saphire - 15-09-2007, 15:40

Ja bym obstawiał pierścienie skoro po nagrzaniu nie dymi.
Hugo - 15-09-2007, 16:28

saphire napisał/a:
Ja bym obstawiał pierścienie skoro po nagrzaniu nie dymi.
A nie przypadkiem uszczelniacze?
saphire - 15-09-2007, 17:07

Uszczelniacze jak mi poszły w Corsie to bez względu na to czy zimna czy ciepła była nie dymiło ale olej brała (pewnie w kacie się dopalał) - u kumpla kat był wycięty więc jak uszczelniacze mu zdychały to dymiło bez względu na to czy silnik był ciepły czy zimny. Natomiast jak mu pierścienie zeszły to na zimno kopciło ale na gorąco nie - widocznie rozszerzalność cieplna materiałów jest tak dobrana że się uszczelniają na gorąco. Uszczelniacze zaworowe w Corsie to były takie małe gumeczki o średnicy otworka trzonka zaworu i długości może z pół centymetra więc nie sądzę by się rozszerzały czy kurczyły od temperatury aż tak by coś uszczelniać. Aczkolwiek nie ma rzeczy niemożliwych - robiąc silnik lepiej od razu załatwić obie sprawy naraz.
Anonymous - 15-09-2007, 22:48

Jutro jade miska sprawdzic co go boli. Plynu chlodniczego tez nie zabiera. Teraz jak mozecie to powiedzcie mi jedna rzecz obstawiajac ze bede to pierscienie to jaki bedzie koszt tych pierscieni ?
Hugo - 16-09-2007, 10:09

Jamaican napisał/a:
Teraz jak mozecie to powiedzcie mi jedna rzecz obstawiajac ze bede to pierscienie to jaki bedzie koszt tych pierscieni ?
Same pierścienie max. 200 zł, ale dochodzi wiele innych spraw. Trzeba zdjąć głowicę i dać ją do planowania i sprawdzenia (ok. 100 zł). Uszczelka pod głowicę (ori 100 zł), uszczelniacze zaworowe (tylko ori ok. 4 zł szt.x12), nowy olej i filtr (ok. 100 zł). No i robocizna kilkaset zł.
Anonymous - 16-09-2007, 14:10

też mam podobny problem i jak miałbym wymieniać to wszystko to nie wiem czy nie bardziej by mi sie opłacało kupic używany silnik.... poczekamy zobaczymy
Anonymous - 16-09-2007, 22:13

zalalem dzisiaj miska suprema 98 bo znajomy podpowiedzial mi ze to dymienie moze byc tez wina paliwka i misiek nie dymi ale nie zaszkodzi sprawdzic wczesniejszych podejrzen
Anonymous - 16-09-2007, 22:49

furman ile twoje auto ma na budziku?
:?

Anonymous - 17-09-2007, 17:10

Bastek napisał/a:
furman ile twoje auto ma na budziku?


165 tys

Anonymous - 18-09-2007, 17:01

Furman , 165 tys przy tym silniku to dopiero dobrze dotarty motor, chyba coś ci źle licznik poazuje, albo ktoś przekręcił go z dwa razy :?
Anonymous - 18-09-2007, 17:05

właśnie wiem i musze to dokładnie sprawdzić ale nie mam czasu pojechać do mechnika bo cały czas praca praca i jeszcze szkoła... ufff może coś wyskrobie czasu bo sprawdzić to wszystko to priorytet


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group