[92-96]Galant E5xA - Galant E88A 2,5 V6 4WS wibracje przy hamowaniu
Anonymous - 19-09-2007, 13:31 Temat postu: Galant E88A 2,5 V6 4WS wibracje przy hamowaniu Witam ja z takim zapytaniem ... Nowe tarcze oryginały, nowe klocki Ferodo i przy hamowaniu z dużych prędkości nadal czuć wibracje macie jakieś pomysły dlaczego.... ?
czekoladka_1981 - 19-09-2007, 13:41
nie sugeruj się tym że założyłeś nowe orginały , one też mogą mieć już wadę fabrtczną. Ściągnij i daj do zmierzenia czy nie ma bicia.
Anonymous - 19-09-2007, 15:40 Temat postu: Galant E88A 2,5 V6 4WS wibracje przy hamowaniu Już je mierzyłem i wszystko ok znajomy w Outlanderze miał podobną sytuacje i nie wykrył przyczyny. Ale dzięki za wskazówki Czekoladko pozdrawiam Cię i czekam na info odnośnie części
czekoladka_1981 - 19-09-2007, 16:13
poczytaj to:
http://www.mitsubishi-gra...+przy+hamowaniu
Anonymous - 21-09-2007, 13:19
Miałem zjawisko terkotania i drgania na kierownicy po wymianie przednich tarcz na nówki Brembo + kloce Ferodo Premier. No to zregenerowałem podejrzany whacz przedni, lewy, krzywy. A tu jeszcze nic. I co?
Ano coś tam zaczęło troszku trzeć w prawym tylnym kole. Rozbieram, a tu kloce zjechane i nie pracują z tylnymi tarczami . Tarcze skorodowane (od wewnętrznej strony). No porażka! Szlif tarcz + nowe klocki REMS. Wsiadłem na jazdę próbną, czy już nie trze przynajmniej to tylne koło. Hamuję - a tu szok. Jak masło! Nieźle mnie zadziwiło, że te zrypane tylne tarcze wywoływały drgania i to się magicznie przenosiło na przód - a dałbym się posiekać, że źródło było z przodu.
Krzyzak - 21-09-2007, 17:03
bernie, piszesz o E55 - model E88 ma najwieksze hamulce ze wszystkich Galantow. Z tylu ma wieksze tarcze niz Twoj z przodu. Do tego wentylowane.
Tym bardziej nie wiem, jak koledze pomoc...
Natomiast wplyw tylnych tarcz na bicie przy hamowaniu jest znany - nie tylko w E55, ale tez w nowszym modelu.
jak rozumiem kolega piszac o wymianie tarcz mial na mysli wszystkie 4?
Anonymous - 24-09-2007, 09:49 Temat postu: Drgania przy hamowaniu Siostry i bracia Mitsumaniacy wymieniłem wszystkie wahacze z przodu i tuleje - wibracje ustały. Mój mechanik obstawiał że przyczyną były zbyt mocno wybite tuleje więc chyba miał racje bo już hamuje normalnie jak prawdziwy E88 czyli hamulce brzytwa... P.S. Pozdrowienia dla naszych rządowych sk.......eli odpowiedzialnych za stan dróg... Dla ciekawskich dokładnie wszystkie wahacze wymieniałem pod koniec czerwca mamy koniec września i znowu 1,5 tys w plecy... Szkoda że żyjemy w kraju o tak marnej kulturze motoryzacyjnej ze strony ludzi odpowiedzialnych za rządzenie. Ale oni wszyscy pomykają służbówkami więc mają to w d...e.
Pozdrawiam Was wszystkich i dzięki za pomoc
Marcino - 24-09-2007, 12:57
Ja po wymianie tarcz z tyłu na nowe czuje wyrazna poprawe, nie pomogło samo przetocznie przodu, z tylu wstyd sie przyznac, nie było co toczyć, poniżej normy ale ja mam zwykłe tarcze z tyłu.
Jeżeli chodzi o wachacze to robiłem przod jedna strone w maju, teraz drugą - chodzi mi o dolne wachacze. Zmieniłem też koncówki drazków i powiem wam ze to nie ten sam samochód, hamuje sie duzo lepiej, choc moze nie tak jak bym sobie zyczył.
POzdrawiam
|
|
|