To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Galant 1990 uszkodzony - dwie opcje

Anonymous - 05-02-2006, 20:10
Temat postu: Galant 1990 uszkodzony - dwie opcje
Posiadam Galanta 1990 sprowadzonego do Polski w 1996 r. wersja 1.8, prosta instalacja LPG Lovato, przebieg ponad 310 tysięcy. Po mrozach padła pompa paliwa powodując zwarcie - wymieniłem przekaźnik ale nie mam pompy.
Samochód teraz jest nie do uruchomienia (za zimno).
Misiek jest po kolizji w lewe tylne drzwi, ale uszkodzone tylko drzwi, poza tym zanim go kupiłem miał robione drzwi z prawej strony. Wyposażenie podstawowe (wspomaganie, szyberdach) plus el. szyby i c.z. niestety uszkodzone (działa tylko szyba od strony kierowcy). W listopadzie wymieniłem kondensatory w ECU.
Mniej więcej pół roku temu wymieniłem amortyzatory z przodu i z tyłu na Bilsteiny.
Do roboty są uszczelniacze w silniku, pasek rozrządu, termostat oraz coś więcej przy zawieszeniu (gumy), trzeba sprawdzić hamulce a także wyciek z chłodnicy.
Czeka mnie zrobienie powyższych przez dobrego mechanika za rozsądne pieniądze (poprzedni to był rzeźnik - na dowód mam fotki jego dzieła).
Jeśli ktoś taką pompę posiada i da mi namiary na mechanika który zrobi porządek z tym miśkiem to _być_może_ zdecyduję się na naprawę.

Jeśli naprawa nie będzie miała sensu, to sprzedam w stanie takim w jakim jest (i szukam następnego Galanta).

Podaję kontakt do siebie:
Marcin
xpascal@poczta.onet.pl
GG: 5373452
tel kom. 605 361 084

Hubeeert - 05-02-2006, 20:36

xpascal napisał/a:
Jeśli naprawa nie będzie miała sensu, to sprzedam w stanie takim w jakim jest (i szukam następnego Galanta).

Naprawiając te popierdółki - bo to drobiazgi są tak naprawdę będziesz miał samochod o znanym stanie technicznym i przebiegu. Którym będziesz jeszcze długo jeździł.

Kupując nowego (tzn innego) zawsze kupujesz kota w worku.

Ale to moje zdanie na ten temat.

Poza tym ten post nie powinien znaleźć się w KUPIĘ SPRZEDAM więc pzrenoszę go do działu Galant.

Hubeeert - unfriendly admin.

Anonymous - 05-02-2006, 21:45

pompę paliwa mam (chwilowo ostatnią). co prawda od 2.0 dohc ale powinna bez problemu podejść.
sam mam podobny problem - robić/nie robić, bo moje GTi spotkał przykry unfall i boję się czy nie będzie z niego 4-ślad... wszystko zależy od kasy z pzu

Anonymous - 09-05-2006, 13:42

Problem się rozwiązał :)
Rozwiązanie nazywa się zielona strzała (E55 1996R 2.0 R4, ok 160 tys, klima, elektryka). Jestem mega zadowolony, przejechałem nim do tej pory ponad 5k (jak widać sporo jeżdżę), pojechałem po niego do Szczecina (a mieszkam w Wawie).
Czekają mnie drobne zaprawki - rysy na drzwiach, trochę podżarło od kamieni na drodze - poprzedni właściciel nie łatał tego, z mechaniki będzie niebawem wymiana klocków. Instalację LPG BRC sequent załozyłem, podobnie jak CB-radio, naprawiłem klimę. Spalanie ok 11-12 l na trasie około 10, na mieście czasami 17. Żadnej różnicy między gazem i benzyną pominąwszy chwilę przełączenia. Po przełączeniu automatem czasami obroty spadają, po 2-3 s jest już ok i potem trzyma cały czas dobrze. Jak do tej pory (odpukać) samochód bardzo ok.
Przymierzam się do ksenonów ;)
Pozdrawiam forumowiczów.

Hubeeert - 09-05-2006, 13:44

Co do xenonów pogadaj z Tomkiem - kochajj już to ćwiczył.

Pozdrawiam.

Serek - 09-05-2006, 18:45

Trzeba jedynie znaleźć gościa, który prawidłowo zamontuje i tyle. Cena w zależności od regionu. Ja przymierzam się do montażu w swoim E32A ale biksenonów. Mam okazję nabyć za małe pieniądze. Później szlif klosza, montaż i 8) 8) 8)
Maciek - 09-05-2006, 22:34

Małe pieniądze z robocizną to ile jeśli można podpytać? :)
Serek - 10-05-2006, 00:00

Jak się uda to w 600 zł się zmieszczę. Jak się uda... :idea:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group