To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - Zmiana sytentyk - polsyntetyk

Anonymous - 03-10-2007, 21:49
Temat postu: Zmiana sytentyk - polsyntetyk
Temat walkowany ale tyle sie ich po wyszukaniu pojawia ze zdecydowalem na nowy.

Sprawa wyglada tak : przejechane 215k km, ubytek oleju to okolo 1/2 miedzy max a min na bagniecie na 5k km. Od poczatku auto jezdzi na Mobil 1 0W-40.

Pytanie: zmieniac na polsyntetyk? Ma to jakis sens? Cos sie zmieni czy takim ubytkiem nie zawracac sobie glowy? (wydaje sie ze wszystko szczelne wiec pewnie spala sie)

saphire - 03-10-2007, 22:35

IMHO pewnie ciut za rzadko ma - jak już to nie półsyntetyk tylko nadal syntetyk Mobil1 ale może 5w40 lub 5w50 ale generalnie jak się mieścisz od max do min od wymiany do wymiany to jest OK
turek61 - 04-10-2007, 19:24

saphire napisał/a:
jak już to nie półsyntetyk tylko nadal syntetyk Mobil1 ale może 5w40 lub 5w50
popieram :wink:
zwolin - 04-10-2007, 20:48

Nie lej półsyntetyka, bo to jeszcze za zdrowy silnik na takie ruchy. Mobil 5W50 powinien poprawić sytuację. Pamietaj, że jak będziesz kręcił silnik na czerwone pole to i minerała ci wciągnie. poprostu lej dobry olej, kontroluj poziom i ... szerokości :lol:
Anonymous - 04-10-2007, 21:09

Ok, dzieki. Mysle ze do wymiany czyli do przebiegu 15k km bede musial dolac jakies 300-500ml ale pewnie nastepnym razem zaleje 5W-50 zgodnie z rada.
Do czerwonego go nie ciagne - szkoda mi go :)

Dzieki wielkie,

[ Dodano: 08-10-2007, 22:33 ]
Hmm, chyba sie pospieszylem z tym spalaniem oleju. Umylem silniczek i po dluzszej przejazdzce zauwazylem slady oleju przy srubach od glowicy przy kolektorze wylotowym i po prawej czesci silnika - w kierunku akumulatora.

Wiec chyba to uszczelka zaworow - mam nadzieje ze nic wiecej.

A ten olej co pisaliscie to juz chyba full wypas i chyba ciezko znalezc lepszy w normalnych sklepach :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group