Outlander II GEN Techniczne - Hands free
Anonymous - 07-10-2007, 22:29 Temat postu: Hands free Witam. Wreszcie odebrałem samochód. Kierunkowskazy zbyt ciche, wyświetlacz zbyt ciemny, ale reszta bez zarzutu. Warto było czekać 4 miesiące.
Boli mnie jednak jedna sprawa. Szukałem na forum informacji o tym ale nie znalazłem. Dużo dzwonię z drogi, więc najpierw na tapetę zestaw hands free. Wszystko według instrukcji i zadziałało za wyjątkiem jednej cyfry „2”. Próby jej wymówienia na kilkanaście sposobów zawiodły. Zaprzęgnięta do pomocy anglistka też padła po krótkiej walce. Więc co, nauka własnego sposobu wymowy według instrukcji. Ale jak interpretować komendy które należy przeczytać, o tym w instrukcji ani słowa. Np. 1234 to proste, ale jak przeczytać: 12-34 ??, (800) 1234 ??. Po przeczytaniu do mikrofonu wszystkich żądanych fraz, zestaw przestał rozumieć większość cyfr. To pewnie przez te „-” , „(” i „)”. Można wybierać rozmówców wymawiając ich nazwy, ale niestety wcześniej trzeba za pierwszym razem głosem wprowadzić numer telefonu. Jeśli jest w nim „2” to znowu kicha.
Czy ktoś już trafił na podobne problemy ? Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.
Pozdrawiam
Anonymous - 07-10-2007, 23:06
Ja Ci odpowiem tylko na dwa problemy: kierunki, musisz z tym zyc. Wyswietlacz: pojedz do ASO niech Ci zrobia swiatla dzienne to wyswietlacz radia bedzie swiecil mocniej. Z zestawem nie pomoge bo sie tym nie bawilem.
Hubeeert - 08-10-2007, 00:02
Ali-En napisał/a: | kierunki, musisz z tym zyc | albo zakupić brzeczyk od innego modelu i poprosić o zamontowanie. O ile będą chcieli się podjąć.
saphire - 08-10-2007, 09:14 Temat postu: Re: Hands free
Bulaj napisał/a: | Ale jak interpretować komendy które należy przeczytać, o tym w instrukcji ani słowa. Np. 1234 to proste, ale jak przeczytać: 12-34 ??, (800) 1234 ??. |
,,łantu-dasz-frifor'' albo ,,tłelw-dasz-fertyfor''
a liczby wzięte w nawiasy to ,,parentezys eit handred''
i pewnie zadziała
Anonymous - 08-10-2007, 09:52
Dzięki, zaraz będzie próba. Nie robiłem tego do tej pory bo w instrukcji, w wykazie rozumianych słów i komend nie ma "dash" i "parenthesis". Nie ma mowy także o czytaniu liczb, są tylko cyfry.
Hiszpan - 08-10-2007, 19:04
No cóż, mnie "moja pani" też często przyprawia o ból głowy.
Wkurza mnie to, że czasami dwie identyczne komendy podane jedna po drugiej wg. niej są różne
To, że nie mówię czystym "brytyjskim" angielskim jest dla mnie zrozumiałe, ale to, że np. "cancel" to dla niej "star" a za drugim razem to kilka cyfr?
Myślę, że duży wpływ ma na to pierwsze ustawienie i mam jeszcze nadzieję, że jak znajdę dłuższą chwilę i jeszcze raz z nią poważnie porozmawim (tzn. policzę do 40-chyba) to dojdziemy do porozumienia
Z tego co ja zauważyłem, to rozpoznawanie głosu w Outku opiera sie głównie na akcencie. Jeżeli np. mam wprowadzone dwa nazwiska 3-sylabowe tylko od mojego akcentu zależy, który nr wybierze "moja pani". Szkoda, że nie jest to rozwiązane jak w zestawach Nokii, gdzie podajesz nazwę kontaktu i telefon dopasowuje go do książki telefonicznej literka po literce i akcent bardzo rzadko cokolwiek zmienia (trochę to zamieszałem, ale mam nadzieję, że w miarę zrozumiałe i czytelne)
Jest jeszcze jedno rozwiązanie, które mi osobiście odpowiada.
Po prostu zamieniam "angielską moją panią" na "hiszpańską moją panią" a jak już Jackie kiedyś wspomniał - ona też ma bardzo przyjemny głos
Gene - 09-10-2007, 07:08
Angielki bleeee, Hiszpanki taaaaak
Anonymous - 09-10-2007, 19:03
Ja nawet nie próbowałem się bawić w rozpoznawanie głosu. Już kiedyś przerabiałem to w innym zestawie.
W Miśku tylko sparowałem telefon. Dla mnie wystarczy. Odbieram ręcznie z koła kierownicy, a wybieram z telefonu.
Hiszpan - 10-10-2007, 00:26
A'propos samego wybierania z telefonu. Kolejna rzecz, która mi niedaje spokoju
Jeśli odbierasz tel. słyszysz wszystko od początku, ale jeżeli wybierasz numer to w zestawie słyszysz dopiero po chwili, najczęściej jak twój rozmówca po raz trzeci krzyczy: HALO - MÓWI SIĘ
Anonymous - 10-10-2007, 10:26
Cytat: | Jeśli odbierasz tel. słyszysz wszystko od początku, ale jeżeli wybierasz numer to w zestawie słyszysz dopiero po chwili, najczęściej jak twój rozmówca po raz trzeci krzyczy: HALO - MÓWI SIĘ |
To jest niestety upierdliwe.
Anonymous - 10-10-2007, 11:55
Dokładnie tak jest , wczoraj dostałem opieprz od kolegi , ze się rozłączam , ale IMHO cisza była za długa , teraz jak dzwoni to CC ( cierpliwie czekam )
Anonymous - 10-10-2007, 21:39
szkoda że nie słychać sygnału wybierania, tylko trzeba się domyślać kiedy połączenie się rozpoczęło... ot taka mała upierdliwość...
Hiszpan - 10-10-2007, 23:03
Ja stosuje taką metodę
Po wybraniu numeru włączam speech - "moja pani" coś sobie gada (ale już ma połączenie z telefonem) i w momencie jak rozmówca odbierze telefon odrazu łączy na głośnik.
Nie zawsze słychać "proszę" czy też "elo", ale i tak jest lepiej
Anonymous - 23-10-2007, 22:33
Zgadzam się, że najwazniejszy jest akcent. Nauczyłem się wymawiać "two" z lekkim przesunięciem akcentu na przód wyrazu i działa. Dziękuję za wszystkie posty. Pomogły.
Anonymous - 01-11-2007, 11:39 Temat postu: Nie slychac Witam, z moim zestawem jest jeden problem ostatnio rozmówcy mówią mi ze mnie nie słychać i nie jest to cisza 2czy 3 sekundowa na poczatku rozmowy tylko w trakcie. Czy u was pojawia się taki problem ? Zgłaszałem w serwisie powiedzieli, że zrobili ale to chyba nie możliwe bo gdyby tam coś ruszali pewnie na nowo bym musial sparować telefon.pozdrawiam
|
|
|