To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E57A 2.0D] nie wkręca się na obroty-pompa paliwa

Anonymous - 23-10-2007, 12:02
Temat postu: [E57A 2.0D] nie wkręca się na obroty-pompa paliwa
witam potrzebuję pomocy.
mam problem z galantem.
kilka dni temu przestał wkręcać się powyżej 3tys obrotów.
na 5 przyśpiesza do 2,5tys a później do 3 tys. z niechęcią, a powyżej już nie ma szans.
dodatkowo pompka paliwa jest miękka. podpompuję jest ok i po chwili znowu jest miękka nawet jak silnik nie był odpalany.
POMÓŻCIE UZDROWIĆ MOJE MISIO.
czy może się obyć bez wizyty u mechanika?

Anonymous - 23-10-2007, 16:14
Temat postu: pompka
moim skromnym zdaniem to wina zaworu zwrotnego ale lepiej poczekaj na opinie kogos kto ma td
JPR - 23-10-2007, 19:49

Może masz nieszczelność w pompce.Sprawdź też czy śruby są dobrze
podokręcane, i pompka może zasysać paliwo z powietrzem.

Anonymous - 25-10-2007, 11:46
Temat postu: [E57A 2.0D] nie wkręca się na obroty-pompa paliwa
a mógłbyś mi powiedzieć gdzie może łapać nieszczelność? może masz jakieś doświadczenie w tej kwestii?
JPR - 25-10-2007, 17:11

Sprawdź wszystkie śruby paliwowe i podkładki miedziane
na tłoczku w pompce też są pierscienie gumowe. Jeden czy dwa
dokladnie niepamiętam.
No i wcześniej kolega pisał coś o zaworze zwrotnym.

Anonymous - 29-11-2007, 14:36

Powinieneś sprawdzić filtr paliwa bo moze go przytykać i wtedy pompka nie daje rady pociągnąć paliwa przyczyny są proste stary filtr paliwa , mogłeś wyjeździć ropę prawie do końca i zaciągnęło ze zbiornika różnego rodzaju zanieczyszczeń stałych , lub tankujesz niezbyt dobrej jakości ropę. a jeszcze jedno kiedy to się zaczęło dziać jeżeli podczas pierwszych chłodów( mrozów ) to na pewno filtr paliwa bo w filtrze także skrapla się woda z paliwa więc mógł przymarznąć. Moim zdaniem sprawa jest prosta wymień filtr paliwa i twoje kłopoty sie skończą koszt jakieś 35 zł
Anonymous - 30-11-2007, 21:04

u mnie powód byl bardzo prosty a objawy ze strata mocy takie jak u Ciebie - nieszczelnosc przy rurze od filtra do turba :? zalozylem obejme, do konca dobrze nie jest ale roznica znaczaca.. warto zobaczyc zanim sie w czesci zainwestuje :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group