MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Mitsubishi zaczyna walkę o polski rynek
Marcin-Krak - 27-10-2007, 16:20 Temat postu: Mitsubishi zaczyna walkę o polski rynek Mam nadzieję, że gdzieś już ktoś tego wcześniej nie umieścił - jak tak, do kosza z tym
klik
Może i nam coś z tego "skapnie"
cns80 - 31-10-2007, 12:44
Co myślicie o tym żeby ich (między innymi AdamaMMC ) jakoś wesprzeć w tych działaniach ?
To będzie obopólna korzyść. Taka symbioza
Anonymous - 01-11-2007, 19:31 Temat postu: hmmm Hmm
Zbyt wiele nie zwojują jeśli nie zmienią w MMC podejścia do marketingu. W promocji nowego modelu - zbytnio nie chcą pomagać dealerom - nawet z katalogami jest problem - czy to nie śmieszne?? Znowu MMC przerośnie sukces tak jak z L200 i na nowego Lancera będziemy czekać po kilka miesięcy...i tyle z podboju rynku będzie...troszke to dziwne zwłaszcza przy cenach jakie MMC dyktuje za pojazdy które standardem też są niższe niż te sprzedawane w "reszcie europy"a ceny mamy zdecydowanie wyższe - chyba że jest to podyktowane zasobnością naszych portfeli
A miało być tak pięknie....
Anonymous - 10-11-2007, 15:38
Witam,
Różnice w cenach pomiędzy krajami wynikają głównie z różnic specyfikacyjnych i podatków.
Katalogi do nowych Lancerow będą dostępne od listopada czyli dokładnie w momencie wprowadzenia samochodu na rynek.
Pozdrawiam,
Adam MMC
Student - 12-11-2007, 07:34
To nie zmienia faktu że Mitsu daje tyłka na całej linii, żadnej reklamy ani w prasie ani w TV, na bilbordach poza L200 i Outkiem nic a już profesjonalizm sprzedających to z lat 90-tych.
Przykład:
Znajomy chciał kupić Colta dla żony, w jednym salonie na jazdę testową dali cabrioleta a w innym kazali się przejechać po płytach betonowych (to już wiecie który salon) normalnie było wiadomo że wszystko będzie trzeszczeć i stukać no i żonie się nie spodobał.
Wygrał profesjonalizm w Toyocie i Yariska (no bo przecież tam jest cicho jak sie jedzie nową nawierzchnią na Al. Jerozolimskich)
Ja czekam na premierę choć tak naprawdę to mnie nie stać.
Anonymous - 25-11-2007, 15:51
Witam,
No to szkoda, że znajomy trafił akurat do tych 2 dealerów. Kolejni dwaj w Warszawie mają testowe Colty 1.3 i równą drogę przed salonem.
Reklamy nowego Lancera nie ma ponieważ samochody pojawią sie u wszystkich dealerów pod koniec listopada. Po co robić kampanię jak nie ma aut w salonach???
Wszytskie nasze działania są mimo wszystko przemyślane z ekonomicznego punktu widzenia. Przyjdzie też odpowiedzni czas na dużą kampanię Lancera ale jeszcze nie teraz.
A lada chwila pojawią się pierwsze rekalmy
Pozdrawiam,
Adam
karolgt - 25-11-2007, 16:26
a dlaczego Mitsubishi nie reklamuje sie w TV?
chyba wszystkie "nowe" samochoty sa teraz reklamowane, niektore przyznaje z naprawde fajna reklama - jak np nowa astra/corsa. Fiaty - to prawie caly czas, Suzuki rowniez, nowy Civic byl baardzo reklamowany, a Mitsubishi jakos nie widac w TV
tylko ostatnio na Strongmanach L200 braly udzial w zawodach, i kiedys Colty - i chyba tyle niestety.
Anonymous - 25-11-2007, 21:34
Witam,
Nie ma nas w TV głównie ze względów finansowych - duża kasa!!!
Ale cierpliwości, już niedługo...
Pozdrawiam,
Adam
Marcin-Krak - 25-11-2007, 23:02
Adam MMC napisał/a: | Nie ma nas w TV głównie ze względów finansowych - duża kasa!!! |
Dobra reklama potrafi się szybko zwrócić.
Powiedzenie, że reklama jest dźwignią handlu nie bierze się przecież z niczego.
Ciekawy jestem co zaprezentuje MMC.
Anonymous - 25-11-2007, 23:07
Marcin-Krak napisał/a: | Ciekawy jestem co zaprezentuje MMC |
pewenie lancera jezdzacego wkolko po wiadukcie (taka reklama leciala w usa)
ciekawe bylo wlasnie to ze kierowana byla do mlodego pokolenia big mac'ow
i jestem bardzo ciekawy co bedzie w polsce
McDoune - 26-11-2007, 00:49
Marcin-Krak napisał/a: | Adam MMC napisał/a: | Nie ma nas w TV głównie ze względów finansowych - duża kasa!!! |
Dobra reklama potrafi się szybko zwrócić.
Powiedzenie, że reklama jest dźwignią handlu nie bierze się przecież z niczego.
Ciekawy jestem co zaprezentuje MMC. |
Tu chyba Marcinie nie wiesz o jakiej kasie mowa. Kampania w ogólnopolskiej TV + stacje tematyczne by obniżyć koszt dotarcia, ok miesiąca licząc z 600 GRP to koszt ok 1 000 000 PLN po rabatach . Myślę że to faktycznie jeszcze nie ten etap. Ale mam nadzieję że kiedyś MMC dojdzie do takiego poziomu sprzedaży, że będzie to opłacalne Tego Wam życzę i pozdrawiam
Student - 26-11-2007, 07:46
Co do profesjonalizmu salonów warszawskich i ościennych to tym wykazał się tylko nasz znajomy z Białego ale niestety uczestniczył tylko jako konsultant przez telefon choć gdyby te dwa salony (Auto Test i Auto GT nie dały tyłka to zakup był by w Białym, a wogule to skandal że w/w salony nie posiadały Colta - jako auta testowego).
Co do reklamy to zawsze mnie uczono, że robi sie reklamę przedpremierową aby zachęcić potencjalnych nabywców i przeciągnąć ich decyzję o zakupie na swoją stronę.
Ale prwadopodobnie Mitsu nie wie ile Lancerów trafi na Europe a tym bardziej do Polski i dla tego tak się szczypie.
Co do 1 000 000 zł. to nie są to pokaźne koszty jak dla Mitsu.
Anonymous - 26-11-2007, 08:35
Student napisał/a: | Co do 1 000 000 zł. to nie są to pokaźne koszty jak dla Mitsu. |
sa jesli sprzedaz nowych aut bedzie mozna policzyc na palcach druzyny pilkarskiej,
oczywiscie przesadzilem ale dopuki udzial % w rynku bedzie na obecnym poziomie rowniez uwazam ze wydanie takiej kasy jest nie oplacalne i lepiej zainwestowac w dodatkowe wyposazenie/rabaty, inne media ktore to potem poczta pantoflowa i tak sie rozniosa.
hehe ale my madrzy, uczymy reklamy MMC, a tak powaznie sa tam tezsze glowy ktore wiedza dokladnie co robia
Marcin-Krak - 26-11-2007, 09:55
McDoune napisał/a: | Tu chyba Marcinie nie wiesz o jakiej kasie mowa. Kampania w ogólnopolskiej TV + stacje tematyczne by obniżyć koszt dotarcia, ok miesiąca licząc z 600 GRP to koszt ok 1 000 000 PLN po rabatach . Myślę że to faktycznie jeszcze nie ten etap. |
Tylko skoro Mitsu mam zamiar podjąć walkę o polski rynek to powinno pójść w reklamę.
Dużo moich znajomych na uczelni się śmieje, że niby takie super auta, tylko dlaczego skoro są one takie świetne nie ma ich reklam i jest ich relatywnie mało na drogach.
Jeśli nie pójdzie się do przodu to będzie to zamknięte koło - i nic się nie zmieni.
Student - 26-11-2007, 12:30
Dokładnie tak , jak nie ma sprzedaży to nie ma reklam i na odwrót, to jakaś paranoja. Nissan, Renault, KIA mogą a Mitsu nie
Co do rabatu to mydlenie oczu bo i tak go nie zobaczymy, jeszcze nikt nie rozpoczął kampanii z mnowym modelem od rabatów no może Fiat ze Stilo jak przegięli cenę
|
|
|