To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Ogólne - 3000GT wersja z USA vs Europa - roznice

Mikebravo - 10-11-2007, 15:22
Temat postu: 3000GT wersja z USA vs Europa - roznice
Czy ktos zna szczegoly rozniace VR4 wersji europejskiej (1999-01) i VR4 z USA (1999).
Wiem ze z USA sa mocniejsze, maja inne swiatla/kierunki, troche zmodyfikowany wyglad - ale co z wyposazeniem (active aero, ECS itp)?

witek.w-wa - 04-12-2007, 14:19

wiec tak w USA w 99 zmieniono stylistyke zewnetrzna auta a europa pozostala bez zmiany. Istnieje mozliwosc kupna kitu 99
Moce takie same choc w euro podaja mniej KM ... kwestja podatkow :)
Wersja USA ma lepsze audio i to na tyle.
W wersji Europa wieksze turbiny (nie maja wplywu na moc, ale sa bardziej elastyczne), podgrzewane siedzenia, obrysowki
brak dobrego audio, uchwytow do pasow przy oparciach, nie podswietlone oslony przeciwsloneczne, brak aktywnego wydechu.
Wszystko dotyczy oczywiscie modelu VR4
w Niemczech jak wiadomo zdazaja sie zadbane rodzynki (i do tego trzymajace cene), choc bardzo drogie w stosunku do tego co w PL , ale polecam, jak chce sie miec autko na wiele lat. do niedawna byl jeszcze jeden fabrycznie nowy 50tys Euro oraz salonowa 1 gen za chyba 37tys Euro
Jak wsiadziesz do zadbanego VR4 nie bedziesz chcial zmieniac na inne, no chyba, ze podnosic moc, ale jak sie podniesie to juz za pare miesiecy chcialo by sie wiecej....:)

LordWolf - 06-12-2007, 13:09

Dodatkowo w wersji europejskiej nie bylo szyberdachu,
ale europejczyki posiadaja mocniejsza (bardziej wytrzymala) skrzynie biegow - podobno z mysla o niemieckich autostradach :biggrin:
Wersje USA po 96 nie posiadaly Active Aero

witek.w-wa - 06-12-2007, 13:35

Active Aero odpadlo dopiero w 99 po zmianie stylistyki nadwozia w USA, a o ten rocznik pyta kolega.
A skrzynie sa te same, w jednych i drugich niemieckie.
A co do Active Aero to nie wiem czy ktos tego uzywa, chyba ze dla bajeru :) , choc niewatpliwie lepiej dociska do ziemi przy duzych predkosciach, ale zmniejsza maxymalne osiagi.
Jechalem kiedys do Poznania nasza krzywa autostrada, (bo powyzej 250 to chyba wszystkie u nas sa krzywe, nie liczac swiezo wybudowanych) i wlaczylem AA przy 285 po prostu szarpnelo samochodem do tylu, Oczywiscie delikatnie.
No wlasnie jeszcze jedna istotna roznica o ktorej zapomnialem
VR4 europa nie ma ogranicznika predkosci :) :)
ps.
dla ciekawosci spalanie przy 285 - 30 litrow :) . Widac po prostu jak wskazowka opada, dpbrze , ze jest zbiornik 75l

Matejko - 06-12-2007, 14:05

Cytat:
dla ciekawosci spalanie przy 285 - 30 litrow :)


chce sie pokonywac ~80m w sekunde to tak jest :D

LordWolf - 06-12-2007, 15:04

Wedlug moich informacji wersje USA po 96 nie posiadaly Active Aero;
cytat: "As the price of the cars increased, many of the "gadgets" on the car were discontinued. The tuneable exhaust was phased out as early as 1994, the ECS disappeared in 1995, and the active aerodynamics in 1996."
a wedlug opisu wikipedii wersje europejskie posaidaly mocniejsza skrzynie:
"Instead of the TD04-9b turbos (capable of 265 CFM @ 15 PSI) of the American and Japanese version, the TD04-13g turbo (capable of 360 CFM @ 15 PSI) was used alongside with a stronger version of the Getrag transmission to enable longer full-throttle drives on roads without a speed limit such as the German autobahn."
:doubt:

[ Dodano: 06-12-2007, 15:13 ]

to fotka vr4 USA 98 - brak przelacznika AA

witek.w-wa - 06-12-2007, 15:52

masz racje z activ aero , pomylilo mi sie z europa gdzie bylo do konca a w USA do 96
A co do skrzyni, nie mam pojecia co mogli zmienic, oznaczenia te same
Jak bys sie gdzies natknal na szczegoly o tych zmianach daj znac.
To moze tak jak z moca w europie podaja 286 a faktycznie jest tak jak w USA, nie wierzylem pki nie srawdzilismy w VTG na hamowni

LordWolf - 06-12-2007, 16:05

:shock: to 286 to jest tylko w papierach? - niewiedzialem

Sam caly czas szukam czym sie roznia te skrzynie
nie ma zadnych szczegolow tak jak podali ze turbo w euro jest 13g a w usa 9b
:doubt:

pozdrawiam

witek.w-wa - 06-12-2007, 16:14

turbiny sa inne :) u mnie wlasnie 13g
gdzies chyba zamiescilem wykresy 9 i 13g
tak moc inna w papierach 286 zamiast 320, ze wzgledu na podatki niemieckie, powyzej 300 wyzszy
dlatego jak kupilem to od razu pojechalem na hamownie :)

LordWolf - 06-12-2007, 16:23

no umnie tez sa 13g
wlasnie nie moglem tego zrozumiec dlaczego przy 13g jest 286 km a w usa 9b 320
i do tego my (na 13g) jezdzimy z nizszym doladowaniem

witek.w-wa - 06-12-2007, 16:34

jest zwezka do wyjecia, podnosi troszke moc i zmieniajac delikatnie jej charakterystyke, dodaje na gorze, zabiera na dole. Mialem gdzies wykres z i bez niej, ale gdzies mi to poginelo. :(
Ja jej nie mam, nie moglem sie zdecydowac czy wyjac czy zostawic.....zmienialem pare razy. Wlasciwie to kosmetyczna zmiana, chyba 11KM. Ze zwezka minimalnie lepiej zachowywal sie przy nizszych obrotach.

Anonymous - 06-12-2007, 17:23

Widzę dział 3000GT sie trochę ruszył ciesze sie :D
Anonymous - 20-08-2008, 00:40

witek.w-wa napisał/a:
jest zwezka do wyjecia, podnosi troszke moc i zmieniajac delikatnie jej charakterystyke, dodaje na gorze, zabiera na dole. Mialem gdzies wykres z i bez niej, ale gdzies mi to poginelo. :(
Ja jej nie mam, nie moglem sie zdecydowac czy wyjac czy zostawic.....zmienialem pare razy. Wlasciwie to kosmetyczna zmiana, chyba 11KM. Ze zwezka minimalnie lepiej zachowywal sie przy nizszych obrotach.


Witek mam pytanie gdzie jest ta zwezka o ktorej mowisz?? Mam Vr4 wersja na Europe??

LordWolf - 20-08-2008, 11:00

Oto fotka:



Nie udalo mi sie wstawic wlasnej fotki (lepsze ujecie) ale mysle ze to tez jest ok.

Pozdro 8)

Anonymous - 20-08-2008, 11:40

LordWolf ale tam sa same wezyki podcisnieniowe?? Nie widze tam nic co mogło by byc zwezka ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group