Tuning - sportowe springi do cari
Anonymous - 11-11-2007, 22:36 Temat postu: sportowe springi do cari witam mam zamiar zglebić moja cari (po lifcie) i szukam sprężyn 30/20 progresywnych moze ktos wie gdzie je znajde i czy moze pasuja od volvo s40? pozdrawiam
Anonymous - 11-11-2007, 22:40
szybciej kupisz do carismy, kupisz w kazdym sklepie tuningowym, praktycznie kazda firma robi sprezyny do cari, ja jaedzilem na KILEN'ach i byly super, polecam
Anonymous - 14-07-2008, 17:56
reaktywuje temat....jakie maksymalne obniżenie może być do oryginalnych amortyzatorów żeby jakoś razem to grało? Myślałem zrobić przód -40 a tył na wysokość żeby został jak jest bądź -10 tylko nie wiem czy coś takiego znajdę i czy pasuje od volvo s 40 bo dość często sprężyny do volvo pokazują się na allegro pozdro
Hugo - 14-07-2008, 21:10
cząstek napisał/a: | jakie maksymalne obniżenie może być do oryginalnych amortyzatorów | Max. -40 mm.
Anonymous - 14-07-2008, 23:04
nie ma czegos takiego jak max bo przy kazdym obnizeniu amor bedzie dostawal w du.. tak jakbys worki z ziemniakami w wozil w bagazniku.
poprostu przy obnizeniu do 40mm jakos tam jeszcze pracuje i spelnia swoja role ale zuzywa sie duzo szybciej.
w carismie mozesz smialo montowac jednakowe springi na przod i tyl tj. jesli chodzi o wysokosc bo linia okien cari jest taka ze auto wyglada jakby tyl byl wyzej od przodu.
Anonymous - 14-07-2008, 23:44
arturro napisał/a: | linia okien cari jest taka ze auto wyglada jakby tyl byl wyzej od przodu | no właśnie dlatego chcę opuścić bardziej przód bo to trochę śmiesznie wygląda
Anonymous - 15-07-2008, 00:02
chyba mnie nie zrozumiales otoz linia okien jest tak poprowadzona ze nawet jak wsadzisz z przodu i z tylu 40mm to i tak bedzie wygladac jakby przod byl nizej, wiec nie ma sensu szukac sprezyn o roznych wysokosciach.
Anonymous - 15-07-2008, 11:21
arturro napisał/a: | chyba mnie nie zrozumiales | chyba tak późno już było ale mi chodzi o to że nadkola nie są równo wycięte widać to na zięciu A jest większe niż B, zawsze tak jest czy u mnie jest nie tak ? Jak obniżę równo to będzie lipa bo będzie to samo tylko niżej a i nie mogę za bardzo tyłu obniżać bo będą opony obcierać.
Hugo - 16-07-2008, 16:51
arturro napisał/a: | poprostu przy obnizeniu do 40mm jakos tam jeszcze pracuje i spelnia swoja role ale zuzywa sie duzo szybciej | Ja to wiem, ale nie o to pytał kolega. cząstek napisał/a: | nadkola nie są równo wycięte widać to na zięciu A jest większe niż B, zawsze tak jest czy u mnie jest nie tak ? | W każdym aucie tak jest.
marexi - 27-07-2008, 11:38
ja mam eibach'y . polecam Tobie niemiecki ebay bo tam sa duzo tansze niz u nas w PL i do tego duzo sklepow bez problemu sie zgadza na przesylke za granice a ze euro taniuskie wiec polecam poczekac tydzien dluzej niz w polsce po zamowieniu i zawsze na flaszke jak nie lepiej bedzie:)
ictus - 01-08-2008, 19:20
nie wiem jak wygladaja sprezyny w carismie... ale zawsze mozna uciac o jeden zwoj jezlie maja regularny ksztalt na dole (tam gdzie opieraja sie o kielichy amorow)
Sz@kal - 01-08-2008, 20:12
ictus napisał/a: | nie wiem jak wygladaja sprezyny w carismie... ale zawsze mozna uciac o jeden zwoj jezlie maja regularny ksztalt na dole (tam gdzie opieraja sie o kielichy amorow) |
Powodzenia w dalszej jeździe
ictus - 02-08-2008, 13:27
powodzenia w dalszej jezdzie to ludzia co wsadzaja sprezyny z allegro -40/-60 do zwyklych amorkow...
ciales sprezyny??? jezdziles na takich???
Sz@kal - 03-08-2008, 23:25
Nie ciąłem sprężyn i nie mam zamiaru na takowych jeździć. Wiem ,ze niektórzy tak robią i jezdżą ,ale ale dla mnie to jest bardziej "tuning" i szukanie oszczędności bo szkoda kasy na jakieś amorki Koni naprzykład. To samo tyczy się tanich springów z których po czasie z-40mm robi sie obniżenie -70mm bo się sklepią. Zawias to bezpieczeństwo a tu nie warto oszczędzać!
ictus - 03-08-2008, 23:29
a z tym sie zgadzam jaknajbardziej... ale znajdz mi sprezyny krotsze o takiej samej twardosci jak seryjne... no wlasnie... i tu jest jakis sens w cieciu serii
|
|
|