L200 Techniczne od 2006r - HALOGENY/REFLEKTORY/LAMPY/LIGHTBAR'Y
Anonymous - 13-11-2007, 19:36 Temat postu: HALOGENY/REFLEKTORY/LAMPY/LIGHTBAR'Y podlaczylem swoje halogeny juz ponad rok temu ale na osobny przelacznik chce podpiac je pod dlugie ale nie dzialaja tak jak nalezy, wlanczaja sie z dlugimy ale nie wylanczaja, jak to podpiac, meczy mnie wylanczanie osobnym przelacznikiem,
poprosze o pomoc
miczon - 13-11-2007, 19:44
Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że jest potrzebny osobny przekaźnik do halogenów. W przyszłym tygodniu sam będę zakladał, tyle że u elektryka, więc będę mądrzejszy.
Gene - 13-11-2007, 19:49
prosze bardzo, moze to rozjasni:
http://www.pajerouk.co.uk...pic,6262.0.html
Anonymous - 13-11-2007, 20:17
przkaznik jest bez niego by to sie nie udalo,!!
[ Dodano: 13-11-2007, 21:03 ]
dziwi mnie to ze wlanczaja sie przy dlugich ale nie wylanczaja gdy je wylanczam,
na osobnym p[zelaczniku wszystko jest ok!
Student - 14-11-2007, 07:10
A skąd bierzesz zasilanie sterowania styków przekaźnika, z manetki przy kierownicy czy z przewodu zasilającego żarówkę (rdzeń długich).
Jeżeli się nie wyłączają to znaczy że przekaźnik dostaje podtrzymanie na nóżkę sterującą załączaniem obwodu, sprawdź miernikiem czy po wyłączeniu długich zanika napiecie na stykach sterujących przekaźnika.
Nie znam L200 ale pamiętaj że może być sterowanie (+ lub -) choć sterowanie (- ) raczej się nie stosuje.
Z tego co pamiętam to za włączanie świateł odpowiada nie 1 a kilka przewodów w manetce przy kierownicy (jeden jest impulsowy a reszta podtrzymuje i daje sygnał na inne obwody, generalnie skomplikowana sprawa) ale można się z tym bawić.
Powodzenia
Anonymous - 14-11-2007, 22:40
nie rozumie
jak najlepiej zabrac sie do sprawdzania
podlaczylem pod przewod zaraz przy zarowce i on wlasnie wlancz ale jak wylacze dlugie to klikniecia nie slysze w przekazniku
Student - 15-11-2007, 07:35
Przekaźnik powinien mieć 4 styki,
1. 2 - zwierne
2. 2 - napięciowe (+,-)
Ad. 1
podajesz ( + ) z akumulatora na jeden styk a z drugiego wychodzisz na (+) halogenów (oczywiście zabezpieczasz bezpiecznikiem)
Ad. 2
na ( +) dajesz sterowanie (+) z żarówek (długie)
( - ) dajesz z masy samochodu (może być z akumulatora)
Oczywiście podłączasz halogeny do masy , skąd ją weźmiesz (z najlepszego dostępnego miejsca)
Powinno działać.
Normalnie żebyś mógł przyjechać do Marek to byśmy z tym powalczyli.
Gene - 15-11-2007, 07:55
Student napisał/a: | Normalnie żebyś mógł przyjechać do Marek to byśmy z tym powalczyli. |
Student - 15-11-2007, 08:28
Gene chyba wszyscy zrozumieli żart z przyjazdem ale generalnie jak mogę to zawsze pomogę tym bardziej że mam dostępne podwórko i garaż.
Co do samego opisu jest max. krótki jaki może być, bez wywnętrzania średnic kabli ilości przekaźników, wartości bezpiecznika, drogi kabli itp.
Zaraz odezwały by się głosy że nie 1.5mm tylko 2.5mm albo nie czarnym tylko białym, nie o to chodzi w zapytaniu.
Gene - 15-11-2007, 08:42
Student, serce mi rosnie jak widze taki tekst. Wraca mi wiara w ludzi. Dlatego tak sie ucieszylem. Co prawda wiem, ze kolega l200/red bywa w Polsce ale kawalek drogi z "wyspy" do Marek ma.
Tak a propos light-bar'u to chyba szykuje sie prezencik na podwojna okazje.
Anonymous - 15-11-2007, 23:52
jestescie super goscie!!!
[ Dodano: 15-11-2007, 23:57 ]
Gene!! ,masz gdzies fotke srodka twojego pajero, deski, siedzenia i tp??!!
Gene - 16-11-2007, 06:57
Nie mam ale moge zrobic. Po co Ci fotka? Masz pewnie to samo co ja lub bardzo podobnie.
Anonymous - 16-11-2007, 21:23
POMIESZALY MI SIE NAZWY MISKOW W UK TAKI JAK TWJ TO SHOGUN SPORT
Gene - 19-11-2007, 08:39
i wylacz WIELKIE litery
Anonymous - 04-12-2007, 21:17 Temat postu: L200 halogeny na rurze (paka) witam znacie jakieś fajne sklepy z lampami typu dalekosiężne montowane na rurze(paka)
Na allegro nic ciekawego Ps; widziałem wczoraj terenówkę z lampami w kształcie prostokąta i świecącymi w nich ledami po przekątnej! Coś pięknego, gdzie on to kupił?
|
|
|