Space Star Ogólne - [1.9 DiD] Gaśnie na luzie
Anonymous - 28-11-2007, 23:09 Temat postu: [1.9 DiD] Gaśnie na luzie Witam!
Totalnie nie wiem od czego zacząć , autko gaśnie kiedy hamuje przed skrzyżowaniem, wrzucam na luz i obroty bez niczego spadają do zera i bez żadnego znaku silnik gaśnie. Później odrazu odpala bez problemu , dzieje się to bardzo nielegularnie czasami 3 razy dziennie czasami raz na 3 dni , filtr paliwa wymieniałem jakieś 5 tys. temu , niedawno była czyszczona przepustnica więc nie wiem za co się jeszcze zabrać...??
Pozdrawiam
cns80 - 29-11-2007, 08:25
Ktoś pisał już na ten temat. Chyba chodziło o ciśnienie paliwa. Tzn. może być uszkodzona pompa, albo zawór zwrotny. Musisz pomierzyć ciśnienia i sprawdzić czy są zgodne z wymaganymi.
Poszukaj podobnych tematów także w dziale Carisma, bo tam też są DID-y.
Rafal_Szczecin - 29-11-2007, 11:23
regulator cisnienia paliwa w pompie paliwowej wiecej info znajdziesz tutaj :
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=2837
aha i wg mnie to gasnie Ci jezeli masz wcisniete sprzeglo tzn nawet na luzie, jezeli masz minimalnie dotkniete sprzeglo to auto gasnie, zgadza sie ?
16298 - 29-11-2007, 19:03
A czy czasem nie był odłączony wcześniej akumulator? Jeśli tak to nastąpił reset kompa i musisz na nowo "nauczyć" go wolnych obrotów.
Anonymous - 30-11-2007, 22:00
Trzeba wymienić zaworek utrzymujący ciśnienie paliwa.Znajduje się on zaraz nad pompa crv. Polecam zaworek z BOSCHA który jest orginałem(bosch robi to dla miśków)jest trzykrotnie tańszy.Zalecam przy tej operacji wymienić filtr paliwa ,mimo że był niedawno wymieniany.Pozdrawiam
Rafal_Szczecin - 01-12-2007, 02:57
Jacek, moze jakis nr czesci >? cos w tym stylu ?
Anonymous - 03-12-2007, 07:40
Właśnie też słyszałem o czujniku pompy, jednak dużo mi to nie mówi, więc jeśli wiesz to opisz dokładnie jak wygląda i gdzie się znajduje?
Anonymous - 04-12-2007, 23:13
Zaworek znajduje się zaraz nad pompą crv.Można z niego odczytać nr. boscha(10 cyfr)Pozdrawiam
Anonymous - 10-12-2007, 08:30
Dzięki. Udało mi się kupić używany za 100 zl (byłem w JC nowy 1300) więc nie zastanawiałem się nad numerkami bo wyglądał identycznie jak mój i dopiero jak zdjąłem go ze swojego silnika zobaczyłem że zaworek różni się jednym numerkiem w moim silniku końcówka jest 493 a ten co kupiłem ma 492 i są identyczne i nie wiem czy mogę przynajmniej na próbę go podłączyć żeby sprawdzić czy problemy z gaśnięciem są powodowane tym zaworkiem??
Anonymous - 11-12-2007, 22:46
Myślę że na próbę możesz ten zaworek spokojnie podłożyć.Pamiętaj jednak o odpowietrzeniu układu paliwowego(pompka przy filtrze paliwa.)Powodzenia
|
|
|