L200 Ogólne - Mitsubishi L200 - Pikap okrąglak
Anonymous - 03-03-2006, 17:28 Temat postu: Mitsubishi L200 - Pikap okrąglak
auto.gazeta.pl napisał/a: |
Juliusz Szalek 01-03-2006, ostatnia aktualizacja 02-03-2006 08:26
Nowy L200 zaokrąglił się i złagodniał. Czy to zapowiedź mody na pikapy w wersji "soft"? Konkurencja ma chyba inne zdanie na ten temat.
Podczas zeszłorocznych wakacji postanowiłem pojechać samochodem do Turcji. Znajomi pukali się w czoło: Samochodem przez Bułgarię i Rumunię? Tam na pewno nie ma dróg! A w ogóle to cię okradną - powtarzali.
|
Ciąg dalszy tej interesującej historii na
http://auto.gazeta.pl/auto/1,62385,3189954.html
Anonymous - 06-04-2006, 20:01
w sumie to wszystkie pickupy teraz sie zaokraglaja i traca powoli wszystkie cechy swoich poprzednikow... i do tego jest coraz wiecej nawalone elektroniki... wiec juz o powazniejszej jezdzie terenowej mozna zapomniec...
Anonymous - 14-04-2006, 23:43
Ładniejszego Pick-up'a nigdy nie widzialem!!!
Jackie - 17-04-2006, 17:45
He, byłem na szkoleniu z L200. Pokazali nam jak jedzie Navarra (najgroźniejszy konkurent) 170 KM i jak nie jedzie Toyota - 102 KM. Z tego wszystkiego L200 prowadzi się jako jedyne jako tako bo reszta to czołgi na pole dla farmera...Ni emówie, że L200 jest komfortowy, co to to nie, ale wśród konkurencji tu ma największe plusy. Poza tym fjanie gania po wale wiślanym Ogólen wrażenia (a ja nie znoszę samochodów terenowych) pozytywne, ktoś kto lubi takie traktory będzie miał ubaw
Pozdrawiam
Anonymous - 08-05-2006, 22:47
Całkiem ciekawie się prezentuje to fakt.
Jednak co mnie przestraszyło troszkę to plastiki w środku. Jechałem egzemplarzem, który miał niecałe 5000 km a ślady użytkowania były znaczne. Szczególnie na boczkach drzwi.
Podobno był to egzemplarz na którym robiono homologacje i może nie był on zbytnio delikatnie traktowany co było zresztą widać na karoserii, zagięty próg. Albo był to jakiś egzemplarz przedprodukcyjny co nie idzie w parze z jakością
13 maja na ROADSHOW przyjże się temu dokładnie.
Ogólne wrażenia pozytywne plus za system kontroli trakcji raz że można go wyłączyć a dwa że jednak zimą może troszkę pomóc (nie cały czas chcemy się bawić) jednak ma on dość lekki tył i na asfalcie suchym tracił przyczepność przy starcie z zakrętów.
Mam również nadzieje że wersja wzmocniona do 160km będzie się lepiej zbierać.
Co ciekawe to nie czuć w nim jego wielkości, jest dość zwrotny tylko że kierownicą się trzeba nakręcić ale tak ma chyba każda terenówka.
Hubeeert - 08-05-2006, 22:55
termit testowałeś egzemplarz który oprócz homologacji przeszedł testowanie przez pisamków. nie dziw sie że poobijany bo oni rzadko sie myją rzadko jeżdżą trzeźwi i nigdy nie szanują samochodów testowanych (czytaj rozpier******ch)
Jackie - 09-05-2006, 09:27
termit, ja znam ten samochód i wierz mi - cud że nadal jeździ. Nawet na szkoleniu sprzedawców jeździł. Największą krzywdę zrobili dziennikarze, nie dbali, nie myli a katowali.... W sumie taki ich zawód, ale....
Anyway, ja teraz jeżdżę L200 na codzień i powiem Ci tak - osobówka to to nie jest i nigdy nie będzie ale jak na ciężarówkę jest to bardzo fajne miejsce pracy a w porównaniu do konkurencji (np. Navarra czy Hi Lux) to jest prawdziwy XXI wiek.
Pozdrawiam
Anonymous - 10-05-2006, 01:07
Szczerze to spodziewałem się więcej fajerwerków po tym samochodzie. Fakt że nie jeździłem wcześniej tego typu samochodami, to może w porównaniu do konkurencji jest lepszy.
Ale ogólnie to jest to na razie mój faworyt rozważając zakup tego typu auta.
W sobotę postaram się napisać więcej o tym aucie po ROADSHOW tym bardziej że zamierzam odwiedzić konkurencję i będzie porównanie na bieżąco
Pozdrawiam
Hubeeert - 10-05-2006, 11:53
Jackie napisał/a: | a w porównaniu do konkurencji (np. Navarra czy Hi Lux) to jest prawdziwy XXI wiek. |
Ejże - Navarra jest bardzo przyzwoita a HiLux Toyoty to klasa sama w sobie - nawet talibowie nim jeździli i nie zarżnęli.
Jacek reklama tak ale bądź choć trochę obiektywny...
Anonymous - 10-05-2006, 15:15
biorac pod uwage w/w pick-upy to L200 wkroczylo w XXI wiek, ale jak dla mnie za duzo elektroniki i juz nie te ksztalty co w poprzedniej wersji. Navara jakos nigdy mi nie podchodzila jesli chodzi o dizajn i parametry, ale Hilux to juz jest klasa sama w sobie. Produkt nie do zarzniecia. Mialem juz okazje jazdy takowym wiec jak dla mnie to starsze wersje hiluxa wymiataja... ale to moja opinia i nie kazdy musi sie z nia zgadzac
Hubeeert - 10-05-2006, 15:17
Akurat ja się zgadzam. Wiem co to potrafi i jakie uzytkowanie zniesie. A dodatkowo jest blondynkoodporne.
Jackie - 11-05-2006, 16:12
Panowie (a Hubi w szczególności)!
Możemy dyskutować w sprawie wyglądu (mnie się bardzo podoba) ale dane techniczne mówią jasno: L200 ma ponad tonę ładowności, promień skrętu 5,9m (navarra 7.1,podobnie Hi Lux). Co do trwałości Toyoty proponuję włożyć to do kuferka ze wspomnieniami - raporty ADAC mówią same za siebie. Dalej, przy 102 KM i masie własnej przekraczającej 1500kg samochód względem konkurencji przestaje się liczyć. L200 jako jedyne ma stały napęd na 4 koła (żaden z konkurentów tym nie dysponuje), co do elektroniki - prawie brak, jedyny system to Super- lub -Easy Select (reduktor) oba rozwiązania sprawdziły się w każdych warunkach w Pajero Wagon i Pajero Sport. Aktywne zawieszenie jest dostepne w wersji droższej ale umożliwia jazdę L200 powyżej 150km/h (zapraszam do konkurencji i prośba o sprawdzenie, ja w Navarze o mało nie umarłem ze strachu jak kumpel ją testował przy wyższych prędkościach). Dalej, dynamika L200 160 KM jest lepsza niż 170 KM Navarra (i nie mówcie proszę, że to samochód tylko do terenu i tam nie ma to znaczenia - bo tak nie jest) Podobnie jest z wynikiem hamowania - 41 m na rozgrzanych hamulcach (najbliżej Toyota 46 m). Reasumując, nie znajduję na polskim rynku konkurencji dla nowego L200 (z resztą rynek też nie, bo samochody sprzedajemy już na wrzesień). Poza tym kto powiedział, że mając Pick-up'a od razu masz wyglądać w nim jak hamerykanski farmer?? Czekam na konstruktywne argumenty o DZISIEJSZEJ sytuacji, bo trwałość starej Toyoty znam i wiem, że BYŁO lepiej, co do Nissana - ciężko orzec, w sumie auto nie jest złe ale technologicznie muzeum....
Pozdrawiam
Hubeeert - 11-05-2006, 17:20
Jacku
Co do wyglądu - Mitsu upodabniając swoje samochody do Renaulta popełniło największy błąd jaki mogło zrobić - samochody stały się malo wyraziste i straciły swój niepowtarzalny wygląd. Ostatnim ładnym Mitsu był Galant "rekin" no ale o gustach się nie dyskutuje.
Dane techniczne - proszę bardzo porównujemy samochody z podwójną kabiną:
ładowność:
M(itsu): 960-990kg
N(issan): 760-880kg
T(oyota): 985-990kg
Wymiary przestrzeni ładunkowej:
M: 1325/1470/405
N: 1560/1511/457
T: 1520/1515/450
Promień skrętu? : Nissan podaje średnice zawracania Toyota promień skrętu, Mitsu podobnie ja wolę średnicę zawracania.
M: 11,8
N: 13,3
T: 12,2
Moc max:
M: 136KM
N: 174KM
T: 102KM
Rodzaj napędu:
M: 4WD
N: 4WD
T: Tylny 4x4 dołaczany LSD (Limited Slip Differential) w tylnym moście
Masa przyczepy holowanej:
M: 2700
N: 3000
T: 2250
Zawieszenie:
M: p: niezależne, wahacze poprzeczne, kolumny zawieszenia, t: sztywny most, resory piórowe
N: p: niezależne, wahacze poprzeczne, kolumny zawieszenia, t: sztywny most, resory piórowe
T: p: podwójne wahacze, stabilizator, t: sztywny most?, resory piórowe
Dynamika 0-100km/h:
M: 14,6 - 17,8
N: 11,2-11,5
T: 18,2
Droga hamowania:
M: bd
N: bd
T: bd
Nie ma aktualnych raportów ADAC dotyczących awaryjności opisywanych samochodów.
Nie porównuj L200 po fabrycznym wzmocnieniu do seryjnego Nissana. Porównaj do wzmocnionego do 200KM również fabrycznie.
Czy argumenty sa wystarczająco rzeczowe
Jak dla mnie Mitsu nie ma jakiejś znaczącej przewagi w tym porównaniu. Poza tym że ma 3 diamenty na tym obrzydliwym "nosie".
A teraz dane terenowe
Kąt natarcia:
M: 33,4
N: 29
T: 30
Kąt rampowy:
M: 24-26,7
N: 22
T: 25
Kąt zejścia:
M: 23,8
N: 18
T: 26
Prześwit:
M: 200-205
N: 233
T: 292
No i co?
Dane pobrane z
M:
- http://www.mitsubishi.com...oweL200_BCC.pdf
- http://www.mitsubishi.com...=1&limitstart=1
N:
- http://www.nissan.pl/Temp...12006%20Pol.xls
- http://www.nissan.pl/Temp...70306%20Pol.xls
T:
http://www.toyota.pl/_ite...l_06_2kab07.pdf
Jackie - 11-05-2006, 18:12
A co ma przepraszam być? W zasadzie wszystko na plus dla Miska. Wpaliłeś błąd bo oprócz Miska żaden z konkurentów nie ma STAŁEGO napędu na 4 koła. Co do testów ADAC - weź pod uwagę markę i jej spadek w okresie ostatniego roku. Droga hamowania była nam prezentowana na szkoleniu i nie wiem dlaczego nie ma o tym słowa w danych technicznych. Navarra jest po prostu większa i jest jej cecha, z którą nie dyskutuję. Proponuję jazdy testowe wszystkimi - wtedy wyłazi wszystko
Pozdrawiam
Hubeeert - 11-05-2006, 18:59
Jackie napisał/a: | A co ma przepraszam być? W zasadzie wszystko na plus dla Miska. Wpaliłeś błąd bo oprócz Miska żaden z konkurentów nie ma STAŁEGO napędu na 4 koła. Co do testów ADAC - weź pod uwagę markę i jej spadek w okresie ostatniego roku. Droga hamowania była nam prezentowana na szkoleniu i nie wiem dlaczego nie ma o tym słowa w danych technicznych. Navarra jest po prostu większa i jest jej cecha, z którą nie dyskutuję. Proponuję jazdy testowe wszystkimi - wtedy wyłazi wszystko
Pozdrawiam |
Było to porównanie. Nissan podaje 4WD w danych do których link podałem. Droga hamowania sprawdzę ok? Większa = wygodniejsza.
|
|
|