[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Łożysko koła tylnego
Bury - 09-12-2007, 09:40 Temat postu: [EAxx] Łożysko koła tylnego Wczoraj sibie przyjechałem moim EA2A do Polski.
Jazda OK,szybko i wygodnie.
Odezwało mi się łożysko w tylnym kole - mądry ten Misiek ,że takie rzeczy robi jak jadę do a nie z Polski
Teraz pytanie da się wymienić samo łożysko czy będzie piasta??
Bardzo prosiłbym o namiary na jakieś sprawdzone sklepy internetowe w Polsce z częsciami.
Wiem,że istnieje opcja szukaj,ale mój dostęp dp netu jest teraz ograniczony.
Jeden sklep znam
intercars
Jacko1 - 09-12-2007, 12:12
Witam.
Ja ostatnio kupilem całą tylną piastę w JC za 250zł. Koszt według mmnie nie a duży i z wymianą mniej problemu. Dla porównania w tym samym sklepie za samo łożysko na tylna piastę chcieli 480 zł. Tylko ze ja mam gala kombi a Ty jak widze sedana nie wiem czy tylne zawieszenie jest takie samo.
JaGrab3 - 09-12-2007, 22:07
POwinno byc takie samo, ew rózni sie sprezynami i amorami, łożysko wystepuje razem z piastą, nie wyeminia sie samego łożyska
Bury - 11-12-2007, 14:55
To trochę lipa,ale coż zrobic jak trzeba to trzeba kupi sie piaste tylko trzeba poszukać gdzie sensowna cena,bo z tego co widzialem to rozpietosci cenowe spore.
Poki co misiek stoi w garazu przygoptowany do przegladu.
Odezwal sie hydroregulator i synchronizatory troche daja znac,wiec ceramizer pojdzie w ruch.
Jutro mini diagnostyka co tam w kole stuka i wycieczka do sklepu z czesciami
wawer82 - 29-04-2008, 21:50
Podłączę się pod temat bo też mam problem z łożyskiem na tyle.
Huczy mi któreś łożysko i doszedłem że jedno z tyłu ma dość duży luz.
Czy można je dokręcić/dociągnąć żeby usunąć luz czy nie ma takiej możliwości i trzeba wymienić całą piastę?
Bury - 29-04-2008, 22:12
Piasta do wymiany.
Przed zakupem radzę poradzić się kogoś kto się zna,żeby nie kupić bubla.
Ja wymieniałem,ale coś zaczynają mnie dochodzić szumy z tego koła i chyba poleci reklamacja,jak to to,ale najpierw sobie popatrze,bo i tak będę musiał tarcze wymienić i reczny ponaciągać.
Moje pytanie czy części takiej firmy jak 555 są dobre jakościowo,bo tak słyszałem od sprzedawcy części do japończyków??
wawer82 - 29-04-2008, 22:33
Mam już zaklepaną piastę w sklepie. Kosztuje 280zł firmy OPTIMAL (chyba tak to sie pisze) Dobra niemiecka firma-tak powiedziano mi w sklepie...
Zakładał ktoś może taka piastę?
Anonymous - 30-04-2008, 08:46
Bury napisał/a: |
Moje pytanie czy części takiej firmy jak 555 są dobre jakościowo,bo tak słyszałem od sprzedawcy części do japończyków?? |
Jedne z najlepszych - często montowane fabrycznie u japońców.
piotrkor1 - 13-10-2009, 08:55
Panowie powiedzcie mi czym się różnią te dwie piasty:
1.http://yfrog.com/55byqdcoqbmkkgrhgookiqejlj
2.http://yfrog.com/4pdsc01491ej
Pytam z ciekawości.Chodzi mi o różnicę w tej zębatce u góry??
Nie wiem jak wkleić te obrazki z ImageShack?
robertdg - 13-10-2009, 09:16
Kompletne piasty zabudowy tył, wg mnie różnica jest producent, 2-ga wyglada jak KANACO, zas 1-a moze myc HERTH+BUSS JAKOPARTS, żeby wstawić obrazek, kopiujesz jego adres, po czym przy pisaniu posta wciskasz guziczek IMG, i wklejasz tam adres obrazka który skopiowales.
Wiecej info znajdziesz TUTAJ
tucci - 13-10-2009, 09:55
Ja za lozysko kola tylnego kompletne zaplacilem w intercars ok 120pln/ori japan ze znizkami oczywiscie 2 m-ce temu
Wymiana banalnie prosta.
piotrkor1 - 13-10-2009, 11:23
robertdg napisał/a: | Kompletne piasty zabudowy tył, wg mnie różnica jest producent, 2-ga wyglada jak KANACO, zas 1-a moze myc HERTH+BUSS JAKOPARTS, żeby wstawić obrazek, kopiujesz jego adres, po czym przy pisaniu posta wciskasz guziczek IMG, i wklejasz tam adres obrazka który skopiowales.
Wiecej info znajdziesz TUTAJ |
Dzięki za info,chyba już wiem na czym to polega.
Różnica między tym srebrnym izłotym(mały obrazek po prawej stronie?)Chodzi mi o górną zembatkę.
1[IMG]http://img200.images...der="0" alt="">
robertdg - 13-10-2009, 16:48
piotrkor1, ta zebatka, to oczywiscie bieznia dla czujnika abs, wyznaczajaca predkosc biegu kola, a jej szerokosc to widze zalezna jest od producenta ktory wypuszcza dany element, nie potrafie ci tego dokladniej sprecyzowac, dlaczego to jest tak wykonane, przeciez czujnik abs jest umieszczony w jednym miejscu w zwrotnicy kola, a piasty tyl od przodu wizualnie roznia sie glebokoscia osadzenia uchwytu montazowego do zwrotnicy kola. wiec sadze ze szerokosc tego pierscienia nie ma wiekszego znaczenia.
piotrkor1 - 13-10-2009, 17:40
Cytat: | nie ma wiekszego znaczenia. |
robertdg, Czyli zarówno 1, jak i drugą można założyć do galanta?
robertdg - 13-10-2009, 17:57
Najwidoczniej tak, ja patrzylem po katalogach i po zdjeciach w nich dostepnych, to jedyne co zauwazylem to jest roznica miedzy piasta przednia i tylna, a tak pozatym piasty dedykowane do Galanta z silnikami 2.0 i 2.5 z wyszczegolnieniem osi, choc osobiscie jak chcesz wymienic to zwroc uwage czy wyzsza bieznia abs nie bedzie o cos tarla, ale raczej nie powinna, tymbardziej jak w tyle nie masz napedu, jest wolna os.
Patrzylem w manualu, to jedyny problem jaki moze byc dla wyzszej biezni to glebokosc dekla oslaniajacego, masz to na zdjeciu, to co podpisane CAP, Rotor to jest bieznia dla czujnika ABS
|
|
|