To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Łożysko koła tylnego

Bury - 09-12-2007, 09:40
Temat postu: [EAxx] Łożysko koła tylnego
Wczoraj sibie przyjechałem moim EA2A do Polski.
Jazda OK,szybko i wygodnie.
Odezwało mi się łożysko w tylnym kole - mądry ten Misiek ,że takie rzeczy robi jak jadę do a nie z Polski ;)

Teraz pytanie da się wymienić samo łożysko czy będzie piasta??
Bardzo prosiłbym o namiary na jakieś sprawdzone sklepy internetowe w Polsce z częsciami.
Wiem,że istnieje opcja szukaj,ale mój dostęp dp netu jest teraz ograniczony.

Jeden sklep znam
intercars

Jacko1 - 09-12-2007, 12:12

Witam.
Ja ostatnio kupilem całą tylną piastę w JC za 250zł. Koszt według mmnie nie a duży i z wymianą mniej problemu. Dla porównania w tym samym sklepie za samo łożysko na tylna piastę chcieli 480 zł. Tylko ze ja mam gala kombi a Ty jak widze sedana nie wiem czy tylne zawieszenie jest takie samo.

JaGrab3 - 09-12-2007, 22:07

POwinno byc takie samo, ew rózni sie sprezynami i amorami, łożysko wystepuje razem z piastą, nie wyeminia sie samego łożyska
Bury - 11-12-2007, 14:55

To trochę lipa,ale coż zrobic jak trzeba to trzeba kupi sie piaste tylko trzeba poszukać gdzie sensowna cena,bo z tego co widzialem to rozpietosci cenowe spore.
Poki co misiek stoi w garazu przygoptowany do przegladu.
Odezwal sie hydroregulator i synchronizatory troche daja znac,wiec ceramizer pojdzie w ruch.
Jutro mini diagnostyka co tam w kole stuka i wycieczka do sklepu z czesciami :wink:

wawer82 - 29-04-2008, 21:50

Podłączę się pod temat bo też mam problem z łożyskiem na tyle.
Huczy mi któreś łożysko i doszedłem że jedno z tyłu ma dość duży luz.
Czy można je dokręcić/dociągnąć żeby usunąć luz czy nie ma takiej możliwości i trzeba wymienić całą piastę?

Bury - 29-04-2008, 22:12

Piasta do wymiany.
Przed zakupem radzę poradzić się kogoś kto się zna,żeby nie kupić bubla.
Ja wymieniałem,ale coś zaczynają mnie dochodzić szumy z tego koła i chyba poleci reklamacja,jak to to,ale najpierw sobie popatrze,bo i tak będę musiał tarcze wymienić i reczny ponaciągać.

Moje pytanie czy części takiej firmy jak 555 są dobre jakościowo,bo tak słyszałem od sprzedawcy części do japończyków??

wawer82 - 29-04-2008, 22:33

Mam już zaklepaną piastę w sklepie. Kosztuje 280zł firmy OPTIMAL (chyba tak to sie pisze) Dobra niemiecka firma-tak powiedziano mi w sklepie...
Zakładał ktoś może taka piastę?

Anonymous - 30-04-2008, 08:46

Bury napisał/a:

Moje pytanie czy części takiej firmy jak 555 są dobre jakościowo,bo tak słyszałem od sprzedawcy części do japończyków??


Jedne z najlepszych - często montowane fabrycznie u japońców.

piotrkor1 - 13-10-2009, 08:55

Panowie powiedzcie mi czym się różnią te dwie piasty:
1.http://yfrog.com/55byqdcoqbmkkgrhgookiqejlj
2.http://yfrog.com/4pdsc01491ej
Pytam z ciekawości.Chodzi mi o różnicę w tej zębatce u góry??
Nie wiem jak wkleić te obrazki z ImageShack?

robertdg - 13-10-2009, 09:16

Kompletne piasty zabudowy tył, wg mnie różnica jest producent, 2-ga wyglada jak KANACO, zas 1-a moze myc HERTH+BUSS JAKOPARTS, żeby wstawić obrazek, kopiujesz jego adres, po czym przy pisaniu posta wciskasz guziczek IMG, i wklejasz tam adres obrazka który skopiowales.

Wiecej info znajdziesz TUTAJ

tucci - 13-10-2009, 09:55

Ja za lozysko kola tylnego kompletne zaplacilem w intercars ok 120pln/ori japan ze znizkami oczywiscie 2 m-ce temu :wink:
Wymiana banalnie prosta.

piotrkor1 - 13-10-2009, 11:23

robertdg napisał/a:
Kompletne piasty zabudowy tył, wg mnie różnica jest producent, 2-ga wyglada jak KANACO, zas 1-a moze myc HERTH+BUSS JAKOPARTS, żeby wstawić obrazek, kopiujesz jego adres, po czym przy pisaniu posta wciskasz guziczek IMG, i wklejasz tam adres obrazka który skopiowales.

Wiecej info znajdziesz TUTAJ

Dzięki za info,chyba już wiem na czym to polega.
Różnica między tym srebrnym izłotym(mały obrazek po prawej stronie?)Chodzi mi o górną zembatkę.
1[IMG]http://img200.images...der="0" alt="">

robertdg - 13-10-2009, 16:48

piotrkor1, ta zebatka, to oczywiscie bieznia dla czujnika abs, wyznaczajaca predkosc biegu kola, a jej szerokosc to widze zalezna jest od producenta ktory wypuszcza dany element, nie potrafie ci tego dokladniej sprecyzowac, dlaczego to jest tak wykonane, przeciez czujnik abs jest umieszczony w jednym miejscu w zwrotnicy kola, a piasty tyl od przodu wizualnie roznia sie glebokoscia osadzenia uchwytu montazowego do zwrotnicy kola. wiec sadze ze szerokosc tego pierscienia nie ma wiekszego znaczenia.
piotrkor1 - 13-10-2009, 17:40

Cytat:
nie ma wiekszego znaczenia.

robertdg, Czyli zarówno 1, jak i drugą można założyć do galanta?

robertdg - 13-10-2009, 17:57

Najwidoczniej tak, ja patrzylem po katalogach i po zdjeciach w nich dostepnych, to jedyne co zauwazylem to jest roznica miedzy piasta przednia i tylna, a tak pozatym piasty dedykowane do Galanta z silnikami 2.0 i 2.5 z wyszczegolnieniem osi, choc osobiscie jak chcesz wymienic to zwroc uwage czy wyzsza bieznia abs nie bedzie o cos tarla, ale raczej nie powinna, tymbardziej jak w tyle nie masz napedu, jest wolna os.

Patrzylem w manualu, to jedyny problem jaki moze byc dla wyzszej biezni to glebokosc dekla oslaniajacego, masz to na zdjeciu, to co podpisane CAP, Rotor to jest bieznia dla czujnika ABS




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group