To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Runner Techniczne - Silnik 4G93 DX5642

Anonymous - 19-12-2007, 20:48
Temat postu: Silnik 4G93 DX5642
witam
Może ktoś mi powie co to za silnik.Mam MSR 1.8kat+gaz,gdzie się znajduje sonda lambda,na kolektorze jej nie ma.Jest założona jakaś sonda lambda mini E8*67R01*3512.
Proszę o pomoc może ktoś mi powie co oznaczają te oznaczenia.
Z poważaniem Jurek

ronetto - 24-12-2007, 01:23

cze . silnik 4G93 . wiem gdzie jest umnie ta sonda . tez nie mam jej na kolektorze a zaraz przed katalizatorem . ma 4 przewody. ostatnio wymienialem i pasuje uniwersalna a te symbole co podales to niewiem co to . kup 4-przewodowo uniwersalna ponoc NTK najlepsze i jak dobrze poczytasz instrukcje w pudelku to podlaczysz. moze byc tylko problem z kolorami kabli pewnie sie beda roznic o tych w samochodzie ale mozesz to latwo sprawdzic. dwa z nich sa od podgrzewania sondy i sa w jednakowym kolorze ,podlaczasz je do sondy do przewodow ktore maja tez jednakowy kolor. potem musisz sprawdzic ktory z kolorow jest masa. wez najprostrzy miernik ustaw na mierzenie oporu , czarna elektrode przytknij do masy auta a czerwona do jednego z dwoch pozostaly przewodow, jak opor bedzie rowny zero (moze byc okolo 4-5 omow) to znaczy ze to masa ktora podlaczysz do masy w sondzie a to masz okreslone w instrukcji montarzu .
ostatni kabel to juz wiadomo jak podlaczyc.

moze sie rozpisalem nie potrzebnie bo nie pytales jak wymienic i moze malo zrozumiale sie wyrazilem ale jak by co to na maila dawaj. pozdrowienia

Anonymous - 24-02-2008, 18:07
Temat postu: Sonda
ronetto napisał/a:
cze . silnik 4G93 . wiem gdzie jest umnie ta sonda . tez nie mam jej na kolektorze a zaraz przed katalizatorem . ma 4 przewody. ostatnio wymienialem i pasuje uniwersalna a te symbole co podales to niewiem co to . kup 4-przewodowo uniwersalna ponoc NTK najlepsze i jak dobrze poczytasz instrukcje w pudelku to podlaczysz. moze byc tylko problem z kolorami kabli pewnie sie beda roznic o tych w samochodzie ale mozesz to latwo sprawdzic. dwa z nich sa od podgrzewania sondy i sa w jednakowym kolorze ,podlaczasz je do sondy do przewodow ktore maja tez jednakowy kolor. potem musisz sprawdzic ktory z kolorow jest masa. wez najprostrzy miernik ustaw na mierzenie oporu , czarna elektrode przytknij do masy auta a czerwona do jednego z dwoch pozostaly przewodow, jak opor bedzie rowny zero (moze byc okolo 4-5 omow) to znaczy ze to masa ktora podlaczysz do masy w sondzie a to masz okreslone w instrukcji montarzu .
ostatni kabel to juz wiadomo jak podlaczyc.

moze sie rozpisalem nie potrzebnie bo nie pytales jak wymienic i moze malo zrozumiale sie wyrazilem ale jak by co to na maila dawaj. pozdrowienia



witam
Znalazłem dzięki za pomoc!!
JJ



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group