L200 Techniczne od 2006r - 4x4 w automacie
Anonymous - 03-01-2008, 22:14 Temat postu: 4x4 w automacie Z wiazku z nowym nabyciem L200 w automacie mam pytanie czy jadąc na napedzie 4x2 moge bez przeszkód dołączać napęd w czasie jazdy 4x4 i odwortnie według uznania czy należy sie zatrzymać i wtedy dołączać lub wyłączać.
Anonymous - 03-01-2008, 22:15
Mozesz podczas jazdy dolaczyc naped przedniej osi, instrukcja podaje ze do 100 km/h jadac.
Anonymous - 03-01-2008, 22:19
tylko podczas jazdy próbnej srednio nam to wychodziło a serwisant mi powiedział że zawsze będzie lepiej zrobić to na postoju
Anonymous - 03-01-2008, 22:21
A w jaki sposob to robiliscie? Wszystkie czynnosci.
Anonymous - 03-01-2008, 22:27
jazda po szosie z 80km/h i potem próba włożenia małą roczką 4H (oczywiście auto testowe) nie zapalał sie wskażnik 4H dopiero bo zatrzymaniu włożył bieg na N wpiłł 4H i potem D i ruszyliśmy
Anonymous - 03-01-2008, 22:48
Nigdy osobiscie nie mialem z tym problemu zawsze wlacza sie 4x4 do 80 Km/h
Anonymous - 03-01-2008, 22:55
Jeśli mozesz powiedz mi praktycznie jak powinna przebiegąc kolejność czynności podczas przejścia z tylnego napędu na 4x4 bo wiesz mam dopiero 15km przebiegu i troche pękam i brak doświdczenia
Anonymous - 03-01-2008, 23:03
Jednym slowem z wyczuciem Testowalm u znajomego na wsi ktory posiada fajna gorke 35 C nachylenia wszystkie napedy , w terenie max do 20 km /h zmiana z 4x2 na 4x4 bez problemu , nie bój sie uzyc delikatnie sily , u mnie wszystko wchodzi jak w instrukcji a mam dopiero 3600 km na liczniku
Anonymous - 04-01-2008, 08:53
Witam, ja też mam taki modelik z AT i mam podobny problem to znaczy przy jezdzie 4x2 (bez względu na prędkość) jest problem z wrzuceniem na 4x4 - skrzynia zaczyna zgrzytać i nie chce jej zmuszac na siłę do 4x4. Na postoju lub przy wolnej jeździe na N wchodzi bez problemu. Jestem w serwisie pod koniec grudnia to się popytam....
Gene - 04-01-2008, 09:28
Instrukcja opis przy skrzyni biegow manualnej
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=17970
jest to dziwny obiaw bo te napedy 2H <-> 4H powinny sie przelaczac bez problemu do predkosci (producent) 100 km/h.
Witold_Rybarz - 04-01-2008, 10:22
robiłem to sporadycznie i tylko dla samego faktu przełączania (jeżdzę cały czas 4x4)
ale zgrzyta jeśli nie ujmiesz nogi z gazu ,
ujęcie- przełączenie- dodanie i zawsze było ok
HugoOrmo - 04-01-2008, 12:04
Witam,
na drzwiach kierowcy i w instrukcji napisane jest, ze przed przelaczeniem nalezy zdjac noge z gazu...widac od razu pomaga. Czasami mi takze zdazalo sie, ze 2H->4H cos tam nie banglało ale wydaje mi sie, ze to tak jak ze wstecznym (mialem to czasami w Almerze) nie chcial wskoczycwiec wystarczylo doslownie pare cm sie stoczyc aby wszedl...
pzdr
Anonymous - 04-01-2008, 13:07
co prawda przelaczalem napedy przy predkosci ok.30 ale zawsze nawet wtety na momet wrzucalem bieg na N i reuktor do przodu potem znowu D I CACY
Gene - 04-01-2008, 13:36
a mozna w czasie jazdy wrzucac neutral i wlaczac reduktor!!!
Anonymous - 04-01-2008, 13:50
Mnie sie to udaje i wchodzi jak maslo bez zgrzytow.chodzi oczywiscie o przelaczanie na 4x4
|
|
|