[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E34A 1.8TD] kontrolka ręcznego + pompo wtryskiwacze
Anonymous - 05-01-2008, 18:22 Temat postu: [E34A 1.8TD] kontrolka ręcznego + pompo wtryskiwacze Witam,
jestem szczęśliwym posiadaczem Galanta (91r 1,8TD), super samochodzik, ale jest coś co chodzi mi po głowie, przyznam się że jestem kompletnym laikiem w naprawach samochodów, więc proszę o wyrozumiałość , do rzeczy, dwie sprawy:
1. kontrolka ręcznego - zapala mi się kontrolka ręcznego i gaśnie dopiero po przejechaniu kilku kilometrów jak silnik się rozgrzeje (oczywiście ręczny nie jest zaciągnięty), sprawdzałem poziom płynu hamulcowego i jest ok, więc co może być przyczyną?
2. wiem (od poprzedniego właściciela), że do wymiany lub regulacji są pompo wtryskiwacze (samochodzik spala mi przez to trochę więcej ropy, możliwe?), chciałbym to zrobić, więc czy może ktoś z okolicy Trójmiasta może polecić jakiś dobry warsztat?
Z góry dziękuje za odpowiedź
pozdrawiam
sampler - 05-01-2008, 18:35
a jaki przebieg auta ? Wtryski w dieslu wytrzymuja 400 tys. Jedynie trzeba je regulowac co jakis czas. Cena nowej koncowki to 140 zl za orginal Denso
Anonymous - 05-01-2008, 18:40
przebieg to prawie 300tyś, czy to możliwe że przez to pali więcej?
Maretzky85 - 05-01-2008, 18:59
tstark napisał/a: | 1. kontrolka ręcznego - zapala mi się kontrolka ręcznego i gaśnie dopiero po przejechaniu kilku kilometrów jak silnik się rozgrzeje (oczywiście ręczny nie jest zaciągnięty), sprawdzałem poziom płynu hamulcowego i jest ok, więc co może być przyczyną? |
Klocki hamulcowe do wymiany zapewne
jacek11 - 05-01-2008, 21:01
Jak facet jeżdził na opale(co się często zdaża)to całkiem możliwe że są wykończone.Z drugiej strony,to nie wiadomo czy zegar nie jest cofany.
sampler - 06-01-2008, 10:28
Generalnie w miare przebiegu zmniejsza sie cisnienie wtrysku a zatem wtryskiwacze szybciej puszczaja (leja) i autko bedzie wiecej palic. Rada moja jest taka. Jedz do speca od ustawiania wtryskow niech je wykreci ogladnie (jak beda zuzyte wtedy wymiania) wyczysci, i ustawi. W twoim aucie cisnienie wtrysku powinno wynosic 120-130 bar. Przy okazji mozesz sprawdzic kompresje na cylindrach powinno byc od 19,2 do 27 bar'ów.
Anonymous - 06-01-2008, 15:16
dzięki wszystkim za rady, pozostaje mi tylko jedno, znaleźć jakiegoś speca, może ktoś może kogoś polecić z okolicy trójmiasta?
pozdrawiam
Tomek
[ Dodano: 06-01-2008, 15:24 ]
ah i jeszcze jedno, czy ktoś może wie gdzie można znaleźć user manual do tego modelu, bo szukając znalazłem tylko service manual, z góry dzieki
WeinMaster - 11-01-2008, 12:39
a co do pytania o świecącą się kontrolkę ręcznego, to mam pytanie:
Zaciągasz zimą ręczny na noc ?
U mnie tak bylo 2 razy jak zaciągnąłem na mroźną noc ręczny. Po 10 km przestała się świecić kontrolka, teraz zostawiam na biegu .
Anonymous - 11-01-2008, 14:06
WeinMaster napisał/a: | U mnie tak bylo 2 razy jak zaciągnąłem na mroźną noc ręczny. Po 10 km przestała się świecić kontrolka, teraz zostawiam na biegu . |
u mnie chyba niestety to nie to, bo nawet przy +8 jest to samo, wiec chyba to jednak klocki, bede musial pojechac do mechaniora jakiegos..
|
|
|