To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - [MSS DID] SILNIK Chip DiD vs Gwarancja

Zwierzu - 13-03-2006, 16:49
Temat postu: [MSS DID] SILNIK Chip DiD vs Gwarancja
Witam serdecznie!!

Mam MSS 1.9DID i chetnie bym zrobil chip tuning. Jednak mam co do tego pewne watpliwosci. Chodzi dokladniej o gwarancje ktora bedzie trwala jeszcze 2 lata, jak to wyglada w praktyce moze ktos juz przerabial ten temat?
Druga sprawa to to ze na ebay mozna znalezc cos takiego jak chip tuning BOX do DID i kosztuje okolo 800zl jak to sie ma do 2tys ktorych zadaja w Polsce warsztaty zajmujace sie montazem?

Za wszelkie informacje bede baaardzo wdzieczny.

Dziekuje i pozdrawiam.


PS. Mieszkam na Tarchominie moze polecicie mi serwis mitsubishi bo mam jakas uszczelke do wymiany i nie bardzo wiem gdzie pojechac.

Hubeeert - 13-03-2006, 16:58

Serwis w Warszawie - AutoGT www.autogt.pl
Omijać Alianz Auto i MitCar

Chip powoduje utratę gwarancji. Możliwe jest jednak (Masters www.tdi-tuning.pl to oferuje) wgrywanie ori softu gdy jedziesz na przegląd.

Anonymous - 13-03-2006, 20:59

Hubeeert napisał/a:
Serwis w Warszawie - AutoGT www.autogt.pl
Omijać Alianz Auto i MitCar


A dlaczego niby omijać Mitcar??

Ja mam bardzo średnie doświadczenia z AutoGT. Mitcar jest ponoć technicznie najlepszy (to nie jest moja opinia tylko kogoś z MCC). Natomiast Mitcar jest marketingowo do d... Tzn po prostu w serwisie są nieuprzejmi. Czyli odwrotnie niż w AutoGT.

Grześku - 14-03-2006, 16:32

Załatw sprawę w Mastersie, jak coś Ci (odpukać w niemalowane) się przytrafi to przed naprawą wgrywają Ci orisoft i po kłopocie.
Miałem naprawę gwarancyjną i dwa przeglądy po chipowaniu i nikt w serwisie nic nie mówił.

Anonymous - 15-03-2006, 08:01

Grześku napisał/a:
Miałem naprawę gwarancyjną i dwa przeglądy po chipowaniu i nikt w serwisie nic nie mówił.

Tak samo jest z instalacją gazową... Nic ci servis nie powie
ale poamiętaj że miło jest do momentu jakiejś awarii
która ma bezpośredni związek z twoją przeróbką.
Jak Ci turbinke wywali i servis "chipa namierzy" to możesz
o gwarancji zapomnieć. Co pawda lepiej było kiedy w pewnym
"francuskim" servisie na bicie koła mechanik zawyrokował
że ma instalacje gazową :wink:

Anonymous - 15-03-2006, 08:14

a kto udowodni chipa lub wirusa?
jedz zamontuj (choc ja chipa bym sobie darowal) tzn wgraj program i sobie glowy nie zawracaj gwarancja, jakby co to, sobie wgrasz serie lub wypniesz chipa.

Grześku - 15-03-2006, 08:33

arturro napisał/a:
sobie wgrasz serie lub wypniesz chipa.

dokładnie, wymiana oprogramowania nie pozostawia po sobie śladów w postaci "logów systemowych". Jak coś padnie to wymiana softu na ori i naprawa gwarancyjna bez mrugnięcia okiem.
Jackie - nie czytaj tego :mrgreen:

Anonymous - 15-03-2006, 08:57

Grześku napisał/a:
arturro napisał/a:
sobie wgrasz serie lub wypniesz chipa.

dokładnie, wymiana oprogramowania nie pozostawia po sobie śladów w postaci "logów systemowych". Jak coś padnie to wymiana softu na ori i naprawa gwarancyjna bez mrugnięcia okiem.
Jackie - nie czytaj tego :mrgreen:


jacek nie musi on to wie :D zreszta co moze sie stac od wiekszej mocy i momentu? sprzedglo moze sie zjarac ktore i tak nie podlega gwarancji?

Zwierzu - 15-03-2006, 10:46
Temat postu: Chyba sie zdecyduje.
W swietle wypowiedzi szanownych klubowiczy rozumiem ze odpada chipowanie w Niemczech ze wzgledow zwiazanych z odlegloscia i ewentualnym wgraniem softu w przypadku jakiejs awarii. Czy orientuje sie ktos jakie przyspieszenie mozna osiagnac dzieku takiemu chipowi w moim autku? Generalnie musze powiedziec ze i tak calkiem przyjemnie sie zbiera ale coz zawsze moze byc lepiej:)

Mam jescze jedno pytanko co do komputera mam wrazenie ze pokazuje glupoty wzgledem spalania 8,9- 11,9 w zaleznosci od odleglosci jakie musze pokonac ( a takze w zaleznosci od cisniecia w gaz )czesto silnik nawet nie zdazy sie do konca nagrzac i czy ma jakis wplyw na to oslona silnika ktorej u mnie (jeszcze) nie ma? Chodzi o taka blache od dolu silnika.Dodam ze do pracu mam 10km. Aha jak jechalem w trasie tak 120 to spalil mi 5,8 maxymalnie. Moze ja cos zle ustawiam w tym komputerku?:)

Dodatkowo przy wrzuceniu jedynki i ruszaniu slysze odglos przez doslownie sekunde takiego telepania ( nie ma to zwiazku z silnikiem raczej) tak jak by jakis plastik sie telepal czy cos takiego. Ciezko mi sie wypowiedziec dokladniej bo smigam dopiero 3tygodnie moim misiem. Licze ze to jakas typowa akcja dla tego modelu.

Dodatkowo mial bym goraca prosbe o zalaczenie zdjecia z podlokietnikiem bo chcial bym dokupic tyle ze nawet nie wiem jak wyglada i nie bardzo mam okazje gdzies podejrzec.
W serwisie powiedzieli mi ze podlokietnik kosztuje 1200ZL!!!!! czy to normalne zeby kawalek plastiku tyle kosztowal? Zreszta jak chcialem kupic zaglowki to podali mi cene 1260zl za sztuke co one sa z platyny?(moje poprzedni wlasciciel gdzies posial-tylne).
Takze chce halogeniki dokupic ale juz sie balem zapytac o cene.

Bardzo dziekuje za wszelka pomoc.

P.S Super sie jezdzi i wcale nie zaluje ze kupilem MSS.

Potek - 15-03-2006, 13:05

Do mojego w serwisie za halogenki zaspiewali 2500 zł z montażem więc myślę, że tobie powiedzieli by mniej wiecej to samo. Poszukaj na Allegro tam bywają halogenki i zaślepki i cała reszta w normalnych cenach albo zapytaj Japaneze, namiary na niego znajdzesz na forum :)

A podłokietnik do MSS to o ile dobrze pamietam jest montowany do fotela kierowcy a nie tak jak w Carismach do tunelu środkowego. Nie wiem czy każdy fotel kierowcy jest przygotowany do takiego montażu, ale to może koledzy posiadający takie auto się wypowiedzą bo ja to tylko czasami jestem kierowcą w tym modelu.

W Mitcarze kupowałem auto... ale nie chce tego komentować bo nie ma co :evil:

Zwierzu - 25-03-2006, 14:49

Witam ponownie.

Chcial bym zmienic antenke a dokladniej bacik lecz nie moglem go odkrecic czy w MSS jest jakis patent?
Czy od innych samochodow mozna zainstalowac bat bo ten nie dosc ze jest z metrowy to wygina sie i prawde mowiac wyglada nie estetycznie.
Prosze o porade i z gory dziekuje:)

JCH - 25-03-2006, 14:59

Zwierzu napisał/a:
Chcial bym zmienic antenke a dokladniej bacik lecz nie moglem go odkrecic czy w MSS jest jakis patent?

Patentu żadnego nie ma. Zapiekło pewnie, szczególnie teraz po zimie. Też się tak kiedyś męczyłem stając przed myjnią. Jednak nie ma to jak siła kombinerek w palcach :mrgreen:

Grześku - 28-03-2006, 00:21

Spróbuj psiknąć jakimś penetratorem, nawet ogólnodostępnym WD40.
Tylko wcześniej tak profilaktycznie osłoń lakier, z chemią nigdy nic nie wiadomo ;)

Zwierzu - 29-03-2006, 14:12

Witam

No to dalem do pieca bo antenka sie najzwyczajniej ukrecila. No i w zwiazku z tym mam pytanie:)
Ten plastik do ktorego jest wkrecana antenka - czy mozna go wyjac bo musze zrobic nowy gwint (jasny gwint) i wstawie taka zgrabna antenke z mojej sluzbowej Corolli:)

Pozdrawiam

MariuszZ - 29-03-2006, 23:57

Jeśli chodzi o podłokietnik, to jest tak jak pisze Potek- mocowany jest do fotela kierowcy. Wygląda mniej więcej tak:
Czy da się zamocować do każdego fotela nie wiem, ale nawet jeśli, to zabawy z tym musi być sporo. Możesz ew. pomyśleć nad alternatywą w postaci podłokietnika mocowanego do tunelu- na Allegro znalazłem jeden "dedykowany" do SS. Kojarzę, że na forum MMC (tym zamkniętym), ktoś pisał, że takowy zakupił- możesz poszukać w archiwum.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group