To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - 6a12tt-tanie

Anonymous - 22-01-2008, 00:56
Temat postu: 6a12tt-tanie
W którymś z tematów ktoś kiedyś pytał o tą motorownię, pojawiła się na ebay więc umieszczam linka:

http://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItem

Hubeeert - 22-01-2008, 00:57

autoR, ;-) nie ten dział. W Chcę kupić Galanta rozmawiamy o Galach które chcemy kupić ;-)
Anonymous - 22-01-2008, 00:59

To proszę przenieś tam gdzie powinno być , przepraszam.


P.S. Jest to taki rodzynek, że musiałem działać szybko.

Hubeeert - 22-01-2008, 01:25

autoR napisał/a:
To proszę przenieś tam gdzie powinno być

Przeniosłem od razu
autoR napisał/a:
przepraszam
nie ma za co
autoR napisał/a:
. Jest to taki rodzynek, że musiałem działać szybko
Nie jest tak wesoło. Nie ma ECU i wiązki...
Bartek - 22-01-2008, 07:24

Bardzo rodzynek.... ktoś nie basdzo wie co sprzedaje..... w ogóle jeżeli pochodzi z Gala to z E5 ....bo ma skrzynię po stronie pasażera

Najprawdopodobniej jest to 6a11tt

Anonymous - 22-01-2008, 07:27

Hubeeert napisał/a:

Nie jest tak wesoło. Nie ma ECU i wiązki...


Ale jest odpowiednik wolnossący więc z niego ECU i wiązka
+ świnka i po problemie :mrgreen:
Dla chcącego nic trudnego. jego stan jest powalający, przeważnie widuje się je w postaci "skwareczka".

Bartek - 22-01-2008, 07:34

autoR napisał/a:
Ale jest odpowiednik wolnossący więc z niego ECU i wiązka
+ świnka i po problemie :mrgreen:


przepraszam - masz pojęcie o czym piszesz???

Anonymous - 22-01-2008, 07:34

Bartek napisał/a:
Bardzo rodzynek.... ktoś nie basdzo wie co sprzedaje..... w ogóle jeżeli pochodzi z Gala to z E5 ....bo ma skrzynię po stronie pasażera

Najprawdopodobniej jest to 6a11tt


Dokładnie rodzyn po taniości, i z E5, 6a12tt ma po stronie pasażera w odróżnieniu od 6a13tt z kolejnej generacji.

[ Dodano: 22-01-2008, 07:37 ]
Bartek napisał/a:
autoR napisał/a:
Ale jest odpowiednik wolnossący więc z niego ECU i wiązka
+ świnka i po problemie :mrgreen:


przepraszam - masz pojęcie o czym piszesz???


Oto przykład:
http://www.streetracing.p...&st=20&start=20
Motorownie załatwiłem chłopakom prosto z Japonii, wszyscy się jej bali bo bez ECU i kabli.
Jak pisałem dla chcącego nic trudnego...
Zawsze możesz użyć megasquirta. Też tani sprzęt a działa w polskich warunkach.

Tak obsługujemy też nissanowskie motorownie turbodoładowane(komp od wolnossaka + świnia)...więc nie widzę problemu w przypadku mitsu. Motorownie ze zmennymi fazami rozrządu możesz obsłużyć od odpowiedników bez a fazy załączać np. ecumasterem.

P.S. Nie ma takiej motorowni której nie idzie odpalić. Ograniczać nas może brak wiedzy, doświadczenia lub kasy zwłaszcza jeżeli nie robimy tego sami.

Anonymous - 24-01-2008, 16:45

witam, to ja kiedyś poruszyłem wątek 6A12tt
http://www.mitsubishi-gra...ighlight=6a12tt

silniczek wygląda naprawdę ładnie, ale galant E54A (6A12), to FWD, a vr4 ma 4WD.
To jak, 240KM i napęd z przodu? :twisted:

Teoria: silnik, wiązka i ECU z mojego 6A12, montaż, świnia. Ewentualne koszta?

Anonymous - 24-01-2008, 16:50

Poszło PW.
Hubeeert - 24-01-2008, 18:09

autoR, jakby nie ta bajka. Z tym, że wszystko świnią albo megasiurkiem.
Wiązki są inne(i ta z wolnossaka jest powiedzmy to uboższa o ładnych kilka czujników itp), ECU z wolnossaka nie ma możliwości zmiany programu (zwykły ROM) a tak poza wszystkim jak chodzi o SWAP i ECU oraz wiązki to z Bartkiem bym się raczej nie kłócił ;-)

Anonymous - 24-01-2008, 18:32

Ja się z nikim nie kłócę. Twierdzę, że nie widzę problemu aby zapodać i bez oryginalnego ECU. A o szczegółach nie będę się rozpisywał.
Hubeeert - 24-01-2008, 18:52

Czarek - emotki czytaj ;-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group