Galant VR4 E88A 92-96 - 6a12tt-tanie
Anonymous - 22-01-2008, 00:56 Temat postu: 6a12tt-tanie W którymś z tematów ktoś kiedyś pytał o tą motorownię, pojawiła się na ebay więc umieszczam linka:
http://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItem
Hubeeert - 22-01-2008, 00:57
autoR, nie ten dział. W Chcę kupić Galanta rozmawiamy o Galach które chcemy kupić
Anonymous - 22-01-2008, 00:59
To proszę przenieś tam gdzie powinno być , przepraszam.
P.S. Jest to taki rodzynek, że musiałem działać szybko.
Hubeeert - 22-01-2008, 01:25
autoR napisał/a: | To proszę przenieś tam gdzie powinno być |
Przeniosłem od razu autoR napisał/a: | przepraszam | nie ma za co
autoR napisał/a: | . Jest to taki rodzynek, że musiałem działać szybko | Nie jest tak wesoło. Nie ma ECU i wiązki...
Bartek - 22-01-2008, 07:24
Bardzo rodzynek.... ktoś nie basdzo wie co sprzedaje..... w ogóle jeżeli pochodzi z Gala to z E5 ....bo ma skrzynię po stronie pasażera
Najprawdopodobniej jest to 6a11tt
Anonymous - 22-01-2008, 07:27
Hubeeert napisał/a: |
Nie jest tak wesoło. Nie ma ECU i wiązki... |
Ale jest odpowiednik wolnossący więc z niego ECU i wiązka
+ świnka i po problemie
Dla chcącego nic trudnego. jego stan jest powalający, przeważnie widuje się je w postaci "skwareczka".
Bartek - 22-01-2008, 07:34
autoR napisał/a: | Ale jest odpowiednik wolnossący więc z niego ECU i wiązka
+ świnka i po problemie |
przepraszam - masz pojęcie o czym piszesz???
Anonymous - 22-01-2008, 07:34
Bartek napisał/a: | Bardzo rodzynek.... ktoś nie basdzo wie co sprzedaje..... w ogóle jeżeli pochodzi z Gala to z E5 ....bo ma skrzynię po stronie pasażera
Najprawdopodobniej jest to 6a11tt |
Dokładnie rodzyn po taniości, i z E5, 6a12tt ma po stronie pasażera w odróżnieniu od 6a13tt z kolejnej generacji.
[ Dodano: 22-01-2008, 07:37 ]
Bartek napisał/a: | autoR napisał/a: | Ale jest odpowiednik wolnossący więc z niego ECU i wiązka
+ świnka i po problemie |
przepraszam - masz pojęcie o czym piszesz??? |
Oto przykład:
http://www.streetracing.p...&st=20&start=20
Motorownie załatwiłem chłopakom prosto z Japonii, wszyscy się jej bali bo bez ECU i kabli.
Jak pisałem dla chcącego nic trudnego...
Zawsze możesz użyć megasquirta. Też tani sprzęt a działa w polskich warunkach.
Tak obsługujemy też nissanowskie motorownie turbodoładowane(komp od wolnossaka + świnia)...więc nie widzę problemu w przypadku mitsu. Motorownie ze zmennymi fazami rozrządu możesz obsłużyć od odpowiedników bez a fazy załączać np. ecumasterem.
P.S. Nie ma takiej motorowni której nie idzie odpalić. Ograniczać nas może brak wiedzy, doświadczenia lub kasy zwłaszcza jeżeli nie robimy tego sami.
Anonymous - 24-01-2008, 16:45
witam, to ja kiedyś poruszyłem wątek 6A12tt
http://www.mitsubishi-gra...ighlight=6a12tt
silniczek wygląda naprawdę ładnie, ale galant E54A (6A12), to FWD, a vr4 ma 4WD.
To jak, 240KM i napęd z przodu?
Teoria: silnik, wiązka i ECU z mojego 6A12, montaż, świnia. Ewentualne koszta?
Anonymous - 24-01-2008, 16:50
Poszło PW.
Hubeeert - 24-01-2008, 18:09
autoR, jakby nie ta bajka. Z tym, że wszystko świnią albo megasiurkiem.
Wiązki są inne(i ta z wolnossaka jest powiedzmy to uboższa o ładnych kilka czujników itp), ECU z wolnossaka nie ma możliwości zmiany programu (zwykły ROM) a tak poza wszystkim jak chodzi o SWAP i ECU oraz wiązki to z Bartkiem bym się raczej nie kłócił
Anonymous - 24-01-2008, 18:32
Ja się z nikim nie kłócę. Twierdzę, że nie widzę problemu aby zapodać i bez oryginalnego ECU. A o szczegółach nie będę się rozpisywał.
Hubeeert - 24-01-2008, 18:52
Czarek - emotki czytaj
|
|
|