To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L300 - L300 4x4- krok po kroku

Anonymous - 29-01-2008, 13:37
Temat postu: L300 4x4- krok po kroku
Witam! Nie chce się rozpisywać. Sprawa dotyczy Mitsubishi L300 4wd. Poszukiwaliśmy tego modelu dość długo. Aż trafił się w Niemczech takowy. Jeden mankament to fakt, ze autko było lekko uderzone z przodu na wysokości lampy. Okazało się to dość kłopotliwym problemem. Zaczęło się poszukiwanie części itp. Zakupiliśmy całą karoserie tylko ze w wersji z kierownica po prawej stronie. Auto jeszcze miało dach z łóżkiem, który postanowiliśmy zdjąć co by nie kołysało na wietrze:). Także przeróbek i kombinacji dość sporawo. Będę zamieszczał fotki na których będzie widać postępy w reinkarnacji. Czeka nas dużo pracy i nakładów finansowych, ale czego nie zrobi prawdziwy miłośnik tej marki! Autko mechanicznie jest OK. a resztę doprowadzi się do stanu idealnego



























...



...



...










CDN...

Anonymous - 29-01-2008, 13:47

Mnie osobiście podoba się L300 i nawet był okres (przed kupnem MSS), że oglądałem się za takim modelem. Niestety w ocenie mojej Pani ten Misiek jest okropny, więc stanęło na MSS :wink:
Dla mnie to fajna furka - nie za duża, nie za mała - w sam raz na wakacyjne wypady z rodzinką. Pamiętam, że kiedyś był do kupienia na Allegro czarny L300 w pełnym wypasie, tylko cena była z lekka kosmiczna 18000 zł.

Z zainteresowaniem będę śledził postęp prac :wink:

Anonymous - 31-01-2008, 15:00
Temat postu: Re: L300 4x4- krok po kroku
Ło! No to grauluję i życzę sukcesu! Nie ma to jak samemu robić sobie furkę od podstaw :wink:
Jakbyś chciał się pozbyć ramki przedniej szyby (zwłaszcza górna część) albo tych wielkich lusterek to daj znac na PW.
W rozliczeniu moge dać np. szosowe opony 235/75-15" w bdb stanie, albo trochę mniejsze (nie pomnę teraz rozmiaru) zimówki.
Pozdrowiska

Anonymous - 31-01-2008, 19:12
Temat postu: Re: L300 4x4- krok po kroku
Poszukiwaliśmy tego modelu dość długo. Aż trafił się w Niemczech takowy...

Do niedawna takie autko (nawet kolor ten sam :) tylko z dachem, stało na szrocie w Gliwicach. Też trochę pokiereszowane bo się przewróciło. Było w miarę kompletne, ale ja wziąłem sobie silnik, a co potem nie wiem. Jeśli coś z niego się może przydać- proszę dać mi znać to podjadę, cyknę kilka zdjęć i podam telefon do nich.

Anonymous - 31-01-2008, 22:32
Temat postu: Re: L300 4x4- krok po kroku
maraspartyka napisał/a:
Jeśli coś z niego się może przydać- proszę dać mi znać to podjadę, cyknę kilka zdjęć i podam telefon do nich.


Dzieki bardzo!Ale po dosc ciezkich poszukiwaniach skompletowalismy wszystkie czesci. Pozostalo tylko to wszystko poskladac do kupy! Pozdrawiam

Anonymous - 24-03-2008, 00:38

Powodzenia w składaniu bryki!!! Niedługo czeka mnie podobna robota, szukam jakiegoś na części. Przedewszystkim drzwi bocznych i tylnich. Autko spisuje się naprawdę rewelacyjnie, więc trzeba o niego dbać. :wink:

[ Dodano: 25-03-2008, 22:06 ]
Witam!! mam pytanie? Na słupkach po zdjeciu pasów bezpieczeństwa znajdują się po obu stronach skrzyneczki niewiem jakie urządzenia są do nich podłączone ..L 300.

Anonymous - 18-04-2008, 13:28

tomek48 napisał/a:

[ Dodano: 25-03-2008, 22:06 ]
Witam!! mam pytanie? Na słupkach po zdjeciu pasów bezpieczeństwa znajdują się po obu stronach skrzyneczki niewiem jakie urządzenia są do nich podłączone ..L 300.


Po prawej stronie za pasami pasazera jest przekaznik od swiec zarowych. Nie chce wprowadzic w błąd, bo auto zlozylismy jakis czas temu, ale po lewej stronie nie ma zadnego urzadzenia.Pozdrawiam!

Anonymous - 02-05-2008, 21:56
Temat postu: Re: L300 4x4- krok po kroku
maraspartyka napisał/a:
Poszukiwaliśmy tego modelu dość długo. Aż trafił się w Niemczech takowy...

Do niedawna takie autko (nawet kolor ten sam :) tylko z dachem, stało na szrocie w Gliwicach. Też trochę pokiereszowane bo się przewróciło. Było w miarę kompletne, ale ja wziąłem sobie silnik, a co potem nie wiem. Jeśli coś z niego się może przydać- proszę dać mi znać to podjadę, cyknę kilka zdjęć i podam telefon do nich.
Prosba ,moglbys podac numer tel. do nich lub adres ?Pzdr
Anonymous - 22-07-2008, 13:44
Temat postu: dolot powietrza do filtra
Witam! Panowie może ktoś przesłać zdjęcie komory silnika w ktorej znajduje się filtr powietrza. Mój z Niemiec przyjechał z przerwanym przewodem doprowadzajacym powietrze do filtra i w tej chwili łapie powietrze nie z przed chłodnicy tylko z tej komory a to raczej niezdrowo bo powietrze ciepłe od silnika i kurz z pod kół. Kupiłem nowy filtr i chciałbym zobaczyć jak wygląda to w oryginale. A na razie połacze jakos. Będę wdzieczny. Pozdrawiam!

[ Dodano: 28-07-2008, 19:24 ]
Strasznie drętwo w temacie L300 4WD. Wlepiam kilka fotek na których widać końcowy efekt prac lub niekoniecznie bo jeszcze jakieś modyfikacje zostaną przeprowadzone. Mam kilka pytań odnośnie eksploatacji. Panowie ile pali to auto, bo zerwała mi się linka od prędkościomierza i nie mogę tego sprawdzić, ale wydaje mi się że sporawo pochłania. Z jakimi prędkościami się poruszacie? Jakie maksymalnie koła można zamontować? Jaka średnica felgi, profil i szerokość opony? Dzięki









Albert_N - 27-02-2009, 10:35

odkopuje temat, bo sie tu nic nie dzieje :?
Spalanie na kolach seryjnych, a wiec 215/80R15 ( 215R15 ) - 10/100 trasa z predkoscia 100-110 kmh, miasto 12/100
na kolach zimowych 225/75R15 ( nieco szersze, zblizona srednica ) 11/100 trasa przy predkosci 90-100, 12.5/100 miasto.
o rozmiarach kol napisalem Ci w innym watku.
Ponizej fotki kolegow z kanady :


na konkretym zestawie do liftu procomp i 31 cali

w kanadzie wystepuje kilka wersji wyposazeniowych ( chamonix, exceed, superexceed ) i wiekszosc fur to automaty. Natomiast obustronne drzwi wystepuja tylko w busach na rynki lewokierownicowe, mamy tez inne zderzaki- nieco dluzsze.

Anonymous - 16-03-2009, 08:19

Albert_N napisał/a:
na rynki lewokierownicowe, mamy tez inne zderzaki- nieco dluzsze.

...i jeszcze taką dodatkową poprzeczkę pod zderzakiem tylnym :wink:

mitsumotors4x4 - 08-01-2012, 12:51
Temat postu: Re: L300 4x4- krok po kroku
Dobra
l300 - 11-01-2012, 12:16

mitsumotors4x4 powiem Ci tyle ze jezdzilem Delicja i L300. W Ciezkim terenie L300 wypada duzo lepiej :) i L300 niema ramy. Fakt korozja sie pojawia ale najczesciej to tylko nadkola.
rozekg - 24-01-2012, 08:57

Obecnie autko wyglada tak jak na zdjeciu. wydaje mi sie ze l300 ma wiekszy przeswit niz space gear i lepiej sobie radzi w terenie. Moze w przyszlosci zrobie lift zawiechy i wrzuce na wieksze kola. Narazie pochloniety jestem renowacja 3000gt.

[URL=].[/URL]

rafał77 - 27-01-2014, 22:05

Witam!
Kolego rozekg jakiś czas temu kupiłem takie autko. Teraz przymierzam się do dopieszczenia mojego łazika i mam pytanie gdzie kupiłeś takie ładne felgi chromy, jaka była ich cena i jaki rozmiar "ET" wszedł bez przeróbek żeby nie wystawały poza nadkola?

Ps. to naprawdę jest super wózek :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group