To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Lancer CK0 - Coś tuka równomiernie w przednim zawieszeniu na łuku w lewo

danniell - 06-02-2008, 15:48
Temat postu: Coś tuka równomiernie w przednim zawieszeniu na łuku w lewo
Coś "tukocze" (tu tu tu tu tu tu tu tu) równomiernie w przednim zawieszeniu na gładkiej nawierzchni (tylko na głdkiej - być może na innej nie słychać - jest zagłuszone przez hałas z nawierzchni), gdy jadę lekko po łuku, ale tylko w lewo (gdy jadę prosto przestaje). Po stronie kierowcy - tak mi się bynajmniej wydaje. Co to może być ????
akbi - 06-02-2008, 15:56

drążek, łożysko ...
Anonymous - 06-02-2008, 17:16

Sprawdź przegub :wink:
Anonymous - 06-02-2008, 19:36

ja tez obstawiam przegub - zobacz czy guma nie jest pęknięta - jak jest to na 100% przegub
Anonymous - 07-02-2008, 00:22

a przy chamowaniu na zakręcie tez jest ten dźwięk?
danniell - 07-02-2008, 09:47

I przy hamowaniu i bez hamowania - identyczny dźwięk (można powiedzieć że hamowanie nie ma na to tukanie wpływu)

A jeśli chodzi o gumę na przegubie - hmmm ostatnio tam zerkałem - ale nic nie zauważyłem (może zerknę jeszcze raz).

Tak się zastanawiam czy to nie końcówka drążka...?

Albo źle wyważone koło - tzn od kupna jeszcze nie wyważałem zimówek - a to mój pierwszy sezon - ale czy to by miało wpływ na to tukanie???

[ Dodano: 07-02-2008, 10:01 ]
A jeśli chodzi o to tukanie to nie jest bardzo głośne - lekkie - ale słyszalne - i jak jadę z jakimś pasażerem to on też słyszy to tukanie (bo sprawdzałem).

Anonymous - 07-02-2008, 10:19

Co do opon- napewno sprawdzenie Ci nie zaszkodzi - tym bardziej że jeszcze tego nie robiłeś :!: :!: Ale jakby Ci opona biła to :!: uwierz mi że czułbyś to na kierownicy- drgania dość silne.

Co do wybicia końcówki drążka kiery to też miałbyś drgania na kierownicy, poza tym słyszałbyś stukania na jeździe na wprost również a nie tylko na zakręcie.........

Sprawdź dobrze gumę - wystarczy mała szparka na tych zagięciach aby piasek dostał sie do środka.... choć bywa też tak że guma jest cała a przegub porostu sie sypie w środku. Jak masz możliwośc to jedź gdzieś do mechanika to CI myślę że spokojnie sprawdzi.

Jak najlepiej sprawdzić przegub?? weź kogoś, otwórz okno i jeździć w koło(przy kierownicy skręconej na maxa) na jakimś placu- tak raz dwa usłyszysz który puka :wink:

danniell - 07-02-2008, 11:49

dm17 napisał/a:
Co do opon- napewno sprawdzenie Ci nie zaszkodzi - tym bardziej że jeszcze tego nie robiłeś :!: :!: Ale jakby Ci opona biła to :!: uwierz mi że czułbyś to na kierownicy- drgania dość silne.

Co do wybicia końcówki drążka kiery to też miałbyś drgania na kierownicy, poza tym słyszałbyś stukania na jeździe na wprost również a nie tylko na zakręcie.........


Tzn. te tukania są dość odczuwalne na kierownicy, tak więc nie wiem czy to nie końcówka drążka...

A przeguby sprawdzę tak jak proponujesz.

Anonymous - 07-02-2008, 11:57

Skoro czujesz na kierownicy to sprawdź również końcówki - wcześniej nie pisałeś o tym więc dlatego nikt o tym nie pisał :wink:

Pozdrawiam

Hugo - 07-02-2008, 13:38

A ja myślę, że kończą się klocki hamulcowe i tak tyka, bo nie odbija do końca.
Anonymous - 07-02-2008, 16:16

tez mi sie tak wydaje, ale warto zawsze sprawdzić reszte zawiechy przy okazji
danniell - 12-02-2008, 09:52

A jednak - po wyważeniu przednich kół zupełna cisza - nareszcie...
PROBLEM rozwiązany :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group