To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Niestabilna jazda przy 5 tys. obrotów

Anonymous - 09-02-2008, 07:24
Temat postu: Niestabilna jazda przy 5 tys. obrotów
Cześć,

Ostatnio mój gal dziwnie zachowuje się przy 4,5 - 6 tys obrotów. Ewidentnie czuję że rzuca nim na boki. Tarcze zegarów podczas szybkiego przyspieszania rytmicznie chodza w lewo i prawo i nie jest to złudzenie. Co ciekawe, jak jade szybko np. 140 , ale obroty nie sa wysokie wszystko jest super. Problem pojawia sie wyłącznie podczas dynamicznego przyspieszania. Przy 5 tys obrotów i małych prędkościać jest to dużo słabiej odczuwalne. Obstawiałem jeden z przegubów wewnętrznych, ale te wydaja się być zdrowe. Acha i jeszcze jedna wskazówka ... jak stoje na światłach na drive i na hamulcu to lekko drzy mi kierownica (3.0 V6 w automacie). na neutralu nie drży, ale może lekko musi drżec przy załaczonym drivie i nie jest to żadna dysfunkcja ... w sumie jest obciążenie.

Będe wdzięczny za wszelkie sugestie - nie wiem już co sprawdzać, bo jak tu jeździć nie wkrecając gala na 5 tys obrotów :)

Pozdrawiam,
Tomek

Tomek15 - 09-02-2008, 08:11

Sprawdz poduchy silnika ,możliwe że jakaś ci padła.
Walnięty przegub będzie trzaskał podczas skęcania

Pozdrawiam Tomek

Anonymous - 09-02-2008, 21:25

Dzieki za podpowidź, sprawdzę. Czy to była sugestia, czy miałe objawy i problem z poduszkami ?

Tomek

wichura1 - 09-02-2008, 22:24

U mnie przy gwałtownym przyspieszaniu ginęła iskra, a u Rocha_27 w Colcie żony przy 4000 obrotów samochód przymulało dopóki nie doszło do 5000 obrotów. W obydwu przypadkach przy niskich obrotach i łagodnym przyspieszaniu było OK. Po wymianie cewki zapłonowej i modułu u Rocha, a u mnie całego aparatu zapłonowego problem zniknął.
roch_27 - 09-02-2008, 22:29

wichura1 napisał/a:
U mnie przy gwałtownym przyspieszaniu ginęła iskra, a u Rocha_27 w Colcie żony przy 4000 obrotów samochód przymulało dopóki nie doszło do 5000 obrotów. W obydwu przypadkach przy niskich obrotach i łagodnym przyspieszaniu było OK. Po wymianie cewki zapłonowej i modułu u Rocha, a u mnie całego aparatu zapłonowego problem zniknął.
potwierdzam to co napisał Marcin :lol:

pozdro

Anonymous - 11-02-2008, 08:20

No tak ... ale to , że ginie iskra nie powinno mieć związku z trzęsieniem auta ... no chyba, że wówczas silnik bedzie pracował nierówno i wpadajc w wibracje przeniesie je na układ napędowy.

Pozdro,
Tomek

JaGrab3 - 11-02-2008, 17:17

Tomek15 napisał/a:
Sprawdz poduchy silnika ,możliwe że jakaś ci padła.
Walnięty przegub będzie trzaskał podczas skęcania

Pozdrawiam Tomek


Wewnętrzny przegób nie bedzie trzaskał. Zewnętrzne trzaskają. Wewnętrzne raczej powodują wibracje, wiec moze byc tak, że faktycznue przegób to powoduje. Dodatkową informacją moze byc to ze dzieje sie tak przy przenoszeniu momentu obrotowego, czyli wtedy kiedy maxymalnie obciążony jest przegób. Trzeba sprawdzic.

[ Dodano: 11-02-2008, 17:19 ]
Oczywiście sugestia z wypadającymi zapłonami tez moze byc jak najbardziej na miejscu. Tyle ze dziwne ze to czujesz w v6, w rzędówce to bardziej było by wyczuwalne....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group