[92-96]Lancer CB0 - Ustawianie silnika 4G92
Anonymous - 12-02-2008, 00:13 Temat postu: Ustawianie silnika 4G92 Jutro biore sie za zmiane uszczelki pod glowica w moim Lancerze.
Co powinienem przy skladaniu ustawic?
Wolne obroty, cos czytalem o czujniku polozenia przebustnicy, luzy zaworowe odrazu ustawie. Cos jeszcze o czym powinienem wiedziec?
Jak robilem uszczelke kiedys w Volvo to nic a nic nie trzeba bylo ustawiac. ECU o wszystko zadbalo
wichura1 - 12-02-2008, 09:56
W 480 był stary silnik Renault rasowany przez Porsche. Np: 1,7 Turbo miał 130KM, ty masz 1,6 wolnossący 113KM więc porównanie nieadekwatne. ECU też zadba jeżeli nic nie poprzestawiasz. Odpiasz linkę, okablowanie i styknie, nic się nie przestawi.
Anonymous - 12-02-2008, 17:00
wichura1 napisał/a: | W 480 był stary silnik Renault rasowany przez Porsche. Np: 1,7 Turbo miał 130KM, ty masz 1,6 wolnossący 113KM więc porównanie nieadekwatne. ECU też zadba jeżeli nic nie poprzestawiasz. Odpiasz linkę, okablowanie i styknie, nic się nie przestawi. |
Wlasnie nie bo ja mialem wolnossacy 1,7 109KM i wolnossace 1,7 102KM. Turbo mialo nie 130 a 120KM
Przy okazji tez chcialbym przeczyscic przepustnice silniczek krokowy. Tak zeby auto naprawde poczulo ze mialo zrobiony duzy serwis
|
|
|