[96-02]Lancer CK0 - remont silnika 4G15 12V
Anonymous - 15-02-2008, 23:16 Temat postu: remont silnika 4G15 12V Witam. W moim lancerku powoli kończy sie kompresja wiec przymierzam sie do rozebrania silniczka i do jego remontu. Nie mam jakiegoś doświadczenia w takich naprawach w silnikach Mitsubishi wiec mam parę wątpliwości.
1) Pierwsza sprawa - momenty dokręcania głowicy. Jak ktoś wie jakie powinny być to poproszę o dane.
2) Jakie pierścienie tłokowe, oryginał czy jakiś zamiennik. Co polecacie? jakie są ceny? Co do pierścieni to interesowały by mnie jeszcze luzy w zamkach, bo zawsze wole sprawdzić nawet oryginały.
3) Jakie uszczelki silnika (najlepiej komplet góra i dół)
4) Planuje również poprawić fabrykę i podłubać trochę przy głowicy. Wie ktoś jaki jest w tym silniku stopień sprężania? bo nie wiem o ile mogę splanować głowice. chyba ze ktoś z was robił coś takiego i wie o ile ją opuścić
5) jakieś sugestie co jeszcze można poprawić jak juz będę miał silnik rozebrany?
Pozdrawiam i liczę ze sie trochę rozpiszecie.
PS: Jeżdżę na gazie, niby sekwencja ale nie chce przeginać z przeróbkami silnika.
[ Dodano: 21-02-2008, 15:14 ]
dzięki. Na forum opla mi nawet odpowiedzieli jakie są momenty skręcania głowicy w moim miśku. Szkoda ze mitsumaniacy nie wiedzą takich zeczy.
|
|
|