To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Niezapalil po wymianie rozrzadu 2.4 GDI 2000r

Anonymous - 19-02-2008, 22:16
Temat postu: Niezapalil po wymianie rozrzadu 2.4 GDI 2000r
Witam serdecznie... podczas wymiany rozrzadu w 2.4 GDI z 2000r, przy okazji chcialem uszczelnic pokrywe walkow rozrzadu, poniewarz wykrylem wyciek miedzy nimi ( o strony rozrzadu), jak znawcy pewnie wiedza trzeba rozebrac polowe auta zeby sie tam dostac...
Wszystko jednak zlozylismy z chirurgiczna precyzja. Kiedy zakladalismy pasek rozrzadu okazalo sie ze jest krotszy od tego poprzedniego o dwa zeby, jednak udalo nam sie go naciagnac. Podczas proby odpalenia szpan paska przekrzywil rolke, samochod przy tym zagadal moze na 3-4 sekundy, a pozniej nic. Przy wymianie rozrzadu zrobilismy wszystko dokładnie, dlaczego wiec nie mozemy odpalic samochodu???
Przy kolejnych probach odpalenia galanta, mielismy wybuch z kolektora ssacego który zamienil siateczke z przeplywomierza w puszke z piwa.
Czy ten przeplywomierz jeszcze działa? Naciaglismy ta siateczke i włozylismy z powrotem, ale nie jestem pewny co do jego dzialania.
Dlaczego tak prosta wymiana rozrzadu trwa juz 4 dzien?? ;/ i zadnych efektow nie ma...samochod niezyje, potrzebuje PILNEJ pomocy!!!

misjonarz. - 19-02-2008, 22:26

co do przeływki to zginęła śmiercią tragiczna :( a reszta? może pompa jest przestawiona? naciąganie paska nie jest dobrym pomysłem, trzeba zakładać zgodne zamienniki
Anonymous - 19-02-2008, 23:06

siema o jakiej pompie piszesz???
saphire - 20-02-2008, 08:09

Śmierć silnika.
Anonymous - 20-02-2008, 08:31

Nie rozumiem co wam do głowy przyszło naciągać pasek od tego jest napinacz, nie chcę spekulować ale chyba z motoru to już nic nie będzie. Dwa zęby na pasku do dużo w waszym wypadku o dwa za dużo, współczuje.
Anonymous - 20-02-2008, 09:00

poczekal bym z ta smiercia...kompresje ksiazkowa i wszystko inne jak sie nalezy
Matejko - 20-02-2008, 09:28

kupic przeplywke, dobry pasek i sprawdzic czujnik polozenia walka, ktory jest tam przy rozrzadzie
Anonymous - 20-02-2008, 11:31

czujnik walu i walka wporzadku sprawdzone ale niewiem co z przeplywomierzem bo czytalem ze ten ''aluminiowy plaster miodu''da sie wlozyc ponownie jak sie go ponaciaga...
saphire - 20-02-2008, 13:03

no i potem taki naciągany przepływomierz też będzie nieźle naciągał obrotami i właściciela na ustawiczne wędrówki po serwisach (bo panie obroty szaleją)
swinks_UK - 20-02-2008, 13:07

A blokowaliście wałek balansowy? Jak nie to d***a zbita. Poza tym skoro już zdjęliście całą górę, to czemu nie wymieniliście też paska balansowego i rolek (napinacza, prowadzącej, balansowej) nie mówiąc o paskach klinowych...eeehhh :doubt:
Przepływka do kupienia, ta już poległa na froncie walki z GDI :wink:

Anonymous - 20-02-2008, 13:10

...czy GDI zapala bez podlaczonej przeplywki???moglbys to sprawdzic?z gory dzieki

[ Dodano: 20-02-2008, 13:14 ]
Swinks...wymienilismy pasek od walka i rolki itd ...co ty piszesz???

Anonymous - 21-02-2008, 09:27

Źle ustawiony balans nie wpływa na odpalenie samochodu, spowoduje tylko drgania i silnik rozleci się po 3-5 tys km.
Anonymous - 21-02-2008, 21:20

ozyrys napisał/a:
Kiedy zakladalismy pasek rozrzadu okazalo sie ze jest krotszy od tego poprzedniego o dwa zeby, jednak udalo nam sie go naciagnac.

:? nisamowite

Anonymous - 23-02-2008, 00:33

miałem takie uszkodzenie przepływomierza w sigmie po wybuchu gazu. Po naprawie zaproponowaną metodą rozciągnięcia, oczywiście czasem trzeba go było pilnować czy po następnym wybuchu nie ucieknie na filtr powietrza, ale żadnych innych konsekwencji nie stwierdziłem typu falowanie obrotów, za niskie lub za wysokie.
Niestety nie powiem, czy u ciebie będzie równie bezkarnie...

Anonymous - 24-02-2008, 20:32

Panowie k***a panowie sukces,znow jestesmy razem...odzyskalismy go moj misiek dziala!!!!!!!!!!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group