To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I Ogólne - No i mam co chciałem

Anonymous - 27-03-2006, 23:02
Temat postu: No i mam co chciałem
Miało być Eclipse a stanęło na Outlanderze, muszę napisać że jestem pod dużym wrażeniem tego autka.

Tak na świeżo kilka moich przemyśleń (może się komuś przyda)

Pierwsze spojrzenie na bagażnik trochę mnie załamało :( ale to mija po kilku dalszych spojrzeniach i przymierzeniu szpeju który zamierza się wozić, trochę schowków po bokach koła dojazdowego ratuje sytuację.
Spodziewałem się mnóstwa wodotrysków i ....... wodotrysków brak :lol: , hmm to chyba jednak będzie zaleta (wystarczy że w trakcie jazdy gubię się w automatycznej klimie :D )
Praktycznie cała deska to matowy plastik ale bardzo ładnie spasowany.
Fotele OK, z przodu i z tyłu sporo miejsca (naprawdę sporo), jako że to dość wysoki samochód to 5-6 letnie dziecko będzie potrzebowało wsparcia.
Plusem są regulowane kąty oparcia tylnej kanapy można dość wygodnie przejechać dłuższy kawałek.
Silnik jak na moje potrzeby jest świetny, ładnie się wkręca i ciągnie równo do 140km/h potem robi się trochę gorzej max pojechałem 180km/h i jeszcze trochę mógłbym go pociągnąć.
Z wyprzedzaniem nie ma większych problemów (o ile nie będzie to wyprzedzanie kogoś kto jedzie > 120km/h a i tak jeszcze da radę)
Spalanie wg. kompa wychodzi ok. 11l/100km (głównie wawa i drogi miejskie)

Tak więc ogólnie jestem baaardzo zadowolony :)

Pozdrawiam wszystkich MitsuManiaków :D

BTW Orientujecie się jak to jest w końcu z tym AWD w outlanderze, ma stały napęd na 4 łapy czy tylko 2 + 2 dołączane ?

Jackie - 27-03-2006, 23:09

Cytat:
BTW Orientujecie się jak to jest w końcu z tym AWD w outlanderze, ma stały napęd na 4 łapy czy tylko 2 + 2 dołączane ?

Nie bluźnij to nie CR-V. Masz AWD (Full Time ;) )

Będziesz zadowolony z samochodu, to dobry zakup.
Witam na forum!!!

Anonymous - 27-03-2006, 23:11

Jackie napisał/a:
Nie bluźnij to nie CR-V. Masz AWD (Full Time ;) )


No tak coś czułem z tym AWD :D

Dzięki za odpowiedź

Kofi - 28-03-2006, 09:50

Outlander z zewnatrz bardzo mi sie podoba, natomiast deske rozdzielcza przeprojektowal bym gruntownie...ta mi bardzo nie lezy :P
Anonymous - 29-03-2006, 13:52
Temat postu: Re: No i mam co chciałem
trimix napisał/a:
Silnik jak na moje potrzeby jest świetny, ładnie się wkręca i ciągnie równo do 140km/h potem robi się trochę gorzej max pojechałem 180km/h i jeszcze trochę mógłbym go pociągnąć.
Z wyprzedzaniem nie ma większych problemów (o ile nie będzie to wyprzedzanie kogoś kto jedzie > 120km/h a i tak jeszcze da radę)
Spalanie wg. kompa wychodzi ok. 11l/100km (głównie wawa i drogi miejskie)


A która wersja silnikowa, bo też się zastanawiam nad zakupem??

Anonymous - 29-03-2006, 13:59
Temat postu: Re: No i mam co chciałem
minimus napisał/a:
trimix napisał/a:
Silnik jak na moje potrzeby jest świetny, ładnie się wkręca i ciągnie równo do 140km/h potem robi się trochę gorzej max pojechałem 180km/h i jeszcze trochę mógłbym go pociągnąć.
Z wyprzedzaniem nie ma większych problemów (o ile nie będzie to wyprzedzanie kogoś kto jedzie > 120km/h a i tak jeszcze da radę)
Spalanie wg. kompa wychodzi ok. 11l/100km (głównie wawa i drogi miejskie)


A która wersja silnikowa, bo też się zastanawiam nad zakupem??


Osiągi i spalanie wskazują na zwykłe 2.0

Anonymous - 29-03-2006, 20:24

Fido__ napisał/a:
A która wersja silnikowa, bo też się zastanawiam nad zakupem??


Dokładnie jest to 2.0 :) i wystarczy

Anonymous - 29-03-2006, 21:18

witam wszystkich prosze o jakieś opinie na temat modelu Outlander z silnikiem o jakim mowa wyżej 2,0 bodajże dohc gdyż planuje kupić takie auto w sobotę i co do bagażnika może ktoś wie ile kosztuje tzw koło dojazdowe? i ile kosztuje założenie instalacji gazowej do tego autka??
z góry dzięki

Jackie - 29-03-2006, 21:37

Hej.
Nie opłaca się kupować doajzdówki bo:
a) możesz kupić uszczelniacz i będzie taniej
b) masz bezpłatny 3 letni assistance gdyby uszczelniacz nie zadziałał ( w co nie wierzę bo sam jeżdżę już 3 rok i mnie nie zawiódł)
Dalej, koszt instalacji ori (PRINS) to 5 500zł, nie ori ok. 4000zł.
Opinia:
Bardzo stabilny i dobrze wykonany samochód, IMO znakomity stosunek jakości do ceny, prawdziwe 4X4 (bez zabawek ;) )Auto jest przestronne i wygodne.Płytki bagażnik. Minusem wersji 2.0 jest niewielka prędkość max. oscylująca (realnie) ok. 180km/h.
Gratuluję wyboru i mam nadzieję, że znajdziesz tu kącik dla siebie.
Pozdrawiam

Anonymous - 29-03-2006, 22:16

Witom napisał/a:
i co do bagażnika może ktoś wie ile kosztuje tzw koło dojazdowe


Nie wiem czy koło dojazdowe zależy od wersji u mnie było w standardzie.

kochajj - 29-03-2006, 22:39

dzisiaj na warsztacie gdzie robie colta widziałem outlandera... miał rozbity przod i ściagniętą chłodnice zderzak itd... maska była załozona... jak popatrzyłem pod maskę to zauwazyłem silniczek prawie identyczny jak w EVO... są takie???? czy zwykłe 2.o wyglądają podobnie to 2.0 z EVO???
Anonymous - 29-03-2006, 23:11

Jackie napisał/a:
Dalej, koszt instalacji ori (PRINS) to 5 500zł, nie ori ok. 4000zł.
Opinia:
Bardzo stabilny i dobrze wykonany samochód, IMO znakomity stosunek jakości do ceny, prawdziwe 4X4 (bez zabawek ;) )Auto jest przestronne i wygodne.Płytki bagażnik. Minusem wersji 2.0 jest niewielka prędkość max. oscylująca (realnie) ok. 180km/h.
Gratuluję wyboru i mam nadzieję, że znajdziesz tu kącik dla siebie.
Pozdrawiam


Jacki, a co byś powiedział na Forestera?

Jestem już właściwie zdecydowany na Forestera 2.0xt (3, 4 letni). Przez pewien czas zastanawiałem się też nad Outlanderm (2,4l). Niestety główną jego wadą dla mnie jest brak miejsca za kierownicą (mam prawie 2m), np. w MSS jest o wiele więcej miejsca. Rozwiązaniem mogłoby być wydłużenie lub przesunięcie szyn po których jeździ fotel kierowcy, ponieważ miejsca z tyłu jest od pyty. Ale w żadnym serwisie (ani na tym forum) nikt nie był w stanie mi powiedzieć czy to jest wykonalne. Także Outlander, niestety, odpadł na starcie.

Cezar - 30-03-2006, 01:03

kochajj ten model to Outlander 2,0 Turbo z silnikiem z EVO :twisted:
kochajj - 30-03-2006, 09:03

Cezar napisał/a:
kochajj ten model to Outlander 2,0 Turbo z silnikiem z EVO :twisted:


własnie tak jakoś mi silniczek wyglądał na EVO :twisted: :twisted: :twisted:

Anonymous - 30-03-2006, 09:32

minimus napisał/a:
Jackie napisał/a:
Dalej, koszt instalacji ori (PRINS) to 5 500zł, nie ori ok. 4000zł.
Opinia:
Bardzo stabilny i dobrze wykonany samochód, IMO znakomity stosunek jakości do ceny, prawdziwe 4X4 (bez zabawek ;) )Auto jest przestronne i wygodne.Płytki bagażnik. Minusem wersji 2.0 jest niewielka prędkość max. oscylująca (realnie) ok. 180km/h.
Gratuluję wyboru i mam nadzieję, że znajdziesz tu kącik dla siebie.
Pozdrawiam


Jacki, a co byś powiedział na Forestera?

Jestem już właściwie zdecydowany na Forestera 2.0xt (3, 4 letni). Przez pewien czas zastanawiałem się też nad Outlanderm (2,4l). Niestety główną jego wadą dla mnie jest brak miejsca za kierownicą (mam prawie 2m), np. w MSS jest o wiele więcej miejsca. Rozwiązaniem mogłoby być wydłużenie lub przesunięcie szyn po których jeździ fotel kierowcy, ponieważ miejsca z tyłu jest od pyty. Ale w żadnym serwisie (ani na tym forum) nikt nie był w stanie mi powiedzieć czy to jest wykonalne. Także Outlander, niestety, odpadł na starcie.


Jacek to Ci tu bełkot marketingowy nasycony poprawnością polityczną walnie :mrgreen:

Aktualny Foryś 2.0 i Outek 2.0 to samochody nieporównywalne raczej (z niekorzyścią dla outka niestety). A Foryś XT 2.0 - mniam mniam. Już nie wsadzają do niego uturbionego silnika 2.0, a szkoda. Jacek dał mi kiedyś takim pojeździć i to jest coś w co mierzę w przyszłości.

[ Dodano: 30 30 03, 06 ]
Outlander jest wygodny (pomijam kwestię bagażnika hehe) i.... nijaki. Silnik 2.0 jest za mały dla niego, a pije swoje. Sam słyszałeś, że wyprzedzanie przy 120 to męka.

Bierz tego XT-ka bez dwóch zdań.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group