To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Outlander 2.0TDi czy 2.2HDi?

Anonymous - 14-03-2008, 21:23
Temat postu: Outlander 2.0TDi czy 2.2HDi?
Witam
Zastanawiam się nad zakupem Outka i mam dylemat 2.0TDi VW czy 2.2HDi francuz?
Naczytałem się o tych silnikach i nadal nie wiem który?Jeden i drugi ma swoje minusy (podobno). Może ktoś zechce mi rozjaśnić....Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Anonymous - 14-03-2008, 21:52

Tu chyba nie chodzi o silnik tylko o wszytko inne :) Jasne silnika ważna rzecz ale samochodu (szczegolnie takiego) nie kupuje sie dla silnika tylko wielkosc, wygody w podroży niskiego spalania, jakości marki... no i wygladu oczywiscie wiec mysle ze na to powinienes patrzec...a jakie sa francuzy kazdy wie :)

Wiec nie zastanawiaj sie kupuj Outlandera 8)

A co do silnika to wez jazdy probne to sie wyjaśni ktory Ci bardziej odpowiada bo faktyczne roznice w tych silnikach to chyba tylko inżynierowie znają...

http://www.mitsubishi-gra...er=asc&start=15 tu byla dyskusja moze znajdziesz cos dla siebie.

tomekrvf - 17-03-2008, 23:33

mati2 napisał/a:
bo faktyczne roznice w tych silnikach to chyba tylko inżynierowie znają...

Wystarczy posłuchać 2.0DID i 2.2HDi żeby zauważyć różnicę.

Anonymous - 18-03-2008, 00:04

A moze to raczej kwestia wydechu?
tomekrvf - 18-03-2008, 22:53

mati2 napisał/a:
A moze to raczej kwestia wydechu?

Oj nie....... Przejdź się do Citroena albo Puga i porównaj sobie. Jeździłem Peugotem i jest wyraźnie ciszej

Anonymous - 19-03-2008, 18:05

draftel, jak postawisz na ekonomię to na pewno 2.0 TDI, a że jest głośniejszy to wiadomo
Anonymous - 21-03-2008, 20:39

Dzisiaj miałem przyjemność jeździć Outkiem z silnikiem 2.2 i powiem tak - TDi to niezła kupa pod względem elastyczności i głośności. Silnik 2.2 jest rewelacyjny, tyle że słyszałem opinię o jego sporej usterkowości. Wybór należy do Ciebie.
Anonymous - 11-06-2008, 10:45

Odgrzebuje kotleta ale jestem ciekaw z jakim silnikiem kupił kolega w końcu auto?
sam stoję przed wyborem którego diesla wybrać...
od strony eksploatacyjnej fachowcy doradzają 2.0tdi jako mniej problematyczny, dobrze znany motor, tanie czesci itd. tego 2.2 nie wiele osób zna, ta wersja która jest montowana w Peugeocie jest z 2 turbinami ale mitsubishi nie montuje takiej wersji niestety, pewnie nie udostępnili francuzi...

Anonymous - 16-06-2008, 21:05

Witam jestem po świerzym zakupie outlandera jeżdziłem jednym i drugim i cytryną tez , wybór padł na outlandera 2.O ,nie jestem fachowcem ale odstrasza mnie praca cytryny 2.2 oraz outka no i ta cena , a poaztym duzej róznicy w mocy to raczej nie ma .
rezon - 18-07-2008, 14:04

saag napisał/a:
duzej róznicy w mocy to raczej nie ma
jest i to wyraźnie odczuwalna różnica mocy i momentu poniżej 2tys obr/min. Ale też wybrałem 2,0. Mam większe zaufanie do produktów VW niż PSA.
Krzyzak - 19-07-2008, 12:38

ale wybor - umrzec przez rozstrzelanie lub powieszenie...

chyba bym wybral francuski - co prawda kolo pasowe sie rozwulkanizowuje, ale przynajmniej sie rozrzad nie rozpada - jak w 2 nowych passatach mojego kuzyniacza...
no i tdi smierdzi i kopci, turbo glosne
hdi kopci mniej i smierdzi tez inaczej - jak stechlizna

tomekrvf - 20-07-2008, 20:21

Krzyzak napisał/a:
hdi kopci mniej i smierdzi tez inaczej

Kopcić to nie kopci bo ma DPF.

Krzyzak - 20-07-2008, 21:16

oj kopci - przeciez jechalem za laguna czy tez 407, to widzialem :)
fakt, ze tdi kopci 100x bardziej

Anonymous - 20-07-2008, 23:01

niałem francuza i nie chce go widziec , nie kultywuje outka , ale jest bardziej kulturalny
rezon - 21-07-2008, 11:30

mati2 napisał/a:
roznice w tych silnikach to chyba tylko inżynierowie znają
fakt , że jestem inżynierem ale nie od samochodów i mimo wszystko niektóre różnice znam. 2.0 TDI VW jest zbudowany na pompowtryskiwaczach - rozwiązanie stosowane obecnie już tylko przez VW i to nie w najnowszych silnikach. ROzwiązanie dość niezawodne i oszczędne, ale okupione niską kulturą pracy silnika nie przypadkowo niektórzy nazywają VW "turboklekot". Znacznie nowocześniejsze rozwiązanie jest zastosowane w 2.2HDI ponieważ wtrysk jest z listwy Common Rail stąd znacznie wyższą kultura pracy silnika. Obecnie również VW stosuje to rozwiązanie w najnowszych silnikach montowanych na razie do Audi i najnowszego Passata. Teoretycznie CR jest oszczędniejsze wskutek wyższego cisnienia wtrysku, jednak przypadek 2.2HDI vs 2.0TDI jest tego całkowitym zaprzeczeniem. na jeździe próbnej miałem przy dynamicznej jeździe średnią 14,5 przy C-Crosserze (2,2) i 9,5 przy Outlanderze 2,0. Potwerdzili to zresztą sprzedawcy w Mitsubishi, że 2,2 ma znacznie większy apetyt na paliwo niż 2,0. Stąd też i mój wybór padł na 2,0 mimo niższej kultury pracy, ale znacznie większej liczby pozytwynych opinii użytkowników takich silników

[ Dodano: 21-07-2008, 11:33 ]
Krzyzak napisał/a:
sie rozrzad nie rozpada - jak w 2 nowych passatach
nowe Passaty mają inne silniki - CR, a nie TDI jak O2


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group