To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Oznaczenie Silnika

Karwoś - 25-05-2005, 22:49
Temat postu: Oznaczenie Silnika
Siema! Panowie jak sprawdzić jaki silnik u mnie siedzi - chodzi o te oznaczenie 4G ... coś tam - czy jest to gdzieś zaznaczone na silniku?? Samochód sporowadzony z USA rok produkcji (wrzesień ?) 2003 2,0. Byłbym wdzięczny za pomoc.
Dzięki

Hubeeert - 26-05-2005, 16:16

Jak 2,0 to 4G63
polsaler - 26-05-2005, 17:45

poszukaj tabliczki znamionowej na masce od spodu i tam wszystko jest dokładnie opisane na temat samochodu :)


Karwoś - 26-05-2005, 18:14

Dzięki bardzo. Jeszcze musze sprawdzić to dokładnie. Jeszcze sprawdzić muszę czy to jest DOHC czy SOHC - z tego co wiem to teraz w USA są tylko SOHC.
Hubeeert - 26-05-2005, 18:18

2,0 motor Mitsubishi to z tego co wiem tylko 4G63
Występowały wersje SOHC 8 i 16 V oraz DOHC 16 V N/A i turbo - tzn wogóle takie wystepowały a jak dokładnie w Lancerze to Jackiego trzeba by zapytać

Karwoś - 26-05-2005, 18:28

Jutro to sprawdze. A jesli ktoś wie gdzie można dostać spojler na tylną klapę - podobny do tego w wersji sport (bez światła STOP - taki dość delikatny) oczywiście w cenie mniejszczej niz serwisowa (600) to byłbym bardzo wdzięczny za info:)
MariuszZ - 26-05-2005, 22:37

Karwoś napisał/a:
A jesli ktoś wie gdzie można dostać spojler na tylną klapę - podobny do tego w wersji sport (bez światła STOP - taki dość delikatny) oczywiście w cenie mniejszczej niz serwisowa (600) to byłbym bardzo wdzięczny za info:)

Zajrzy np. tu http://www.cetus-tuning.pl/ Na stronie nie ma zdjęcia spojlera do Lancera, ale może prześlą foto na życzenie.

Karwoś - 26-05-2005, 23:17

Dzięki bardzo - poczekam na zdjęcie i jak bedzie podobny do orginału i nie bedzie za duży - napewno znajdzie sie na klapie:)
Karwoś - 27-05-2005, 11:41

No to już wiem - mam silnik 4G64 - ale nie wiem co to znaczy:)Może ktoś wie??
Bartek - 27-05-2005, 13:10

4G64 ma pojamnosc 2350 ccm
Karwoś - 27-05-2005, 15:42

No tak własnie źle wpisałem - literówka - na tabliczce znamionowej jest 4G94:) Sorry.
Karwoś - 27-05-2005, 15:51

No już wszystko co chciałem o nim wiem:
1,999 cc 2 liters 4 in-line front engine with 81.5 mm bore, 95.8 mm stroke, 9.5 compression ratio, overhead cam and four valves per cylinder
-Fuel economy EPA highway (l/100km): 7.1
-Multi-point injection fuel system
-Power: SAE and 89 kW , 120 HP @ 5,500 rpm; 130 ft lb , 176 Nm @ 4,250 rpm
Tylko co to jest te 130 ft lb? To ja nie wiem.

Bartek - 27-05-2005, 16:30

to samo co 176 Nm, tyle ze w mierze angielskiej :wink:

ft lb czyli funtostopy (jakby nie mozna bylo sie poslugiwac miara metryczna.....)

Karwoś - 27-05-2005, 16:46

To teraz tylko trzeba bedzie sprawdzić jak będą chodziły te 120PS w automacie - szkoda że to nie jest 135 tak jak w Polsce:(Co prawda moment uzyskuje przy 4250 a w Polsce przy 4500 - może to troche poprawi sytuację:)
Bartek - 27-05-2005, 17:21

noooo z tym wystarczaniem, to duzo zalezy czym wczesniej jezdziles :D ......

Mam teraz 110 kW i 230 Nm w automacie i powiem nie jest to to samo co 110 kW i 200 Nm w manualu - duuuuuuzo brakuje, bo nie ma szarpniec, strzalow ze sprzegla, wszystko plynnie i jakby leniwie, tylko predkosciomierz szybko pokazuje jakies bzdury typu 170 km/h



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group