To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - Cari

Anonymous - 07-04-2008, 18:07
Temat postu: Cari
Witam.
Jako że mój Lancer po Kolizji poszedł na złom, a ja nie chcę się rozstawać z Mitsu,
mam pytania do użytkowników Carismy z silnikiem diesla:
Jak się Wam te samochody sprawują, czy są awaryjne, czy słychać bardzo silnik i zawieszenie oraz jaka jest w nich blacha?
Dzwoniłem w dwa miejsca do Niemiec chcąc kupić Carismę 1.9 DI-D i co ciekawe obydwa auta pomimo że miały przejechane po 100 tyś km miały uszkodzone głowice! Jak to możliwe w samochodzie z tak małym przebiegiem?
I ostatnie pytanko co sądzicie o tym autach?

Carisma 1
Carisma 2
Carisma 3

Robson86 - 07-04-2008, 18:28

Andrzej C. napisał/a:
i zawieszenie oraz jaka jest w nich blacha?

o ile przed liftingiem slychac bylo zazalenia w sprawie glosnego zawieszenia tylnego to w modelu po liftnigu jest juz ok :) poprawili co mieli poprawic :)
Blacha ...o ile auto nie mialo dzwona jakiegos nie powinno rdzewiec. Pelen ocynk :)
Tym pierwszym juz ktos sie interesuje z forum z tego co pamietam. Ogolnie nie ma sie do czego przyczepic.
Druga: poza puknieciem pod tylna prawa lampa i jakims wglebieniem pod listwa na blotniku prawym przenim. Wnetrze zadbane, maska wydaje sie byc ok. A czy sruby mocujace chlodnice nie powinny byc tak zardzewiale :?: Ja takich nie mam :P
Ostatni samochod trudno ocenic ze wzgledu na slaba jakosc zdjec...
pozdroo

Anonymous - 09-04-2008, 23:24

Byłem obejrzeć auto nr. 2. Moje wrażenia nie są najlepsze, wygląda to tak jakby była "przytarta" po całości z prawej strony. Drzwi prawe tylne się nie domykają, a pod tylną klapą wychodzi rdza, na błotniku widać że było malowane. Wnętrze też nie jest za ciekawe, bardzo wytarte elementy tapicerki, zwłaszcza na drzwiach i w około przycisków od opuszczania szyb. Silnik chodzi równo ale głośno, nie wiem czy tak powinien chodzić silnik diesla który ma przejechane 158 tyś. km.
Proszę o jakieś rady posiadaczy Carism z tym właśnie silnikiem na co mam zwracać największą uwagę i czy w tych autach kontrolki od silnika i od poduszek gasną dopiero po odpaleniu silnika czy powinny zgasnąć wcześniej tak jak miałem w moim Lancerze?

Tomashi - 10-04-2008, 08:41

[quote="Robson86"]
Andrzej C. napisał/a:
(...). A czy sruby mocujace chlodnice nie powinny byc tak zardzewiale :?:

Też takie mam i ten zaczep od pręta podtrzymującego maskę.
Ktoś rzucił hasło, że to efekt "zamieszkania" Carismy - nad morzem, gdzie jest duża wilgoć.
Może tak, może nie - te zardzewiałe śruby chyba nie są najważniejsze... :wink:

Robson86 - 10-04-2008, 14:40

Tomashi napisał/a:
Może tak, może nie - te zardzewiałe śruby chyba nie są najważniejsze...

jasne ze nie...ale jesli ktos je wykrecal :P a co za tym idzie uszkodzil powloke lakiernicza na nich to juz chyba moze wskazywac ze (ewentualnie) cos moglo sie dziac... :P
Pozdroo

kristof - 12-04-2008, 09:56

Robson86 napisał/a:
Tomashi napisał/a:
Może tak, może nie - te zardzewiałe śruby chyba nie są najważniejsze...

jasne ze nie...ale jesli ktos je wykrecal :P a co za tym idzie uszkodzil powloke lakiernicza na nich to juz chyba moze wskazywac ze (ewentualnie) cos moglo sie dziac... :P
Pozdroo


Dokłądnie ja mam rdze pod machą (na śrubach)od czasu założenia instalacji LPG...nikt nie zadbał o zabezpieczenie śrub więc ja to zrobie :)
wystarczy coś na korozje dobry sprey i jechana do przodu...
Więc przedewszystkim trza się dowiedzieć co było robione w silniku :)

Anonymous - 04-05-2008, 13:34

Witam ponownie.
Od wczoraj jestem posiadaczem CARISMY 1.6 z 2001r (wersja AVANCE) Miał być diesel, ale skończyło się na benzynie. Auto jest ogólnie bardzo dobrze utrzymane i z bogatym wyposażeniem tyle że jest sprowadzone z Niemiec i nie posiadam do niego książki serwisowej. CARI ma przejechane według licznika 87 000 km i wszystko wskazuje na to że jest to oryginalny przebieg (potwierdziło to dwóch mechaników po dokładnych oględzinach) i teraz bardzo ważne pytanie do Was:
Czy powinienem wymienić cały rozrząd, czy tylko pasek?
i czy przy wymianie oleju, zalać pełnym syntetykiem, czy półsyntetykiem. Dodam że nie mam pojęcia jakim olejem jest w tej chwili zalany.
Pozdrawiam wszystkich i proszę o rady.
P.S Co jeszcze powinienem wymienić?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group