To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - Tip'n'Tricks na podskakiwanie tylnej osi

Anonymous - 10-04-2008, 20:30
Temat postu: Tip'n'Tricks na podskakiwanie tylnej osi
Oczywiście to tylko pickup i jak ma mieć 1 tonę ładowności i 2,7 tony uciągu, to musi mieć twardo z tyłu. Nie ma siły, ale...

Zawsze można podyskutować na forum co można z tym zrobić :) Proszę, nie piszcie tylko, że trzeba se było kupić Pajero... bo ten wątek nie jest do tego miejscem :)

Praktyczne rozwiązania
Obciążenie paki - można jeździć z jakimś ładunkiem, np. kilka worków piasku lub specjalna poduszka wodna, gdzie wchodzi np. 200l wody. Dociążenie tyłu poprawia zachowanie fury.

Modyfikacje.
Zmiana resorów na bardziej miękkie + dołożenie poduszki powietrznej? Co sądzicie o takim pomyśle? Są zestawy, które przeznaczone są do samochodów dostawczych, gdzie między oś a ramę montuje się dodatkowo poduchę zawieszenia o regulowanym ciśnieniu.

Macie inne, mniej lub bardziej realne pomysły?

pozdr.
S,

Anonymous - 10-04-2008, 21:27

Ja chce zamontować osłony podwozia Asfira - przód + reduktor aluminium a z tyłu na wzór Asfira na bak, stalową blache :finga:
namotore - 10-04-2008, 21:27

najtaniej 3 wory piasku po 90kg kazdy ale... . Polozyc jak najblizej przodu, tuz przed tylna osia to nie odciazy sie przodu :biggrin: albo brzydki spojler a`la dodge ram SRT-10 :wink:
Anonymous - 11-04-2008, 00:40

spyrant napisał/a:
Zawsze można podyskutować na forum co można z tym zrobić Proszę, nie piszcie tylko, że trzeba se było kupić Pajero... bo ten wątek nie jest do tego miejscem


uzywac l200 zgodnie z przeznaczeniem wtedy problem zniknie :) tzn wozic towar,ja juz wozilem po 700kg,i problemu "nima" :)

tomekrvf - 11-04-2008, 00:44

Zalać ramę ołowiem. 1 litr ołowiu=11,34 kg :lol:
PS Jak napisał mugino, używać zgodnie z przeznaczeniem

Anonymous - 11-04-2008, 09:44

tomekrvf napisał/a:
Jak napisał mugino, używać zgodnie z przeznaczeniem

Panowie, nie zabardzo rozumiem takie myślenie. Tzn. że co ? że L200 ma tylko wozić towary ?
Czasy zmieniają się i samochody także się zmieniają.
Może powinniśmy kupić po furmance i naniej wozić towar - więcej wejdzie.

Takie L200 może służyć nie tylko jako wół roboczy, ale także jako np. samochód rodzinny do wyjazdów.
Gdyby poczytać to forum to niewiem ilu znajdzie się użytkowników elek, którzy kupili to auto tylko do wożenia cementu czy taczek.

Anonymous - 11-04-2008, 09:55

Herkules13 napisał/a:

Panowie, nie zabardzo rozumiem takie myślenie. Tzn. że co ? że L200 ma tylko wozić towary ?
Czasy zmieniają się i samochody także się zmieniają.
Może powinniśmy kupić po furmance i naniej wozić towar - więcej wejdzie.

Takie L200 może służyć nie tylko jako wół roboczy, ale także jako np. samochód rodzinny do wyjazdów.
Gdyby poczytać to forum to niewiem ilu znajdzie się użytkowników elek, którzy kupili to auto tylko do wożenia cementu czy taczek.


Ano właśnie.
1. Większość wozi VAT,
2. Ja wożę dużo bagażu np. sprzętu sportowego. Mogłem sobie kupić Pajero, ale nie wsadziłbym tam 4 downhillowych rowerów. A do L200 owszem. Uprzedzę nieznających tematu - takich rowerów nie da się wozić np. na dachu czy na haku z tyłu z racji ich konstrukcji.
3. wypowiedzi typu używać zgodnie z przeznaczeniem niewiele wnoszą do wątku... a wiecie jak się nazywa takich, co koniecznie muszą wtrącić swoje zdanie, że nie mają zdania za to chcą koniecznie dać odczuć swoją niechęć do innych....

Panowie, bardziej przyjaźnie!
Pozdr.
S,

namotore - 11-04-2008, 10:19

jesli ktos kupuje L200 i mysli ze bedzie zwinny na zakretach i na starcie spod swiatel wzbudzi zachwyt to powodzenia :badgrin: L200 to samochod uzytkowo-rekreacyjny a jego cena nie pozwala na zastosowanie rozwiazan podnoszacych komfort i dynamike jazdy :-X
Anonymous - 11-04-2008, 14:35

Myślę o zmianie zderzaka z tyłu: stalowy z mocowaniem koła ale, prawdę mówiąc nie chce mi się tego samemu robić :badgrin: .
Powinno to dociążyć tył.
Rysunki widziałem na forum rajdy 4x4 . Może jakaś kooperacja... :?:

Anonymous - 11-04-2008, 16:28

namotore napisał/a:
jesli ktos kupuje L200 i mysli ze bedzie zwinny na zakretach i na starcie spod swiatel wzbudzi zachwyt to powodzenia

:shock:
Nie zauważyłem, żeby ktoś wspominał o superprowadzeniu w zakrętach tylko o poprawie jazdy na czarnym a to różnica.
Jeśli chodzi o start ze świateł to napisze raz jeszcze - jesli ktos pyta o modyfikacje silnika to może nie koniecznie chodzi mu o super przyśpieszenie i osiągi. Może poprostu chodzi o zwiększenie elastyczności co jest bardziej bezpieczne przy jeździe w trasie. Nie powinno to dziwić tym bardziej że elka to ciężki wół a większość z nas ją jeszcze dozbraja.

elili napisał/a:
Myślę o zmianie zderzaka z tyłu: stalowy z mocowaniem koła ale, prawdę mówiąc nie chce mi się tego samemu robić .
Powinno to dociążyć tył.
Rysunki widziałem na forum rajdy 4x4 . Może jakaś kooperacja...

Ja bardziej skłaniam się do osłony spodu blachą stalową, ale twój pomysł tez niejest zły.
Daj jakieś rysunki jak to wyglada.

Anonymous - 11-04-2008, 17:12

Herkules13 napisał/a:
Daj jakieś rysunki jak to wyglada.

Tu masz
znalazłem to tutaj .
Może i blacha i zderzak :badgrin:
Zdejmowałeś już koło zapasowe?
Spróbuj... a zderzak będzie przed blachą :P .

Kibloo - 11-04-2008, 19:50

U mnie Hardtop załatwia cześc problemu, bo wazy około 60kg, więc nie czuję zbytniego podskakiwania, z reszta od czego jest SS jak masz 4 kwadrat to idzie płynnie... aaa zapomniałem, że oprócz tego mam 100 kg narzedzi na pace w porecznych skrzyneczkach... ale to chyba sposób Mugino (tzn używac zgodnie z przeznaczeniem... :twisted: )

pozdro

Anonymous - 11-04-2008, 21:06

elili napisał/a:
Zdejmowałeś już koło zapasowe?

Oczywiście
Przy okazji pogiąłem cały klucz

Ciekawe jak wygląda całość z zamontowanym kołem ?
Mogli dać zdjęcie poglądowe :lol:

Anonymous - 11-04-2008, 21:31

Herkules13 napisał/a:

Ciekawe jak wygląda całość z zamontowanym kołem ?
Mogli dać zdjęcie poglądowe :lol:

Jak Pajero :badgrin: :badgrin: :badgrin:

Anonymous - 12-04-2008, 00:01

Herkules13 napisał/a:
tomekrvf napisał/a:
Jak napisał mugino, używać zgodnie z przeznaczeniem

Panowie, nie zabardzo rozumiem takie myślenie. Tzn. że co ? że L200 ma tylko wozić towary ?
Czasy zmieniają się i samochody także się zmieniają.
Może powinniśmy kupić po furmance i naniej wozić towar - więcej wejdzie.

Takie L200 może służyć nie tylko jako wół roboczy, ale także jako np. samochód rodzinny do wyjazdów.
Gdyby poczytać to forum to niewiem ilu znajdzie się użytkowników elek, którzy kupili to auto tylko do wożenia cementu czy taczek.


mysle ze gdyby mozna bylo odliczyc vat od amfibii to to sporo osob by jezdzilo amfibiami ;)
a znasz inne przeznaczenie tego samochodu? wszystko sie popierniczylo...pickup robi jako rodzinne...terenowka np nowe pajero lub jemu podobne utopia sie lub zniszcza w pierwszym lepszym blocie ,bo robia za suvy...dziwne te czasy nastaly dla motoryzacji...

i gdybym mial kupowac auto rodzinne to napewno ni ekupil bym l200,sa lepsze wygodniejsze,przyjemniejsze w prowadzeniu auta,i maja dywaniki w bagazniku ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group